♡Fredag og helg!♡

Effektiv du var så tidlig :) sov til 9.30 jeg :)
Har klora hele badet nå. Gjør det 1-2 ganger i mnd grundig,så bakteriene holder seg unna :) Forhåpentligvis..
Vi har spist taco med svogeren min ikveld. Så dro guttene å spiller fotball.
Barna har badet og M er lagt. Wael legger seg om 10...

Fikk bot i posten idag :(
Fotoboks i Norge på søndag. Satt helt i mine egne tanker og Wael og Mina pratet i ett kjør.. 78 km i 70 sonen... 1600 kr.. Trengte ikke den nå,men kun min egen feil :(

Håper dere har det fint alle sammen :)


Sent from my iPad using BV Forum
Så kjedelig med bot. Skikkelig bortkasta penger! :p
 
Så bra da! Kjekt om det order seg med dagsovinga så fort :) Ettermiddagene blir så mye koseligere da ;)
Ja, hun var mye hyggeligere i dag altså. :p Men veldig matt i øynene, så en tidlig kveld var nok ikke det værste som kunne hendt henne.:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
God ettermiddag jenter!
Hva driver dere med?

Idag våknet jeg 06:15 av Leoh.. så sto opp halv 7;) Emira sto opp like etter, og Liana våknet 7! Når dem var i bhgen, så fikk jeg badet Leoh, ryddet, brettet klær, tørket støv, støvsugd og vasket badet! Og det FØR jeg spiste frokost:eek: sambo måtte vaske gulvene, for da hadde jeg så vondt i beinet:confused:

Ellers har dagen gått til Leoh, handling, henting av de to andre i bhgen og laget middag! :) nå er det å sløve litt til stell og legging starter..

Håper dere har hatt en fin dag og får en fortsatt fin kveld:)
Kanskje jeg må hive meg rundt å ta en Anita om morran for å få ting gjort :p isteden for å drikke kaffe til kl 10 og så gå ut å leke liksom :eek:
 
Ja, hun var mye hyggeligere i dag altså. :p Men veldig matt i øynene, så en tidlig kveld var nok ikke det værste som kunne hendt henne.:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Klart de blir slitne etter mange dager på rad med lite søvn og mye nye inntrykk. Krysser fingrene for at økt søvnmengde gjør susen :)
 
Hallo!
Hermine og pappan har vært hjemme idag også. Hun er hes som ei kråke, hoster, snørrer og er så tett og slapp :oops: Men ingen feber heldigvis!

Jeg har fått jobbet godt og tok helg med god samvittighet!

Hermine forlangte å sove på sitt rom (vi hadde flyttet henne inn til oss da hun ble syk), så spørs om ikke mannen får sove på rommet til Hermine i natt dersom hun er urolig, orker ikke så mye løping mellom rommene og jeg melder meg IKKE frivillig :p

Nå holder vesla på å sovne og jeg skal sette på Netflix. Så kommer mannen snart hjem med grønnsaker, dipp og kyllingvinger :D
Så leit at hun skulle bli syk da.:( Det er hardt å bli 2-åring skjønner jeg!
God bedring til Hermine og kos dere masse med maten.:D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Haha..Ja, det var ikke så enkelt å røske opp gulrota ved å holde ytterst på "det grønne".:p Veldig koselig å ha en liten grønnsakshage og en liten hjelper som er så ivrig.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hehe nei synd det så litt tungvint ut:p må være veldig gøy for Jenny da:D
 
Hallo!
Hermine og pappan har vært hjemme idag også. Hun er hes som ei kråke, hoster, snørrer og er så tett og slapp :oops: Men ingen feber heldigvis!

Jeg har fått jobbet godt og tok helg med god samvittighet!

Hermine forlangte å sove på sitt rom (vi hadde flyttet henne inn til oss da hun ble syk), så spørs om ikke mannen får sove på rommet til Hermine i natt dersom hun er urolig, orker ikke så mye løping mellom rommene og jeg melder meg IKKE frivillig :p

Nå holder vesla på å sovne og jeg skal sette på Netflix. Så kommer mannen snart hjem med grønnsaker, dipp og kyllingvinger :D

Morsom jente dere har da, som absolutt vil sove på sitt eget rom :p
Håper hun er i bedre form imårra;)

Kos dere med grønnsaker, dipp og kyllingvinger:D
 
Jeg er hysterisk redd for bakterier/virus men bruker sjeldent klor :p Annet enn at vi har Klorin dorens, så når jeg vasker doen blir den desinfisert hver gang ;)

Sånn er sambo å.. eller han er mest hysterisk for alt annet av bakterier enn vanlige sykdommer:p

Bruker sjeldent klor i doen å.. kansje om det er omgangssyke her eller noe:) men vakser jo doen fullstendig 2 ganger i uka da!
 
Kanskje jeg må hive meg rundt å ta en Anita om morran for å få ting gjort :p isteden for å drikke kaffe til kl 10 og så gå ut å leke liksom :eek:

Hahaha ja du skjønner at jeg har problemer med å få gjort sånt om jeg setter meg ned for å spise og drikke kaffe først:p blir lissom sittende:confused: så bare hoppa i det mens jeg ennå var aktiv av stell, nister osv:p;)
 
Hehe er jo ganske greit å drepe ekstra bakterier;)

Ja ser den:( men ring til det nummeret som står på fakturaen, så kan du sikkert få delt betalingen i hvertfall 2 deler;)
Betalt allerede. Så er jeg ferdig :)
Men takk for tipset :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
God bedring til Hermine.. Kjipt å være syk... :-( Forhåpentligvis får hun et sterkt immunforsvar!

Du fristet meg med grønnsaker og dip..... lyst på holiday dip :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Fikk svar på de 2 siste innleveringene idag. 4+ på begge. Fornøyd med det. Ferdig med den vanskeligste boken. Kun 8 oppgaver igjen før jul. Må si jeg gruer meg til eksamene :rolleyes::confused:
Håper jeg står. Korttidshukommelse :-(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
God bedring til Hermine.. Kjipt å være syk... :-( Forhåpentligvis får hun et sterkt immunforsvar!

Du fristet meg med grønnsaker og dip..... lyst på holiday dip :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Oooo holiday dipp:rolleyes: dem er god med nacho chips:D
 
Fikk svar på de 2 siste innleveringene idag. 4+ på begge. Fornøyd med det. Ferdig med den vanskeligste boken. Kun 8 oppgaver igjen før jul. Må si jeg gruer meg til eksamene :rolleyes::confused:
Håper jeg står. Korttidshukommelse :-(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så flink du er! Jeg er som deg.. husker eksamen jeg fikk på helse og sosial linja. Skrev og skrev og svarte riktig (!!) Men besto ikke fordi svarene var for enkle:eek: kan tro læreren fikk kjeft:p hahaha
 
Så flink du er! Jeg er som deg.. husker eksamen jeg fikk på helse og sosial linja. Skrev og skrev og svarte riktig (!!) Men besto ikke fordi svarene var for enkle:eek: kan tro læreren fikk kjeft:p hahaha
Kjipt :-( Hvordan gikk det?
Syntes man kan stå så lenge man har skjønt oppgavene. Og gjort et forsøk..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Kjipt :-( Hvordan gikk det?
Syntes man kan stå så lenge man har skjønt oppgavene. Og gjort et forsøk..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja det er jo det dem sier da.. at man kan ikke trykke så lenge man har prøvd og fått noe riktig.. men jeg strøyk på den gitt:p samme gjorde 2 av vennene mine å.. merkelig.. hehe
 
Back
Topp