♡April♡

Tørr ikke juble helt enda jeg, så redd for kjemisk! men kan jo ikke være ovitrelle nå :p Sykt! Så var det å vente på testdag å utslag på 2-3 på digitale :blackalien: Rugedag 6 nå.
5C426F04-877E-4EFD-9136-ED2258594DC9.jpeg
 
Som jeg har visst i et par dager ble testen negativ i dag på testdagen. Usikker på om jeg rekker flere forsøk før sommeren. På den ene siden tror jeg at jeg hadde hatt godt av en lengre pause, men på den andre siden vil jeg så gjerne bli ferdig med dette her. Det blir vel kroppen (og når jeg får mens i juni) som avgjør.
 
Fikk denne i dag 13 dpo. Har fått blenda frem til nå, så har en sterk følelse på at det er en kjemisk da jeg har fått svak positiv sent tidligere også, som ble kjemisk. Hva tenker dere?
 

Vedlegg

  • 1F3A0202-5E65-452A-84E3-CCFF2A0A844A.jpeg
    1F3A0202-5E65-452A-84E3-CCFF2A0A844A.jpeg
    13,1 KB · Visninger: 104
Fikk denne i dag 13 dpo. Har fått blenda frem til nå, så har en sterk følelse på at det er en kjemisk da jeg har fått svak positiv sent tidligere også, som ble kjemisk. Hva tenker dere?

Oi der er det strek! Gratulerer:)
 
Det ble kjemisk her. Fikk positiv på digital i går, så er egentlig veldig glad for at jeg testet med streker først, så slapp jeg å få falske forhåpninger. I dag var streken nesten helt borte igjen, så da gikk det ikke denne gangen heller. Usikker på hva vi gjør videre nå, men lykke til alle andre ❤️
 
Startet å blø på onsdag, og blør fortsatt, i dag prøvde jeg meg på en test som var blenda hvit.
Blir en til test på tirsdag (testdag), men tror løpet er kjørt for denne gang.
Kanskje vi klarer et innsett til før sommeren.
 
Mensen kom på søndag. Så da var første forsøk over. Var forberedt å vente til etter sommeren med neste forsøk, men de i Haugesund mente vi skulle klare ett til før juli. Så da kjører vi på med forsøk i juni :D
 
Negativt forsøk her også. Mest sannsynlig får vi et FER innsett neste måned:)
 
Jeg vet ikke om noen fortsatt henger her inne i april-gruppa, men jeg kan flyttes til gravid. Har hatt avbrutt/ utsatt fryseforsøk i både april og mai pga sjukdom og operasjon, og var mentalt innstilt på innsett nå i juni. Men plutselig kom ikke mensen - og vi har på mirakuløst vis fått det til på egen hånd. Etter to års prøving inkludert tre innsett/ IVF det siste snaue året.

Tør ikke juble for høyt ennå - 4+4 i dag - det kjennes veldig tidlig, men måtte det bare fortsette sånn :Heartred
 
Jeg vet ikke om noen fortsatt henger her inne i april-gruppa, men jeg kan flyttes til gravid. Har hatt avbrutt/ utsatt fryseforsøk i både april og mai pga sjukdom og operasjon, og var mentalt innstilt på innsett nå i juni. Men plutselig kom ikke mensen - og vi har på mirakuløst vis fått det til på egen hånd. Etter to års prøving inkludert tre innsett/ IVF det siste snaue året.

Tør ikke juble for høyt ennå - 4+4 i dag - det kjennes veldig tidlig, men måtte det bare fortsette sånn :Heartred

Gratulerer så mye:)
 
Jeg vet ikke om noen fortsatt henger her inne i april-gruppa, men jeg kan flyttes til gravid. Har hatt avbrutt/ utsatt fryseforsøk i både april og mai pga sjukdom og operasjon, og var mentalt innstilt på innsett nå i juni. Men plutselig kom ikke mensen - og vi har på mirakuløst vis fått det til på egen hånd. Etter to års prøving inkludert tre innsett/ IVF det siste snaue året.

Tør ikke juble for høyt ennå - 4+4 i dag - det kjennes veldig tidlig, men måtte det bare fortsette sånn :Heartred
Så fantastisk! Gratulerer!! :):)
 
Jeg bøyer meg i støvet og beklager.

Hvor mange skal settes opp som gravide og hvem?
 
Back
Topp