♡Fredag og helg!♡

Anita87

Fulltidsmamma
Oktobermirakler 2013
September 2012
God ettermiddag jenter!
Hva driver dere med?

Idag våknet jeg 06:15 av Leoh.. så sto opp halv 7;) Emira sto opp like etter, og Liana våknet 7! Når dem var i bhgen, så fikk jeg badet Leoh, ryddet, brettet klær, tørket støv, støvsugd og vasket badet! Og det FØR jeg spiste frokost:eek: sambo måtte vaske gulvene, for da hadde jeg så vondt i beinet:confused:

Ellers har dagen gått til Leoh, handling, henting av de to andre i bhgen og laget middag! :) nå er det å sløve litt til stell og legging starter..

Håper dere har hatt en fin dag og får en fortsatt fin kveld:)
 
Effektiv du var så tidlig :) sov til 9.30 jeg :)
Har klora hele badet nå. Gjør det 1-2 ganger i mnd grundig,så bakteriene holder seg unna :) Forhåpentligvis..
Vi har spist taco med svogeren min ikveld. Så dro guttene å spiller fotball.
Barna har badet og M er lagt. Wael legger seg om 10...

Fikk bot i posten idag :(
Fotoboks i Norge på søndag. Satt helt i mine egne tanker og Wael og Mina pratet i ett kjør.. 78 km i 70 sonen... 1600 kr.. Trengte ikke den nå,men kun min egen feil :(

Håper dere har det fint alle sammen :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
God ettermiddag jenter!
Hva driver dere med?

Idag våknet jeg 06:15 av Leoh.. så sto opp halv 7;) Emira sto opp like etter, og Liana våknet 7! Når dem var i bhgen, så fikk jeg badet Leoh, ryddet, brettet klær, tørket støv, støvsugd og vasket badet! Og det FØR jeg spiste frokost:eek: sambo måtte vaske gulvene, for da hadde jeg så vondt i beinet:confused:

Ellers har dagen gått til Leoh, handling, henting av de to andre i bhgen og laget middag! :) nå er det å sløve litt til stell og legging starter..

Håper dere har hatt en fin dag og får en fortsatt fin kveld:)
Jøss..Da har du virkelig fortjent å sløve på sofaen i kveld!!:)


Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Effektiv du var så tidlig :) sov til 9.30 jeg :)
Har klora hele badet nå. Gjør det 1-2 ganger i mnd grundig,så bakteriene holder seg unna :) Forhåpentligvis..
Vi har spist taco med svogeren min ikveld. Så dro guttene å spiller fotball.
Barna har badet og M er lagt. Wael legger seg om 10...

Fikk bot i posten idag :(
Fotoboks i Norge på søndag. Satt helt i mine egne tanker og Wael og Mina pratet i ett kjør.. 78 km i 70 sonen... 1600 kr.. Trengte ikke den nå,men kun min egen feil :(

Håper dere har det fint alle sammen :)


Sent from my iPad using BV Forum
Kjipt med bot.:(
Kos deg hjemme mens mannen spiller fotball.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Ellåo!
Sov til 07 i dag. Måtte hente Jen inn til oss i natt, for det er noe som plager henne på natta for tida. Hun åt frokost sammen med meg før hun ble levert i barnehagen, hvor hun sov i nesten to timer i dag.:)
Det ble restemat på oss til middag. Piffa det opp med gulrøtter fra egen amatørhage: 1409332359614.jpg1409332371897.jpg1409332385248.jpg

Vesla ble lagt 18.30 i dag, i håp om at hun sovna fortere av å bli lagt tidligere, meeen hun ligger og prater fremdeles.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Effektiv du var så tidlig :) sov til 9.30 jeg :)
Har klora hele badet nå. Gjør det 1-2 ganger i mnd grundig,så bakteriene holder seg unna :) Forhåpentligvis..
Vi har spist taco med svogeren min ikveld. Så dro guttene å spiller fotball.
Barna har badet og M er lagt. Wael legger seg om 10...

Fikk bot i posten idag :(
Fotoboks i Norge på søndag. Satt helt i mine egne tanker og Wael og Mina pratet i ett kjør.. 78 km i 70 sonen... 1600 kr.. Trengte ikke den nå,men kun min egen feil :(

Håper dere har det fint alle sammen :)


Sent from my iPad using BV Forum

Misunnelse ang sovinga! :p
Du er flink som klorer badet så ofte! Sambo klorer dusjen ca 1 gang i mnd, men jeg er ikke flink til å gjøre sånt:p

Så kjipt med bot:( også så mye den kom på da!
 
Jøss..Da har du virkelig fortjent å sløve på sofaen i kveld!!:)


Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hihi:D kjøpt meg en sjokolade som belønning:rolleyes::cool::p haha
 
Misunnelse ang sovinga! :p
Du er flink som klorer badet så ofte! Sambo klorer dusjen ca 1 gang i mnd, men jeg er ikke flink til å gjøre sånt:p

Så kjipt med bot:( også så mye den kom på da!
Khalid som har fått meg til å bli flinkere med klor :-D

Ja dødskjipt.... i alle fall når vi ikke har jobb... men men :'(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Ellåo!
Sov til 07 i dag. Måtte hente Jen inn til oss i natt, for det er noe som plager henne på natta for tida. Hun åt frokost sammen med meg før hun ble levert i barnehagen, hvor hun sov i nesten to timer i dag.:)
Det ble restemat på oss til middag. Piffa det opp med gulrøtter fra egen amatørhage: Vis vedlegget 74794Vis vedlegget 74795Vis vedlegget 74796

Vesla ble lagt 18.30 i dag, i håp om at hun sovna fortere av å bli lagt tidligere, meeen hun ligger og prater fremdeles.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Så gøy med egne gulrøtter:D sånt vil jeg å ha i hagen, den gangen vi får oss det :p fine bilder av en god hjelper:) jeg så på snapp at hun slet litt med å dra opp gulrota fra bakken:p:D
 
Khalid som har fått meg til å bli flinkere med klor :-D

Ja dødskjipt.... i alle fall når vi ikke har jobb... men men :'(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hehe er jo ganske greit å drepe ekstra bakterier;)

Ja ser den:( men ring til det nummeret som står på fakturaen, så kan du sikkert få delt betalingen i hvertfall 2 deler;)
 
Belønning er fine greier! :)
Jeg sitter med kaffen. Føler på en måte at handa mi mangler en sjokoladebit.:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Stakkars den handa da:( sikkert et stort savn!:p
 
Så gøy med egne gulrøtter:D sånt vil jeg å ha i hagen, den gangen vi får oss det :p fine bilder av en god hjelper:) jeg så på snapp at hun slet litt med å dra opp gulrota fra bakken:p:D
Haha..Ja, det var ikke så enkelt å røske opp gulrota ved å holde ytterst på "det grønne".:p Veldig koselig å ha en liten grønnsakshage og en liten hjelper som er så ivrig.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Ellåo!
Sov til 07 i dag. Måtte hente Jen inn til oss i natt, for det er noe som plager henne på natta for tida. Hun åt frokost sammen med meg før hun ble levert i barnehagen, hvor hun sov i nesten to timer i dag.:)
Det ble restemat på oss til middag. Piffa det opp med gulrøtter fra egen amatørhage: Vis vedlegget 74794Vis vedlegget 74795Vis vedlegget 74796

Vesla ble lagt 18.30 i dag, i håp om at hun sovna fortere av å bli lagt tidligere, meeen hun ligger og prater fremdeles.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Stas med egenplukka gulrot :D

Bra hun har sovet godt i bhg idag :) Sov hun i vogn eller?

Men er dessverre ikke slik at våre planer for de smås soving fungerer :p
 
Hallo!
Hermine og pappan har vært hjemme idag også. Hun er hes som ei kråke, hoster, snørrer og er så tett og slapp :oops: Men ingen feber heldigvis!

Jeg har fått jobbet godt og tok helg med god samvittighet!

Hermine forlangte å sove på sitt rom (vi hadde flyttet henne inn til oss da hun ble syk), så spørs om ikke mannen får sove på rommet til Hermine i natt dersom hun er urolig, orker ikke så mye løping mellom rommene og jeg melder meg IKKE frivillig :p

Nå holder vesla på å sovne og jeg skal sette på Netflix. Så kommer mannen snart hjem med grønnsaker, dipp og kyllingvinger :D
 
Stas med egenplukka gulrot :D

Bra hun har sovet godt i bhg idag :) Sov hun i vogn eller?

Men er dessverre ikke slik at våre planer for de smås soving fungerer :p
Ja, det er kjekt med litt eget.:)
Hun sov inne i dag også, og på lista stod det at hun hadde sovet fra 12.10-13.50.:)

Hun har slukna nå, da. Tidligere enn ellers denne uka, så da gjenstår det å se om natta blir bedre også.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Misunnelse ang sovinga! :p
Du er flink som klorer badet så ofte! Sambo klorer dusjen ca 1 gang i mnd, men jeg er ikke flink til å gjøre sånt:p

Så kjipt med bot:( også så mye den kom på da!
Jeg er hysterisk redd for bakterier/virus men bruker sjeldent klor :p Annet enn at vi har Klorin dorens, så når jeg vasker doen blir den desinfisert hver gang ;)
 
Belønning er fine greier! :)
Jeg sitter med kaffen. Føler på en måte at handa mi mangler en sjokoladebit.:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Hånda mi fikk en DIIIIGER Twix på Uit idag :eek:
 
Ellåo!
Sov til 07 i dag. Måtte hente Jen inn til oss i natt, for det er noe som plager henne på natta for tida. Hun åt frokost sammen med meg før hun ble levert i barnehagen, hvor hun sov i nesten to timer i dag.:)
Det ble restemat på oss til middag. Piffa det opp med gulrøtter fra egen amatørhage: Vis vedlegget 74794Vis vedlegget 74795Vis vedlegget 74796

Vesla ble lagt 18.30 i dag, i håp om at hun sovna fortere av å bli lagt tidligere, meeen hun ligger og prater fremdeles.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Søta :) :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Ja, det er kjekt med litt eget.:)
Hun sov inne i dag også, og på lista stod det at hun hadde sovet fra 12.10-13.50.:)

Hun har slukna nå, da. Tidligere enn ellers denne uka, så da gjenstår det å se om natta blir bedre også.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Så bra da! Kjekt om det order seg med dagsovinga så fort :) Ettermiddagene blir så mye koseligere da ;)
 
Back
Topp