♡gaviscon?

KaiSi

Forelsket i forumet
Takk og lov fr at d finnes nåkka som hjelp mot halsbrann!
*di små gleder*
 
For meg funker det å knaske lovehearts om natten hvis det kicker inn:)
Også hvis jeg spiser frukt i løpet av dagen :)


Hanne Caroline Moen
On Iphone 4
 
Gaviscon prøvde jeg med førstemann, men jeg ble så kvalm og spøy bare av det.. Men sikkert herlig om det funker :)
 
smaker ikke akkurat super godt, men det er det eneste som fungerer på de sure oppstøtene jeg har hatt den siste uka. Har tatt ei skjei hver kveld før leggetid, og i går glemte jeg det. våknet opp med at mageinnholdet var på vei opp. Fikk svelgt det ned igjen, og gått og tatt meg ei skjei gaviscon og sov godt resten av natten...
 
smaker ikke akkurat super godt, men det er det eneste som fungerer på de sure oppstøtene jeg har hatt den siste uka. Har tatt ei skjei hver kveld før leggetid, og i går glemte jeg det. våknet opp med at mageinnholdet var på vei opp. Fikk svelgt det ned igjen, og gått og tatt meg ei skjei gaviscon og sov godt resten av natten...
Eg kjøpt sånne tygge tabletta, syns di e heilt grei:)
 
Jeg elsker Galieve! Min venn i nøden! I det siste har jeg funnet ut mer og mer hva som gir meg halsbrann og prøver å unngå de. Oppstøt får jeg når jeg spiser for fort og for mye, men jeg er så glad i god mat at jeg har ikke helt sperren inne for det enda...:p
 
Back
Topp