♥️IKM UKE 47♥️

Nomade her! Prøvde meg først i uke 44, deretter uke 45. Nå ser der ut til at kroppen prøver seg på ny el, så da prøver jeg meg på ikm uke 47.

FrøkenMG - B1 - EL 14.10/06.11 - IKM ?? - 30 år
 
CN digital blinker og smiler. Tipper EL kommer ikveld/imorgen
 
Fader å..ble ikke lagt aksjer i går - mannen var dårlig og jeg var potte sur av en eller annen grunno_O:wtf::hilarious:
Håper vi rekker det ila dagen! Ikveld/natt tar vi toget til Oslo,så liten sjanse for å få det til da:eek:
 
Hva tror dere om denne? :)
Snapchat-1453463673.jpg
 
Positiv clearblue digital i kveld og svømmerne er på plass :D
 
Tja, si det. 26 Dpo? Eller 3 dpo? Elsker når kroppen ikke følger skjema .:dance018
Å så frustrerende. Har hatt en sånn runde i år jeg også , IKKE gøy:banghead: men håper du slipper tanta og i stedet får to flotte streker snart :dummy:
 
Tja, si det. 26 Dpo? Eller 3 dpo? Elsker når kroppen ikke følger skjema .:dance018
Nei! Kjærevene! Etter jeg begynte å prøve har jeg funnet ut at jeg er nokså A4. EL cd14, tr kommer ca cd27/28 :hilarious: heldig der! Håpe du er 3dpo da! :happy:
Samme her :nailbiting: snart 4 :hilarious: ikke utålmodig i det hele tatt :angelic:
Haha! Jeg føler meg veldig rolig egentlig. :p Men kjenner jeg gleder meg til deg nærmer seg ikm. Hadde kjemisk forrige mnd og da fikk jeg fryktelig såre brystvorter som kom så tidlig som 2dpo og varte helt frem til ikm. Denne gangen merker jeg niks, nada, null komma niks. Kanskje et godt tegn. But still, too early. :hilarious: Meen, luft i magen det har jeg. Altså. Hallo? Ville heller hatt en øm pupp! :laughing001
 
Haha! Jeg føler meg veldig rolig egentlig. :p Men kjenner jeg gleder meg til deg nærmer seg ikm. Hadde kjemisk forrige mnd og da fikk jeg fryktelig såre brystvorter som kom så tidlig som 2dpo og varte helt frem til ikm. Denne gangen merker jeg niks, nada, null komma niks. Kanskje et godt tegn. But still, too early. :hilarious: Meen, luft i magen det har jeg. Altså. Hallo? Ville heller hatt en øm pupp! :laughing001
Så rart , jeg har null boobie symptomer selv , men føler meg oppblåst som en ballong . Sniker meg unna for å lette på trykket så ofte jeg kan , og det er IKKE likt meg :playful: får håpe det har noe for seg da :bag:
 
Så rart , jeg har null boobie symptomer selv , men føler meg oppblåst som en ballong . Sniker meg unna for å lette på trykket så ofte jeg kan , og det er IKKE likt meg :playful: får håpe det har noe for seg da :bag:
Kanskje vi er så heldige som får ekstrem luft i magen som symptom :hilarious:
Hahah!
 
Wæææææ, svak strek på El test idag! Forventer El på fredag/lørdag. Hvor fort stiger den og hvor ofte bør jeg teste?? Og er det for sent med aksjelegging når det blir neg igjen :angelic:første gang jeg tester etter EL :nailbiting:
 
Å så frustrerende. Har hatt en sånn runde i år jeg også , IKKE gøy:banghead: men håper du slipper tanta og i stedet får to flotte streker snart :dummy:
Nei! Kjærevene! Etter jeg begynte å prøve har jeg funnet ut at jeg er nokså A4. EL cd14, tr kommer ca cd27/28 :hilarious: heldig der! Håpe du er 3dpo da! :happy:
Fikk positiv el-test cd 13, men ikke mens da jeg forventet det cd30-ish. Etter noen ekstremt frustrerende dager tok jeg tilfeldigvis en ny el-test cd 36, som var knallpositiv. Den er negativ igjen nå, så det var nok kroppen som prøvde seg på en ny el. Krysser fingrene for at aksjene vi tilfeldigvis fikk lagt inn mellom tårene og frustrasjonen gir avkastning!
 
Back
Topp