♥️IKM UKE 47♥️

Det er på grunn av progesteronet:) Dessverre trenger det ikke nødvendigvis bety at man er gravid.


Hehe du jeg kjenner kroppen min veldig godt! Jeg får ømme nipler av høyt progesteron :)
(Noe jeg ikke har fått denne pp, som har vart nå i 41 dager... pleier å ligge mellom 28-35)
Nå er begge brystene ømme(på siden, under over ja hele greia) Ikke niplene!

Jeg og mannen lekeslåss i stad.. Vi måtte stoppe siden jeg får vondt bare av å hoppe opp og ned..

Det har jeg hatt siden 2015 årene jeg har hatt ffcharten min :) Jeg logger og har blitt godt "kjent" med kroppen.

forrige syklus hadde jeg ømme bryst 7 dager før ikm og det fortsatte frem til dagen etter ikm(2 syklusdag)

Da var jeg gravid og det endte i kjemisk.
Men det kan jo være du har rett da...
 
Hei, jeg er helt ny her inne og lurer veldig på hva dere bruker disse listene til? Hvis dette er forklart hundre ganger før må jeg bare beklage altså:shy:
Bl.a for å snakke med andre som er i ca samme plass i syklus som oss, heie hverandre frem, trøste når det ikke går veien, snakke om tips, symptomer og testetydning :)
 
Tempen opp idag igjen :)

Men er usikker om jeg er 11-12 dpo da !
 

Vedlegg

  • Screenshot_20181120-080936.png
    Screenshot_20181120-080936.png
    508 KB · Visninger: 59
Blenda test 9 dpo :( fått positivt 9 dpo de andre syklusene jeg har blitt gravid!
 

Vedlegg

  • E20E69AA-C1C4-4112-88F2-31F92DAC8D8C.jpeg
    E20E69AA-C1C4-4112-88F2-31F92DAC8D8C.jpeg
    87,2 KB · Visninger: 65
b_WCwVvB.png


Siden tempen ennå er gsndke høy, tok jeg en ny test i dag.
Klarte så vidt å skimte noe når jeg tok den, men klarte ikke å bestemme meg på om jeg bare så det jeg ville se :wacky:
3 timer etterpå ser jeg en veldig svak skygge. Kan vel ikke være noe anney siden det er en tidligtest jeg tok nå 14 dpo?
 
Last edited:
Sånn ser de siste jeg har tempet ut! Men er usikker om keg er 11 eller 12 dpo! Så får bare fortsette å tempe! Fortsatt ømme bryst og litt kvalm :)
 

Vedlegg

  • Screenshot_20181120-095017.png
    Screenshot_20181120-095017.png
    514,3 KB · Visninger: 53
Vis vedlegget 281023

Siden tempen ennå er gsndke høy, tok jeg en ny test i dag.
Klarte så vidt å skimte noe når jeg tok den, men klarte ikke å bestemme meg på om jeg bare så det jeg ville se :wacky:
3 timer etterpå ser jeg en veldig svak skygge. Kan vel ikke være noe anney siden det er en tidligtest jeg tok nå 14 dpo?

Kan det være mulig at egget ikke slapp før den 10 ende? Tenker i forhold til at det er først etter det at du får skikkelig temphopp.
At du dermed ikke er mer enn 10 dpo idag?
 
Kan det være mulig at egget ikke slapp før den 10 ende? Tenker i forhold til at det er først etter det at du får skikkelig temphopp.
At du dermed ikke er mer enn 10 dpo idag?

Det kan jo kanskje stemme. Tenkte tanken selv tidligere, men da jeg fikk en meget svak strek på testene på både 10 og 11 dpo (eller 6 og 7 dpo) la jeg tankene bak meg om at EL har kommet senere. Strekene kom ikke før noen timer etter testen var tatt, så vet jo at de egentlig ikke gjelder.
Tok ikke test 12 dpo (eller 8) og var blenda i går.

Men kan være skyggestreker, enten de jeg tok tidligere, den jeg tok i dag eller på alle de. Er tidligtester fra Babyplan.

Legger ved bilder. Den siste var vanskelig å få med på bilde

20181117_221547.jpg
20181120_094721.jpg
 
Det kan jo kanskje stemme. Tenkte tanken selv tidligere, men da jeg fikk en meget svak strek på testene på både 10 og 11 dpo (eller 6 og 7 dpo) la jeg tankene bak meg om at EL har kommet senere. Strekene kom ikke før noen timer etter testen var tatt, så vet jo at de egentlig ikke gjelder.
Tok ikke test 12 dpo (eller 8) og var blenda i går.

Men kan være skyggestreker, enten de jeg tok tidligere, den jeg tok i dag eller på alle de. Er tidligtester fra Babyplan.

Legger ved bilder. Den siste var vanskelig å få med på bilde

Vis vedlegget 281049 Vis vedlegget 281050


Kan være kjemisk♡
 
Ferdig hos gyn. Kunne utelukke ex.u. Alt så normalt ut. Men hun kunne ikke utelukke graviditet. Da hun ikke kunne se noe så tidlig. Så hvis blødningen ikke tar seg opp som en normal menstrasjon skulle jeg ta en test om en ukes tid. Herregud. Så mye styr det skal være med den kroppen! :bored:
Puppene er fortsatt ømme, de pleier å gå over når tr er på besøk. Ikke denne gang nei. Så jeg setter meg selv på tr, også får jeg vente og se om det blir noe mer blødning :happy:
 
Her forsetter det med svake streker som ikke tar seg opp. Så regner med det ikke ble noe denne gangen.
Litt bommert å få knallsterk positiv test i forrige uke, men slik er det bare :) Nå kan TR egentlig bare komme, så vi kan begynne å vente på EL igjen!
 

Vedlegg

  • Snapchat-1187104748.jpg
    Snapchat-1187104748.jpg
    366,2 KB · Visninger: 79
Det var cb Plus. 25mlu. Men tror tr har kommet. Føles hvertfall sann ut! :(
Æsj, men har kjøpt sikker 300 tester sammenlagt (EL og G-test) og babyklister. Så håper den sitter neste pp. :hilarious:
Åh.. Hehe godt med et lager! Så leit!
 
Back
Topp