♡Den store treningstråden♡

Var på spinning på mandag og har akkurat kommet hjem fra spinning nå:)


Sent from my iPad using BV Forum
 
ukas 2. økt med zumba ;)
 
Blæ.. Jeg skulle på spinning kl 9 i dag, men jeg klarte ikke komme meg over dørstokken:( Og nå angrer jeg..
Det er nok sant som det sies, at man ikke angrer på og ha trent, men angrer på og ikke ha gjort det.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Nå har jeg kommet igang med kettlebell treningen igjen og fikk plutselig et flashback fra graviditeten da jeg prøvde å skifte stilling i sofaen istad :p Sitter jo nesten fast her :eek:

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app
 
Nå har jeg kommet igang med kettlebell treningen igjen og fikk plutselig et flashback fra graviditeten da jeg prøvde å skifte stilling i sofaen istad :p Sitter jo nesten fast her :eek:

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app
Hva har skjedd??
 
Nå har jeg kommet igang med kettlebell treningen igjen og fikk plutselig et flashback fra graviditeten da jeg prøvde å skifte stilling i sofaen istad :p Sitter jo nesten fast her :eek:

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app
Ønsker forresten de hadde kettlebells her i byen.
 
Åh. Sånn ja.
Ble redd ryggen hadde svika eller noe:confused:
Nei, heldigvis ikke. Har akkurat hatt en god pause på grund av kneet så det hadde vært særs demotiverende :p

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app
 
Nei, heldigvis ikke. Har akkurat hatt en god pause på grund av kneet så det hadde vært særs demotiverende :p

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app
Åh. I know. Just hatt det selv. Værka så sykt, men til uka må jeg i hakk igjen.
 
Åh. I know. Just hatt det selv. Værka så sykt, men til uka må jeg i hakk igjen.
Det er så kjedelig når man et motivert til å trene men faktisk ikke får det til! Er kneet bra igjen nå?

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app
 
Det er så kjedelig når man et motivert til å trene men faktisk ikke får det til! Er kneet bra igjen nå?

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app
Verker ikke noe nå i alle fall. Håper det holder seg sånn.
 
Verker ikke noe nå i alle fall. Håper det holder seg sånn.
Da krysser jeg fingrene for det :)

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app
 
Back
Topp