♥ Baby nr.2 ønskes ♥

Hatt en fin helg ?
Den har vært veldig fin :) Vi har bare vært hjemme, slappet av og kost oss, sett film, leket og tegnet masse med vesla og vært på aketur :)
Håper din helg også har vært fin ❤️
 
Den har vært veldig fin :) Vi har bare vært hjemme, slappet av og kost oss, sett film, leket og tegnet masse med vesla og vært på aketur :)
Håper din helg også har vært fin ❤️
Høres helt idyllisk ut. Er det mye snø der dere bor ?
Hvordan går det mtp rugingen ? :) fikk du sovet og hentet deg inn litt ? :rolleyes:

Helgen har vært travel men fin ;)
 
Høres helt idyllisk ut. Er det mye snø der dere bor ?
Hvordan går det mtp rugingen ? :) fikk du sovet og hentet deg inn litt ? :rolleyes:

Helgen har vært travel men fin ;)
Her er det ekstremt mye snø for tiden :) Gøy å ake litt og er jo fint, men kjenner jeg lengter mer mot vår :p
Jo, merker ingenting så langt til rugingen. Litt smerter i korsryggen, men det tror jeg kommer mer av all reisingen på fredagen. Håper det dukker opp litt symptomer etterhvert, og ikke minst en positiv test ❤️ Heldigvis fått sovet godt og hvilt meg en del, så da er jeg klar for full jobbuke igjen :)

Spent på prøvesvarene dine og håper alt ser bra ut nå ❤️
 
Her er det ekstremt mye snø for tiden :) Gøy å ake litt og er jo fint, men kjenner jeg lengter mer mot vår :p
Jo, merker ingenting så langt til rugingen. Litt smerter i korsryggen, men det tror jeg kommer mer av all reisingen på fredagen. Håper det dukker opp litt symptomer etterhvert, og ikke minst en positiv test ❤️ Heldigvis fått sovet godt og hvilt meg en del, så da er jeg klar for full jobbuke igjen :)

Spent på prøvesvarene dine og håper alt ser bra ut nå ❤️
Så bra da. Alltid gøy med snø, men våren er så god. Ting som spirer og gror og fugler som kvitrer. Det er en fin årstid. Når tenker du å teste ?:D

Ja, håper det!:happy:
 
Så bra da. Alltid gøy med snø, men våren er så god. Ting som spirer og gror og fugler som kvitrer. Det er en fin årstid. Når tenker du å teste ?:D

Ja, håper det!:happy:
Elsker vår og sommer ❤️

Tanken er fredag, men det er mulig jeg ryker før. Har skuffa full av tester :p
 
5dp5dt

Klarte ikke å kontrollere testetøsa lenger :p

Testen er ganske så blenda. Det kom opp en svak skygge etter den tørket som jeg kan skimte på bildet, men tror nok det bare er skyggestrek.
Har ingen symptomer heller så kjenner at jeg har ikke så altfor store håp akkurat nå, men det er jo fortsatt tidlig.

IMG_20190123_083426.jpg
 
Håper det ikke er en skygge, for det er jo strek der☺️
 
Jeg ser noe der altså ❤️ Håper den blir sterkere :D
 
Tydelig skyggestrek i så fall. Spent på neste test. :)
 
Syns jeg kan skimte noe❤️
Håper det ikke er en skygge, for det er jo strek der☺️
Er strek der<3
Jeg ser noe der altså ❤️ Håper den blir sterkere :D
Jeg ser også! Heier masse ❤️❤️
Tydelig skyggestrek i så fall. Spent på neste test. :)
Tydelig strek! :D
Nå får dere opp håpet mitt her altså ❤️ Og synes puppene er hakket ømmere enn tidligere nå i kveld... Men så er jeg jo så redd for å håpe for mye og bli knust også. Lurer på om jeg skal vente til fredag med å ta ny selv om jeg fikk veldig lyst til å ta kveldstest :p
 
Nå får dere opp håpet mitt her altså ❤️ Og synes puppene er hakket ømmere enn tidligere nå i kveld... Men så er jeg jo så redd for å håpe for mye og bli knust også. Lurer på om jeg skal vente til fredag med å ta ny selv om jeg fikk veldig lyst til å ta kveldstest :p

KVELDSTEST!!:D
 
Back
Topp