♥️IKM UKE 47♥️

EL i disse dager og vi tenker å legge inn aksjer hver kveld frem til IKM for å være på den sikre siden:hilarious: la inn aksjer i går kveld og kvelden før og håper taktikken her hjelper!:rolleyes:
 
Åh, jaaa!! Jeg er gal allerede!
:happy093
Yes ! Jeg også.. satt og tisset i sta mens jeg tenkte på h ør lenge det var siden sist , og hvor konsentrert urinen var :cat:håpløst ! Frista med en test allerede da:facepalm: herre, svømmerne har vel omtrent ikke nådd frem enda :sign17:sign19:knegg:
 
Jeg har ikke hatt el enda! Venter spent. Er litt redd det har vært for mange psykiske påkjenninger denne mnd til at noe som helst vil skje, men.. Heier på dere andre :Heartred
 
Jeg har ikke hatt el enda! Venter spent. Er litt redd det har vært for mange psykiske påkjenninger denne mnd til at noe som helst vil skje, men.. Heier på dere andre :Heartred
Håper el er rett rund hjørnet :happy::love7
 
Jeg har ikke hatt el enda! Venter spent. Er litt redd det har vært for mange psykiske påkjenninger denne mnd til at noe som helst vil skje, men.. Heier på dere andre :Heartred
Satser på kroppen "fungerer" på tross av utfordringer.
 
Satser på kroppen "fungerer" på tross av utfordringer.
Håper el er rett rund hjørnet :happy::love7

Jeg håper kroppen klarer det på tross av alt som skjer :Heartred begravelse til bestevenninna mi denne uka, så når den er over så kan man kanskje begynne å leve normalt. Mannen er ihvertfall villig til å gjøre jobben sin uansett. Hans strategi er å legge inn så mange aksjer som mulig ;) Fin tråd å være deltaker i! Gøy å være spent sammen med andre i samme bås!
 
Jeg håper kroppen klarer det på tross av alt som skjer :Heartred begravelse til bestevenninna mi denne uka, så når den er over så kan man kanskje begynne å leve normalt. Mannen er ihvertfall villig til å gjøre jobben sin uansett. Hans strategi er å legge inn så mange aksjer som mulig ;) Fin tråd å være deltaker i! Gøy å være spent sammen med andre i samme bås!
Nei huff , så grusomt :arghh: kondolerer :Heartpink får håpe kroppen spiller på lag på tross av hvor vondt du sikkert har det nå, og kanskje bidrar med en liten overraskelse som kan gjøre hverdagen litt lettere i en tung tid:love7 stor klem til deg :Heartpink
 
b_MeTCN1.png

Har testet for EL hver morgen i 7 dager, og den har kun vært negativ.
Trodde at EL skulle være på søndag, samme dag som FF nå har satt den.
Er det mulig at jeg har gått glipp av et positivt EL svar fordi jeg kun har målt en gang i døgnet? Eller kan det være at den ikke har kommet enda? :sorry:
 
Jeg håper kroppen klarer det på tross av alt som skjer :Heartred begravelse til bestevenninna mi denne uka, så når den er over så kan man kanskje begynne å leve normalt. Mannen er ihvertfall villig til å gjøre jobben sin uansett. Hans strategi er å legge inn så mange aksjer som mulig ;) Fin tråd å være deltaker i! Gøy å være spent sammen med andre i samme bås!
Kondolerer :Heartpink Det må være tøft!

Hm, mannen min synes også samme strategi er best ;) Merkelig :rolleyes:
 
2 Dpo i dag, og jeg føler ikke noe stress denne pp. Kanskje fordi jeg føler aksjeleggingen var litt laber. Kun ved positiv EL test og dagen etter. :hungover:
Bør være nok, men er redd for at egget slapp før vi rakk å legge aksjer. Jaja. Bare å vente i 12 dager til. Holy mother... Thats a looong way :hilarious:
Håper jeg får sann Shit as tydlige symptomer. Sann at jeg bare veit. Det hadde vært noe det! :chicken:
 
2 Dpo i dag, og jeg føler ikke noe stress denne pp. Kanskje fordi jeg føler aksjeleggingen var litt laber. Kun ved positiv EL test og dagen etter. :hungover:
Bør være nok, men er redd for at egget slapp før vi rakk å legge aksjer. Jaja. Bare å vente i 12 dager til. Holy mother... Thats a looong way :hilarious:
Håper jeg får sann Shit as tydlige symptomer. Sann at jeg bare veit. Det hadde vært noe det! :chicken:
Samme her, svært dårlig med aksjer denne runden. Sykt barn, og syk mann - med brista ribbein. Så ble kun i går, dagen etter positiv EL test. Spørs om vi ble for seine. Men kjenner det egebtlig er litt godt at forhåpningene er skikkelig lava - da kan man jo bare bli positivt overrasket eventuelt :rolleyes:
 
Så, jeg trodde eggløsning er i dag... tok test i går kveld/natt og nå i kveld.. og ser ut som den stiger.. kanskje jeg egentlig tilhører ikm48 ;)
 

Vedlegg

  • 7406CB37-8467-49BD-8714-EC478B449AF0.jpeg
    7406CB37-8467-49BD-8714-EC478B449AF0.jpeg
    475,9 KB · Visninger: 51
Jeg håper kroppen klarer det på tross av alt som skjer :Heartred begravelse til bestevenninna mi denne uka, så når den er over så kan man kanskje begynne å leve normalt. Mannen er ihvertfall villig til å gjøre jobben sin uansett. Hans strategi er å legge inn så mange aksjer som mulig ;) Fin tråd å være deltaker i! Gøy å være spent sammen med andre i samme bås!
Huff så trist :Heartred
 
Samme her, svært dårlig med aksjer denne runden. Sykt barn, og syk mann - med brista ribbein. Så ble kun i går, dagen etter positiv EL test. Spørs om vi ble for seine. Men kjenner det egebtlig er litt godt at forhåpningene er skikkelig lava - da kan man jo bare bli positivt overrasket eventuelt :rolleyes:
Ja. Egentlig veldig deilig. Andre får det jo til. Så hvorfor ikke vi? :happy:
 
Back
Topp