♡ Vil snipp få bli storebror? ♡

Gud så sinna jeg blir på legen min! Hun mener at det ikke finnes noen behandling for meg da jeg er innafor normalen på stoffskiftet. Og det nyttet ikke hva enn jeg sa til henne. hun var påståelig. Men trompet gjennom at hun leser papirene til gyn om dette, så nå må jeg få det sendt til legen også skal hun lese det direkte fra gyn, da må det da bli en ordning!

Siste lenzerol i dag. Nå må jeg vente 2 uker så er det blodprøve. Om jeg skjønner rett så venter vi ikke så mye de dagene før 21 dager... Da må vi vist nok prøve å få lagt inn 1 mill aksjer eller mer!
 
Isj! tror jeg har et problem. Jeg tror mamma er her når jeg har EL. Nå vet jeg ikke når man har EL helt sikkert, men Mamma kommer i dag, CD 13 uvisst hvor lenge de blir. Men skal å sjekke EL CD 21 fordi jeg går på letzorol. Hulk!
 
Ingen tegn til EL på pinner... Lagt aksjer natt til 23, natt til 25 og natt til 26 (26 ble det lang tur...). 2 dager til blodprøve. Og prøver på aksjer i natt også.
 
Blir spennende fremover :) håper alt klaffer for dere nå!
 
Blir spennende fremover :) håper alt klaffer for dere nå!

Tusen takk Kitty! Går det bra med deres familie? Hvordan synes storebror det er å ha blitt størst å fått søsken?
 
Da fikk jeg TR her! Det vil si min syklus var mye kortere denne gangen! 31 dager for å være nøyaktig. Blodprøvene viste også EL selv om jeg ikke fikk noen positive EL tester. Dagene for EL testene må også sjekkes opp, om jeg ikke testet da jeg hadde EL? CD 18 var EL i følge premom sine beregninger i forhold til syklusen ellers. Det vil si søndag 24 april. Det vil si vi kun rakk 1 gang før EL og mulig de 2 etter EL ble for seint? Ser iallefall ikke ut som det klaffet, så da blir det letrosol igjen i morgen? Tar en graviditetstest først bare for å være sikker... Jada jeg vet det bare er tull, men liksom! Det er jo bare en test siden jeg tar letzorol da liksom...

Kjøringen går greit. Men gubben har liten tro på at det blir noe gravid greier nå midt i kjøringen. -han mener jeg er alt for stressa til å klare å bli gravid nå. Og mulig han faktisk har rett... Det er veldig stressende å skulle drive med filskifter og rundkjøringer! Jeg hater bil! Men håper jeg snart har lappen så jeg slipper å holde på med dette. Jeg vil jo også få sjansen til å komme meg på treninger så jeg kan gå litt ned i vekt!
 
Jobber med tankene mine litt for tiden.

Ser at nå er det skikkelig konfirmasjonsboom i vennekretsen min. Og det var i disse tider jeg trodde jeg skulle få hjelp til å bli mamma for første gang. Jeg var nesten sikker på at jeg ville bli gravid innen det året selv også. Rart å se hvordan venninnene mine nå har gått gjennom barnestadiene på flere av sine barn. Noen har tilogmed rukket å bli besteforeldre, andre har barn som er ferdige med studier. Nå fikk jo ikke jeg barn samtidig som vennekretsen min, så det står ingen konfirmanter her på gården de nærmeste årene. Men heldigvis så vil det gjøre det om noen år. Og tørr ikke tenke på hvor tøft dette året ville vært om jeg ikke hadde hatt snipp! Men likevel så dukker tankene opp nå på det at jeg føler jeg burde hatt eldre og flere barn nå. Og at tiden for flere barn renner ut. Og jeg har jo så lyst at snipp skal få mange søsken!

Uff det er ikke så lett å få TR når man så gjerne ønsker å få flere streker på graviditetstestene.
 
Jobber med tankene mine litt for tiden.

Ser at nå er det skikkelig konfirmasjonsboom i vennekretsen min. Og det var i disse tider jeg trodde jeg skulle få hjelp til å bli mamma for første gang. Jeg var nesten sikker på at jeg ville bli gravid innen det året selv også. Rart å se hvordan venninnene mine nå har gått gjennom barnestadiene på flere av sine barn. Noen har tilogmed rukket å bli besteforeldre, andre har barn som er ferdige med studier. Nå fikk jo ikke jeg barn samtidig som vennekretsen min, så det står ingen konfirmanter her på gården de nærmeste årene. Men heldigvis så vil det gjøre det om noen år. Og tørr ikke tenke på hvor tøft dette året ville vært om jeg ikke hadde hatt snipp! Men likevel så dukker tankene opp nå på det at jeg føler jeg burde hatt eldre og flere barn nå. Og at tiden for flere barn renner ut. Og jeg har jo så lyst at snipp skal få mange søsken!

Uff det er ikke så lett å få TR når man så gjerne ønsker å få flere streker på graviditetstestene.
God klem til deg:Heartred Jeg er sikker på at en positiv test er rett rundt hjørnet og at snipp får bli storebror:love7
 
God klem til deg:Heartred Jeg er sikker på at en positiv test er rett rundt hjørnet og at snipp får bli storebror:love7

Tusen takk! Håper virkelig den vil dukke opp snart! Og godt å få en koselig hilsen i boka når det er litt tungt å svelge unna tårene.
 
Tusen takk! Håper virkelig den vil dukke opp snart! Og godt å få en koselig hilsen i boka når det er litt tungt å svelge unna tårene.
Uff:Heartred Ikke noe gøy med sånne dager, da er det veldig deilig med forum som dette der man kan snakke med andre som forstår, uansett om man ikke er i helt samme situasjoner så er ønsket det samme. Håper det går bedre med deg snart:Heartred Jeg håper og tror at du tar oppkjøring med en liten spire i magen:love7 :Heartred
 
Uff:Heartred Ikke noe gøy med sånne dager, da er det veldig deilig med forum som dette der man kan snakke med andre som forstår, uansett om man ikke er i helt samme situasjoner så er ønsket det samme. Håper det går bedre med deg snart:Heartred Jeg håper og tror at du tar oppkjøring med en liten spire i magen:love7 :Heartred

Ja godt det er forum å tømme litt ut på! Kan jo ende med å drukne den lille familien om de må ta seg av alle tårene :oops: Det hadde vært så herlig å allerede ha søsken på vei når jeg får lappen! Da er jeg liksom klar til å ta dem begge med i bilen og i barnehagen!

Var også hos Lille Stille på besøk i dag, og satte opp flagg, tok ned vinterpynten og lettet litt på trykket. Er så godt på en måte, for snipp tar det så fint. Vi ryddet av vinterpynten, blandt annet et hjerte med lys som vi satte der i høst. Da brydde han seg ingenting om at broren skulle få det, mens nå så var det på tide å ta det med seg. Og det stemte jo, vi har ikke lys på grava her oppe om sommeren, siden det er lyst hele tiden. Men måtte le litt når han gikk der å var så viktig fordi han hadde ryddet til storebror.
 
Ja godt det er forum å tømme litt ut på! Kan jo ende med å drukne den lille familien om de må ta seg av alle tårene :oops: Det hadde vært så herlig å allerede ha søsken på vei når jeg får lappen! Da er jeg liksom klar til å ta dem begge med i bilen og i barnehagen!

Var også hos Lille Stille på besøk i dag, og satte opp flagg, tok ned vinterpynten og lettet litt på trykket. Er så godt på en måte, for snipp tar det så fint. Vi ryddet av vinterpynten, blandt annet et hjerte med lys som vi satte der i høst. Da brydde han seg ingenting om at broren skulle få det, mens nå så var det på tide å ta det med seg. Og det stemte jo, vi har ikke lys på grava her oppe om sommeren, siden det er lyst hele tiden. Men måtte le litt når han gikk der å var så viktig fordi han hadde ryddet til storebror.
Åh, så fint at dere gjorde det sammen :Heartred Jeg har aldri kommentert den sterke historien din før, har på en måte ikke villet skrive om det når du har skrevet om noe annet som gjelder akkurat nå. Men fy søren, det står enormt med respekt av hva du har vært igjennom:Heartred Helt fantastisk at dere fikk snipp, uten å engang tenke at at det var mulig! Men reisen har jo virkelig vært alt annet enn lett. Det føles så urettferdig hvordan noen av oss må kjempe så veldig hard og leve med så mye frykt for å få drømmen sin:Heartred Har du/dere tenkt på å snakke med noen om alt dette? Jeg vurderer å gå til gratis kommunnepsykolog selv, tror det kan være fint:Heartred
 
Åh, så fint at dere gjorde det sammen :Heartred Jeg har aldri kommentert den sterke historien din før, har på en måte ikke villet skrive om det når du har skrevet om noe annet som gjelder akkurat nå. Men fy søren, det står enormt med respekt av hva du har vært igjennom:Heartred Helt fantastisk at dere fikk snipp, uten å engang tenke at at det var mulig! Men reisen har jo virkelig vært alt annet enn lett. Det føles så urettferdig hvordan noen av oss må kjempe så veldig hard og leve med så mye frykt for å få drømmen sin:Heartred Har du/dere tenkt på å snakke med noen om alt dette? Jeg vurderer å gå til gratis kommunnepsykolog selv, tror det kan være fint:Heartred

Ja er en fin ting å ha sammen. Og selv om det er min og min manns sorg så håper jeg jo at snipp vil ta del på en del av disse stundene som vi har der. Selv om at jeg så klart skjønner at dette er ikke hans sorg så håper jeg jo at vi vil kunne fortsette å dra sammen å fikse graven til Lille Stille sammen innimellom selv også når han blir eldre.
Har vært en lang å humpete vei, og håper veldig at jeg kan få et barn til snart, og at det vil bidra til at jeg stresser mindre i forhold til det å ønske flere barn. For ennå så blir jeg fryktelig fort stresset når månedene går og ingenting skjer. Nå har vi jo måttet vente veldig lenge på småsøsken og det hadde jeg trodd vi skulle slippe siden vi var så heldige og få Lille Stille og snipp så tett pluss den positive testen hos legen i fjor rundt mars. Har heldigvis fått verdens mest forståelsesfulle gynekolog nå. Og var også og fikk samtale med noen på UNN da vi endelig hadde fått snipp og det var veldig godt å få snakket litt med noen som hadde litt kunnskap om det. Men ellers har jeg nok pratet mye om det med alle, bare for å få bearbeidet det. Men ikke oppsøkt noe annet, da jeg på en måte ikke har hatt en normal sorg. min sorg var jo størst før jeg fikk Lille Stille, etter at han kom så var jeg jo faktisk bare veldig glad for å ha fått oppleve å bli mamma, oppleve å være gravid, oppleve å få sørge om det gir noe mening... Og så kom jo snipp, å med han så har jeg ikke hatt tid til å sørge, nå er jo frykten mer å ikke kunne gi han søsken... Å det føles litt rart ut å skulle snakke med noen om det på proffesjonelt nivå
 
Jeg skjønner <3 Det var jo et slags håp i det også da du fikk lille stille. Det viktigste er jo at du snakker med noen, og bearbeider følelsene på den måten som passer for deg. Det er jo terapeutisk bare det å skrive i dagbok her inne! :Heartred

Over til noe annet: nå har jeg kjøpte teoritentamen, så nå blir det full lesing i helgen! Takk for tipset :happy:
 
Jeg skjønner <3 Det var jo et slags håp i det også da du fikk lille stille. Det viktigste er jo at du snakker med noen, og bearbeider følelsene på den måten som passer for deg. Det er jo terapeutisk bare det å skrive i dagbok her inne! :Heartred

Over til noe annet: nå har jeg kjøpte teoritentamen, så nå blir det full lesing i helgen! Takk for tipset :happy:

Ja veldig rart kanskje spesielt i ettertid å bli så glad for å ha fått en engel. Men da fikk jeg liksom både håp men også lov til å sørge. Tror det var det verste med å være barnløs, man har liksom ikke lov til å sørge for man har jo ikke mistet noen. Man kan jo ikke sørge over luft. Så når jeg endelig hadde noe å sørge over så sørga jeg for alle de årene jeg hadde ønsket meg barn og ikke fikk dem også.

Hvordan har lesingen gått?! Og har du tatt testene? Da viser han deg de tingene du bør lese mer om. Det likte jeg veldig godt!
 
Pga besøk så må vi legge inn aksjer i natt. Det er egentlig litt tidlig troooor jeg. Er vell CD9 ennå. Sist tror jeg den sa jeg hadde EL på CD18. Men i morgen kommer søsteren min. Så kommer mamma og mannen på tirsdag til onsdag. Så drar vi til Tromsø til søsteren min og blir til fredag. Så neste sjans blir ikke før natt til lørdag. lørdag er CD 14 da. Så sjansen for å kunne legge inn aksjer flere ganger denne måneden er tilstede. Tenker vi prøver hver natt til onsdag som da er CD 18, også prøver vi igjen natt til fredag. Kanskje også lørdag eller søndag. Vet heller ikke sikkert når jeg har EL, og blir ikke å teste annet enn med blodprøve. Vil se om syklusene er stabil nå med letrosol først, så jeg vet når jeg må starte å tisse på pinne hele tiden, for da blir jeg nok å tisse på pinner hver gang jeg går på do, til den faktisk viser EL eller at jeg får TR, men så ofte at den må vise meg noe! Men går alt som planlagt nå, så bør vi få lagt inn så mange aksjer at det ikke er mulig å lure seg usett forbi soldatene!?
 
Ja veldig rart kanskje spesielt i ettertid å bli så glad for å ha fått en engel. Men da fikk jeg liksom både håp men også lov til å sørge. Tror det var det verste med å være barnløs, man har liksom ikke lov til å sørge for man har jo ikke mistet noen. Man kan jo ikke sørge over luft. Så når jeg endelig hadde noe å sørge over så sørga jeg for alle de årene jeg hadde ønsket meg barn og ikke fikk dem også.

Hvordan har lesingen gått?! Og har du tatt testene? Da viser han deg de tingene du bør lese mer om. Det likte jeg veldig godt!
Det skjønner jeg veldig godt. Ille at det skal være sånn, men skjønner hva du mener :Heartred:Heartred

Lesingen har gått greit, har vært syk hele helgen, så det har gått ganske utover kvaliteten på lesingen da:( Men har vært veldig glad for teoritentamen nettsiden, og tok prøven i dag og jeg besto med to feil :wav Så nå er jeg fornøyd og teorien er i boks. Takk som spør! :Heartred
 
Det skjønner jeg veldig godt. Ille at det skal være sånn, men skjønner hva du mener :Heartred:Heartred

Lesingen har gått greit, har vært syk hele helgen, så det har gått ganske utover kvaliteten på lesingen da:( Men har vært veldig glad for teoritentamen nettsiden, og tok prøven i dag og jeg besto med to feil :wav Så nå er jeg fornøyd og teorien er i boks. Takk som spør! :Heartred

Fy søren så herlig! 2 feil er er jo nesten så de kaster lappen etter deg :smiley-bounce015 Gratulerer med snart lappen!!!!!!!!!!!!
Håper jeg kommer fort etter! Skal starte på bykjøringen i morgen faktisk. så da er jeg endelig ferdig med rundkjøringer, det blir godt å være ferdig med det, selv om jeg ikke gleder meg til å måtte kjøre på fotgjengere. Og siden det er sommer så kryr det jo av dem i byen for tiden. Skulle satset på bykjøring når det snødde som værst...
 
Ble ingen aksjer i går, snipp våknet før vi ble ferdige, så nå håper jeg på at vi skal klare det i natt. I morgen bærer det til søsteren min, og dermed får vi ikke flere sjansen før natt til tirsdag, veldig redd for at det kan bli for seint... Så nå krysser jeg for at vi får det til i natt. Men vi skal opp super tidlig i morgen så jeg får bare 2 timer søvn i natt om jeg er heldig. Å så må jeg kjøre i 5-6 timer i morgen :(
 
For et styr det er med EL. I natt var jeg for trøtt. Men det er heldigvis ennå sjans i natt. Og vi rakk en runde natt til søndag. Så nå krysser jeg fingre og tær for at dette skal holde hele veien altså! Tror terminen blir i februar, men bryr meg ikke engang. Jeg syntes alltid at mars var perfekt å ha bursdag, det er februar også! Eller tilogmed januar! Nå må det bare klaffe så snipp får seg søsken! Rart å tenke at om forrige graviditetstest hadde vært sann, så ville jeg hatt et barn på omtrent et halvt år også... Drøm drøm..

Ellers er det blitt sommer her og vi nyter livet! Snipp er ute i bare genser og joggebukse!
 
Back
Topp