♥ Baby nr.2 ønskes ♥

Det må være veldig hardt ❤️ Også blir det så nært at man kommer ikke unna alle oppdateringer, besøk osv. Det er klart de t gjør vondt selv om man også vil glede seg over den andre. Sender deg en klem ❤️❤️
Det er akkurat det :( Men denne gangen skal den sitte hele veien sånn dere får nyte permisjonen sammen ❤️
 
4+3

Testene stiger i styrke som de skal og det ser så langt veldig lovende ut ❤️

Vis vedlegget 298657

I dag fikk jeg vite av min aller beste venninne at hun også er gravid (vi fortalte det til hverandre samtidig i dag) ooooooog utrolig nok har vi termin på nøyaktig samme dag ❤️❤️❤️ Dette er jo helt fantastisk og noe jeg liksom har drømt om hele livet - å kunne gå gravid sammen med min beste venninne, ha permisjonstiden sammen og dele alle opplevelser med de små ❤️ Men.....jeg føler meg slem som i det hele tatt tenker sånn, men i stedet for å bare være lykkelig på begges vegne nå så har jeg bare en enorm indre uro og redsel. Fallhøyden nå er plutselig så mye større og det eneste jeg klarer å tenke er "hva om jeg nå mister enda en gang også må jeg se på at hun går gravid i den tiden som skulle vært MIN graviditet". Tanken på det bare ødelegger meg totalt og jeg føler meg jo som dritt som tenker slik også.

Åh, det er som å lese om meg selv! Bare at min beste venninne har termin akkurat tre uker før meg. Og det er det beste som kunne skjedd, en drøm hvis vi får oppleve dette sammen. Men - et enormt økt press for min del føles det som. Det er hennes andre på den tiden vi har prøvd å få til én, og det endte med MA hos meg forrige gang vi begge var gravide. Så hvordan skal jeg takle det - og å være så tett på henne som jeg er i dag - om hun igjen får beholde og jeg mister? Har ingen gode råd til deg men du får hvertfall full forståelse herfra og det er veldig normale ting du kjenner på. Også håper jeg virkelig dere begge kommer i mål og kan dele denne opplevelsen sammen :Heartred
 
Så utrolig fine tester! Men ja, fallhøyden og frykten blir desverre stor når man får vite sånt, da før man jo så inderlig lyst på at det skal gå ❤️ men dette er ment to be en terminspire det her med de nydelige testene dine!!! ❤️
 
Dette ser jo så lovende ut! Og statistikken er på din side nå, dette skal gå veien!
 
Åh, det er som å lese om meg selv! Bare at min beste venninne har termin akkurat tre uker før meg. Og det er det beste som kunne skjedd, en drøm hvis vi får oppleve dette sammen. Men - et enormt økt press for min del føles det som. Det er hennes andre på den tiden vi har prøvd å få til én, og det endte med MA hos meg forrige gang vi begge var gravide. Så hvordan skal jeg takle det - og å være så tett på henne som jeg er i dag - om hun igjen får beholde og jeg mister? Har ingen gode råd til deg men du får hvertfall full forståelse herfra og det er veldig normale ting du kjenner på. Også håper jeg virkelig dere begge kommer i mål og kan dele denne opplevelsen sammen :Heartred
Litt godt å høre at jeg ikke er alene med de tankene, selv om jeg synes det er leit at du også må bære på den uroen og frykten ❤️ Det vil være ekstremt hardt å se noen så nært oss oppleve milepælene vi skulle opplevd om vi mister igjen. Off, den er skikkelig vond den der. Får bare håpe at vi får følge venninnene våre hele veien frem til termin vi også og at vi klarer å gi litt slipp på frykten og bare kose oss ❤️❤️
 
Så utrolig fine tester! Men ja, fallhøyden og frykten blir desverre stor når man får vite sånt, da før man jo så inderlig lyst på at det skal gå ❤️ men dette er ment to be en terminspire det her med de nydelige testene dine!!! ❤️
Er akkurat det ❤️ Tusen takk! Håper så inderlig at du har rett ❤️❤️
 
4+4

I morgen kan jeg ringe St.Olavs med den gode nyheten ❤️

IMG_20190523_230836.jpg
 
Gratulerer så mye :) gøy at vi er i samme termingruppe igjen :)
 
Litt godt å høre at jeg ikke er alene med de tankene, selv om jeg synes det er leit at du også må bære på den uroen og frykten ❤️ Det vil være ekstremt hardt å se noen så nært oss oppleve milepælene vi skulle opplevd om vi mister igjen. Off, den er skikkelig vond den der. Får bare håpe at vi får følge venninnene våre hele veien frem til termin vi også og at vi klarer å gi litt slipp på frykten og bare kose oss ❤️❤️

Ja, håper virkelig det :Heartred
 
Åhhh nydelige tester ❤️
 
4+5

Testen i dag ble like sterk som kontrollstreken langt innenfor tidsfristen, så jeg er veldig fornøyd ❤️ Lurer på om jeg skal slutte å teste nå, men kjenner jeg meg selv rett så blir det vel en til 5+0 eller 5+1 i håp om å få 3+ på digital :p

Har meldt inn positiv test til St.Olavs som er veldig fornøyde med at jeg har klart å bli gravid på 3/3 innsett selv om jeg mistet de 2 andre, og som sier de håper og krysser alt for at nr.3 sitter helt til mål ❤️

Ultralyd blir på sykehuset her hjemme 11.juni :D Da er jeg 7+2 ❤️

IMG_20190524_215640.jpg
 
Hurra! Prakttester :D :love7 Og 11. juni er ikke så altfor langt unna. Fingers crossed at denne spira holder hele veien til mål altså ❤️❤️ Ser i alle fall superbra ut :D
 
Nydelige tester ja. Denne skal sitte, tenker jeg!
 
Hurra! Prakttester :D :love7 Og 11. juni er ikke så altfor langt unna. Fingers crossed at denne spira holder hele veien til mål altså ❤️❤️ Ser i alle fall superbra ut :D
Det føles litt som om det er 90 år til, men håper tiden går raskt :p Det bare må bli terminspire nå ❤️❤️
 
Back
Topp