♥️IKM UKE 47♥️

Jeg har bestilt meg strimler til EL tester. Håper de kommer snart. Men hvordan funker de? Er det sånn at når streken er sterk så er det EL da, eller at den kommer innen så og så mange timer? Mener jeg har lest noe om det men husker ikke :)

Skal vel komme mellom 24-48 timer etter positiv test? Er det jeg har lest på manualen til testene
 
Image1541170553.689492.jpg

Bør jeg annta el har vært? Helt på tur denne pp. El smerter CD 9.
Lurer på å prøve babyklister, men så redd å hindre el hvis den ikke har vært.
 
Vis vedlegget 279634
Bør jeg annta el har vært? Helt på tur denne pp. El smerter CD 9.
Lurer på å prøve babyklister, men så redd å hindre el hvis den ikke har vært.
Har vært eller er like rundt hjørnet. Ville ha fortsatt å testet noen dager til for å være sikker. Har ikke hørt at babyklister forhindrer EL.
 
Pleier du å ha gradvis stigning? Her hopper det fra tydelig negativ til positiv på en dag, og graderingen er vanskelig å fange opp :hilarious:
Så kan jo fortsatt hende el kommer når du forventer! :happy: Og frem til CD12 varierte styrken litt..
Her ser du hoppet på mine tester fra CD 12 og CD13 morgen til CD13 kveld :pompus:
Vis vedlegget 279625
Dette er fra forrige mnd, så denne mnd tester jeg kun på kvelden :hilarious: Spent på å se om det blir samme hoppet :bag:
Forrige mnd så steg de såvidt gradvis hele tiden. Nå fikk jeg sterkest CD 9, svakere CD 10 og enda svakere i dag cd11. Hadde kjemisk forrige mnd, redd EL har vært for tidlig jeg nå. For det har vært null og niks aksjer hvertfall :bored: men den var ikke noe sterkere på CD 10 og 11 forrige mnd.
Her er fra forrige mnd.
111F5E2C-BDF0-46F9-BB51-5BB662872AFF.jpeg
 
Forrige mnd så steg de såvidt gradvis hele tiden. Nå fikk jeg sterkest CD 9, svakere CD 10 og enda svakere i dag cd11. Hadde kjemisk forrige mnd, redd EL har vært for tidlig jeg nå. For det har vært null og niks aksjer hvertfall :bored: men den var ikke noe sterkere på CD 10 og 11 forrige mnd.
Her er fra forrige mnd. Vis vedlegget 279637
Vanskelig å si, jeg ville fortsatt å teste noen dager fremover! Hvis jeg skulle tippe så hadde jeg gått for at el kommer om noen dager :happy:
 
Ja, det kan nok være det. Merker ingenting til at EL er i anmarsj enda hvertfall. :shy:
Eneste LUFT I MAGEN :hungry: Hoho!
Det er jo ganske morsomt at man får luft i magen rundt EL. Det gir jo ingen mening mtp aksjeinlegging!:p Men merker det her også, luft i magen i dag tidlig. er på CD11, så da nærmer det seg nok :)

Lykke til de neste dagene!
 
Med fare for å virke dum, hva er babyklister? Hilsen nybegynner :chicken:

En homeopatisk medisin som skal forbedre mijøet i livmoren. Kort fortalt da[emoji16]
Googler du det, finner du mye lengre svar.
Etter 2 ma og 1 sa, å ingen finner noe galt, så tror jeg det er verdt et forsøk.
Mange har gode erfaringer med det
 
En homeopatisk medisin som skal forbedre mijøet i livmoren. Kort fortalt da[emoji16]
Googler du det, finner du mye lengre svar.
Etter 2 ma og 1 sa, å ingen finner noe galt, så tror jeg det er verdt et forsøk.
Mange har gode erfaringer med det
Takk for svar :happy: Ja, det er vel ingen skade i å prøve. Lykke til :Heartred håper spiren sitter denne pp:happy:
 
Det er jo ganske morsomt at man får luft i magen rundt EL. Det gir jo ingen mening mtp aksjeinlegging!:p Men merker det her også, luft i magen i dag tidlig. er på CD11, så da nærmer det seg nok :)

Lykke til de neste dagene!
Hahah! Nå fikk jeg meg en god latter :hilarious: Nei, det er ikke kjempe deilig å knipe inne lufta under aksjeleggingen!
Huff, ikke ttt EL test i dag. Tenkte vente til i kveld isteden da jeg fikk bedre utslag sist mnd på kvelden. :joyful: Begynner å merke på kroppen nå, at EL begynner å nærme seg. :p
 
CD11 negativ el test. Er nok noen dager igjen.
 
Monitoren gir beskjed når man skal begynne å teste i forhold til når EL bruker å være. Den måler to hormoner, østrogen og LH, og når den registrerer økning i østrogen så sier den høy og max når LH er på topp. Så begynner så tidlig som cd6/7 for å få med økningen. Jeg skulle egentlig bare bruke monitoren men i begynnelsen stolte jeg ikke helt på den så når EL nærmer seg så dobbelsjekker jeg med strimler.
Åh, skjønner!
 
Hallo i natten :) Jeg må bare lufte tankene litt og håper det er rom for slikt her.
Er det noen som har fått angrende tanker om en pp? Vi har ei snuppe på 10mnd og har lyst til å prøve på neste mann nå :Heartred Men etter å ha sjekket termin kalkulatoren her, så vil termin blir 06.08.19 om vi lykkes denne pp, altså pp1 (EL ca 10.11). Vi brukte 7pp med lillemor så mannen sier bare at vi skal "peise på" :facepalm: Mannfolk!!
Men jeg vet det blir PKS denne gangen pga 2 haste snitt før, så da blir vel fødsel ca 30.07 og det er midt i felles ferien og barnehage start for lillemor. Så jeg føler for å vente 1 pp og begynne neste mnd i stedet for.


Er det flere som har hatt slike tanker? Det er vel ingen vits i å "øve på å treffe" som mannen sier, for man vet jo ikke hvem pp det vil klaffe. Om vi er heldige med pp1, pp7 eller pp14 lissom. Åååå tenk å vært et avslappet mannfolk uten bekymringer :iamwithstupid :D:D
 
Back
Topp