♡smoothie♡

dollymama

<3Mai2015<3
Tilgangsansvarlig
VIP
Septembermødre <3
Aprilbarna`15
Jeg bare elsker smoothie maskinen min :) har laget meg ananas, banan og mango smoothie med litt appelsin juice :) smoothie blandingen kjøper Jeg i frysedisken på rema 1000 :)
Andre som er hekta og eventuelt på hva? :)
 

Vedlegg

  • 1411121076901.jpg
    1411121076901.jpg
    38,5 KB · Visninger: 26
Smoothie er så fristende! Tror jeg må ta meg tur på kjøpesenteret nå for der lager de ferske og supergode smoothier:D
Takk for tips, og nyt din;)
 
Åååå den type maskin har jeg også!!! :) Veldig gode! Jeg drakk mye sunn smoothie før svg. men nå har jeg ikke lyst på lengre. Men det gikk mye i kokkosmelk, kokkosfett, ananas, mango, gresk yoghurt, :)
 
Er det en sånn som lager rett i flaska? De ser geniale ut:) tror jeg må få meg en sånn, gjør det litt mer lettvint å lage smoothie:)
 
Er det en sånn som lager rett i flaska? De ser geniale ut:) tror jeg må få meg en sånn, gjør det litt mer lettvint å lage smoothie:)
Ja man lager den rett i flaska, er genial :)
 
super kjelk maskin! har noen en god oppskrift de bare digger så sleng den ut da vel
 
super kjelk maskin! har noen en god oppskrift de bare digger så sleng den ut da vel
Ingen hokuspokus oppskrift her, bruker kun den frossen blandingen fra frysedisken og appelsinjuice :) noen ganger putter jeg oppi yoghurt i tillegg :)
Men blir glad for nye oppskrifter hvis noen har:)
 
Back
Topp