♡April♡

Bare å stryke meg fra listen.
Gikk til H*** denne gangen også. Ble ett nytt avbrutt forsøk.. Er bare dritt lei. Venter på å snakke med lege i morgen om hva en skal gjøre videre. Mine egg var umodne denne gangen og leger i håpet på at det er mulig å gjøre noe der. Noen som har peiling ??
 
Last edited:
Bare å stryke meg fra listen.
Gikk til H*** denne gangen også. Ble ett nytt avbrutt forsøk.. Er bare dritt lei. Venter på å snakke med lege i morgen om hva en skal gjøre videre. Mine egg ver umodne denne gangen og leger i håpet på at det er mulig å gjøre noe der. Noen som har peiling ??
Nei, så kjedelig. Føler bare med deg og sender en god klem! :Heartred Om legene har håp kan du ha håp tenker jeg. Har dere flere forsøk der hvor dere er i gang nå?
 
Bare å stryke meg fra listen.
Gikk til H*** denne gangen også. Ble ett nytt avbrutt forsøk.. Er bare dritt lei. Venter på å snakke med lege i morgen om hva en skal gjøre videre. Mine egg ver umodne denne gangen og leger i håpet på at det er mulig å gjøre noe der. Noen som har peiling ??

Åh så kjedelig:( sender deg en klem! Jeg har desverre ikke peiling
 
Bare å stryke meg fra listen.
Gikk til H*** denne gangen også. Ble ett nytt avbrutt forsøk.. Er bare dritt lei. Venter på å snakke med lege i morgen om hva en skal gjøre videre. Mine egg var umodne denne gangen og leger i håpet på at det er mulig å gjøre noe der. Noen som har peiling ??
Nei:Heartred
Så vondt og trist, håp er de har en løsning for dere:Heartbigred
 
Bare å stryke meg fra listen.
Gikk til H*** denne gangen også. Ble ett nytt avbrutt forsøk.. Er bare dritt lei. Venter på å snakke med lege i morgen om hva en skal gjøre videre. Mine egg var umodne denne gangen og leger i håpet på at det er mulig å gjøre noe der. Noen som har peiling ??

Så kjedelig :(
Har du forsøkt forskjellige stimuleringsmedisiner?
Kroppen min fungerer bedre på puregon enn menopur, det ene forsøket vi hadde som ble avbrutt testet de ut menopur, ble tilbake på puregon når menopur ikke fungerte
 
Så kjedelig :(
Har du forsøkt forskjellige stimuleringsmedisiner?
Kroppen min fungerer bedre på puregon enn menopur, det ene forsøket vi hadde som ble avbrutt testet de ut menopur, ble tilbake på puregon når menopur ikke fungerte
Jepp, har prøvd alle sammen.. Og Gonal-F er den beste til nå.. Godt dere fant ut det som funket for dere :)
 
Bare å stryke meg fra listen.
Gikk til H*** denne gangen også. Ble ett nytt avbrutt forsøk.. Er bare dritt lei. Venter på å snakke med lege i morgen om hva en skal gjøre videre. Mine egg var umodne denne gangen og leger i håpet på at det er mulig å gjøre noe der. Noen som har peiling ??
Huff då leit. Jeg og har dårlig modning av egg, men jeg har ikke noen råd dessverre :(
 
13 «dpo». I morgen ryker den digitale, og jeg ber til høyere makter om 2-3 :nailbiting:
2AF7D134-B553-4276-AED8-681424B0B2DC.jpeg
 
Ble såklart ikke 2-3 på den digitale, men strimmelen er enda sterkere, så jeg tror jeg kan settes på gravid :nailbiting:
EDC41DE2-0867-43DC-843F-45F529B7BBE8.jpeg
12289F1B-9423-4B9A-8CCD-DB15FF06687C.jpeg
 
Gratulerer så mye! :):) Kjempefin strek! Jeg fikk heller ikke 2-3 uker så tidlig da jeg var gravid med datteren min :)
Nei jeg fikk ikke 2-3 14 dpo med sønnen min heller, men man får jo alltids et lite håp :rolleyes: Strimlene er iallefall helt fine, så tar ikke det så tungt. Bortsett fra at jeg nå må kjøpe 2 nye digitale :hilarious:
 
Eee jeg har holdt på å teste ut ovitrelle som jeg tok lørdag 27 kl 23:00. Forventet helt blenda nå siden den var så vidt synlig i går(ikke noe rosa). Øverste er fra i går morres, nederste er nå...Single er testen fra i går....eee hva skje? Jeg tror ikke på noe før digital viser 2-3 pga sist. Men er jo litt rosa der, skulle jo ikke vært det nå? Satte inn blasto fredag 3 mai.
F5FF53ED-7A3A-4D1E-BBF0-6786A9D498B2.jpeg
E1704EF3-F766-4336-8EBD-ECE0C6C0D38D.jpeg
EC7028EC-C516-4E2C-86F7-177FDEE45565.jpeg
07137FAC-6854-48C1-8483-20CBD1C6D994.jpeg
 

Vedlegg

  • DD41F01B-2F16-4F03-9D8C-E90CA2D6B1B4.jpeg
    DD41F01B-2F16-4F03-9D8C-E90CA2D6B1B4.jpeg
    26 KB · Visninger: 33
Eee jeg har holdt på å teste ut ovitrelle som jeg tok lørdag 27 kl 23:00. Forventet helt blenda nå siden den var så vidt synlig i går(ikke noe rosa). Øverste er fra i går morres, nederste er nå...Single er testen fra i går....eee hva skje? Jeg tror ikke på noe før digital viser 2-3 pga sist. Men er jo litt rosa der, skulle jo ikke vært det nå? Satte inn blasto fredag 3 mai. Vis vedlegget 297344 Vis vedlegget 297345 Vis vedlegget 297346 Vis vedlegget 297349
Ser veldig lovende ut dette! Jeg hvisker gratulerer :)
 
For første gang på ørten runder på lutinus, har jeg fått blødning (så tidlig). På tidligere negative forsøk har jeg fått blødning rundt testdag, (selv om jeg gått på lutinus,) men nå er jeg kun på rugedag 6/9dop, så håper det er festeblødning eller lutinusen som trøbler.
 
Back
Topp