♥️IKM UKE 47♥️

Første EL testen jeg tar. Men tror det begynner å nærme seg :)
 

Vedlegg

  • 20181101_160911.jpg
    20181101_160911.jpg
    849,9 KB · Visninger: 51
Begynt og teste her også , den var sterkere en i går, så nærmer seg sakte men sikkert :angelic:
 

Vedlegg

  • Snapchat-619143874.jpg
    Snapchat-619143874.jpg
    536,8 KB · Visninger: 46
Er det slik at El test må være like sterk som kontroll testen for å være positiv ? Har alltid brukt CB men har noen billig tester liggende.
 
Hva et det tidligste dere tester etter el?
 
Okei! Hvorfor så annerledes ifht monitor/strimler
Monitoren gir beskjed når man skal begynne å teste i forhold til når EL bruker å være. Den måler to hormoner, østrogen og LH, og når den registrerer økning i østrogen så sier den høy og max når LH er på topp. Så begynner så tidlig som cd6/7 for å få med økningen. Jeg skulle egentlig bare bruke monitoren men i begynnelsen stolte jeg ikke helt på den så når EL nærmer seg så dobbelsjekker jeg med strimler.
 
Last edited:
På dagens test dukka i det minste teststreken opp ☺️ så kanskje den blir positiv i løpet av helga!
 
Vis vedlegget 279579 Trudde EL begynte å nærme seg om noen dager jeg, men tydeligvis ikke. Svakere test i dag enn i går. :bored:
Pleier du å ha gradvis stigning? Her hopper det fra tydelig negativ til positiv på en dag, og graderingen er vanskelig å fange opp :hilarious:
Så kan jo fortsatt hende el kommer når du forventer! :happy: Og frem til CD12 varierte styrken litt..
Her ser du hoppet på mine tester fra CD 12 og CD13 morgen til CD13 kveld :pompus:
60151EF6-742E-400D-A337-B12039EB5FE3.jpeg

Dette er fra forrige mnd, så denne mnd tester jeg kun på kvelden :hilarious: Spent på å se om det blir samme hoppet :bag:
 
Jeg har bestilt meg strimler til EL tester. Håper de kommer snart. Men hvordan funker de? Er det sånn at når streken er sterk så er det EL da, eller at den kommer innen så og så mange timer? Mener jeg har lest noe om det men husker ikke :)
 
Back
Topp