♥~ ★ ~ → JUBELTRÅD ← ~ ★ ~ ♥

Hoho, jubler for puppene mine!
Løp ned fire trapper i sta, og jeg måtte holde de fast med begge henda for de var så vonde! :D
 
Vil også gjerne juble for mine nå fyldige ømme pupper :p
Også jubler jeg litt for at kvalmen har meldt seg her!
Forrige gang når jeg mistet var jeg ikke kvalm så tar det som et godt tegn at jeg er det nå :D
 
7 uker i dag :)<3
 
Hurra! Kom meg på jobb i dag og ;-) kjempe vanskelig ikke si noe, for er så trøtt og lei, og ingen som vet grunnen :p gleder meg til det er offisielt!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Jeg jubler litt for at kjæresten min kommer hjem fra jobb i natt jeg....... I morgen kan jeg få fortelle ham at han skal bli pappa (ville ikke si det i en e-post liksom).... Spent på reaksjonen!! :)
Lykke til :D
 
Jeg lurer på om jeg innbiller meg litt kvalme, eller om jeg faktisk har begynt å bli litt uggen på kveldene. Tar det i såfall som et godt tegn! Kan forøvrig også juble litt over at jeg var 6 uker i går, og at jeg har bestilt time til UL neste søndag :)
 
Jeg lurer på om jeg innbiller meg litt kvalme, eller om jeg faktisk har begynt å bli litt uggen på kveldene. Tar det i såfall som et godt tegn! Kan forøvrig også juble litt over at jeg var 6 uker i går, og at jeg har bestilt time til UL neste søndag :)
Kvalmen kom likt på oss da ;) jeg og fikk i dag sånn ordentlig kvalme.. Har bare ventet på d, men håper å slippe spyinga denne gangen også ;) Kjekt med dato for ul.. Da har man et mål :)
 
6 ukeer.. Må tiden snart gå fortere! :)
 
Jubler over mannen min som hjelper så mye til :)
 
7uker og jubler over en snill og tålmodig samboer :)
 
Jubler også over min fantastiske mann som står på å jobber, er mamma og pappa til gutta våre og steller i huset!!!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jubler for at jeg har bestilt ultralyd til neste fredag :)
 
Jubler også over at det bare er 5dager tll ul hvor vi forhåpentligvis vil se et lite hjerte som slår <3 :D
 
Jubler over at eg skal på Ul i dag! :) Håper eg kan juble etterpå også ;)
 
Back
Topp