♡Fredag og helg!♡

Aldri prøvd.. hørtes digg ut :)

Bruker alltid gulrot og agurk eller salt potetgull :-D
Bra med nye tips :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hehe bruker sjeldent grønnsaker egentlig.. selvom jeg syns det er godt :) sambo sier det er så fancy:p hahaha.. men nacho chips (de trekanta) er veldig gode med den dippen syns jeg:)
 
Ja det er jo det dem sier da.. at man kan ikke trykke så lenge man har prøvd og fått noe riktig.. men jeg strøyk på den gitt:p samme gjorde 2 av vennene mine å.. merkelig.. hehe
Teit lærer da :'(
Fullførte du vgs?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Teit lærer da :'(
Fullførte du vgs?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Teit ja!:p fullførte ikke nei.. jeg og skole nytter bare ikke :p blir lei før jeg har fått begynt!
 
Må skryte litt ; de ansatte i bhg sa til meg at de nesten ikke trodde Wael var snart 3 år.
Siden han kan alle farger nå,former,klatrer opp og ned trær uten hjelp,kan telle til 20 på engelsk,arabisk og norsk. Litt gøy med skryt :) De syntes han er som en 4-5 åring ♡
Idag syklet han på sin kusines stooore sykkel. Gikk supert!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Teit ja!:p fullførte ikke nei.. jeg og skole nytter bare ikke :p blir lei før jeg har fått begynt!
Samme her :-( bedre med nettet. Ingen lærere som næger hehe ;-) og kan følge mitt eget tempo :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Må skryte litt ; de ansatte i bhg sa til meg at de nesten ikke trodde Wael var snart 3 år.
Siden han kan alle farger nå,former,klatrer opp og ned trær uten hjelp,kan telle til 20 på engelsk,arabisk og norsk. Litt gøy med skryt :) De syntes han er som en 4-5 åring ♡
Idag syklet han på sin kusines stooore sykkel. Gikk supert!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Åh så flink han er♡ moro med skryt! Og syns det er viktig at dem forteller det som er positivt:D
 
Samme her :-( bedre med nettet. Ingen lærere som næger hehe ;-) og kan følge mitt eget tempo :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja det høres mye mye bedre ut!
 
Åh så flink han er♡ moro med skryt! Og syns det er viktig at dem forteller det som er positivt:D
Tusen takk ♡
Gøy at de roser litt :) :) da blir jeg glad :)
Er de flinke til å rose i bhg deres? :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Tusen takk ♡
Gøy at de roser litt :) :) da blir jeg glad :)
Er de flinke til å rose i bhg deres? :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja dem er veldig flinke for å fortelle om noe bra/gøy jentene har gjort eller sagt.. og på foreldresamtalene har jeg bare fått masse positivt om jentene :) ikke dårlige ting dem har tatt opp heller..og da blir jeg glad:D
 
Ja dem er veldig flinke for å fortelle om noe bra/gøy jentene har gjort eller sagt.. og på foreldresamtalene har jeg bare fått masse positivt om jentene :) ikke dårlige ting dem har tatt opp heller..og da blir jeg glad:D
Flott! :-D ingenting er bedre enn det :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp