Det er jo veldig braEn ting om gangen gjerne jaBonusen er at minste får dobbelt opp med avømming for prisen av 1
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo veldig braEn ting om gangen gjerne jaBonusen er at minste får dobbelt opp med avømming for prisen av 1
![]()
Ja hun var utslitt stakars.Sliten da[emoji4]
Mannen er borte til imorgen. Uvant. Hehe. Ellers lite planer egentlig, tar det litt som det kommerPlaner for helgen?
HahahaApropos liksom...![]()
Fantastisk!Måtte bades her. Frøkna tømte en yougurt over hue![]()
Okei hvor er han? Mannen har bursdag i morgen . Skal spise middag hos svigersMannen er borte til imorgen. Uvant. Hehe. Ellers lite planer egentlig, tar det litt som det kommerDer da?
Hun lo godtFantastisk!

Han er borte med jobben til imorgen. Jeg/vi har så godt av det; men er uvant [emoji14] Hehe. Så koselig da!Okei hvor er han? Mannen har bursdag i morgen . Skal spise middag hos svigers
Ja det vil jeg tro. Jeg lot lille prøve gummistøvlene i en vannpytt i sta. Ille morsomt. Men hun har ikke så god balanse og vi hadde ikke tatt på regnbuksa, brått så datt ho på rumpa midt i dammen [emoji23] Da måtte jeg le litt, og hun måtte opp å bade.Hun lo godt![]()
Jada har jo ofte det .,.men rart uten er det joHan er borte med jobben til imorgen. Jeg/vi har så godt av det; men er uvant [emoji14] Hehe. Så koselig da!
Hehe herligJa det vil jeg tro. Jeg lot lille prøve gummistøvlene i en vannpytt i sta. Ille morsomt. Men hun har ikke så god balanse og vi hadde ikke tatt på regnbuksa, brått så datt ho på rumpa midt i dammen [emoji23] Da måtte jeg le litt, og hun måtte opp å bade.
Straks middag [emoji7] Skrubbsulten. Pizza [emoji56] Kun meg og unger så [emoji1]
MettEldste forsvant med sykkelen da. Hu skulle hjelpe til i ei venninnes lillebrors selskap. De to skulle være selskapsvakter visstnok. Godt hu jobber [emoji23][emoji23][emoji23]
Om han noen gang kommer til nivå 40 er vel høyst uvisst...
Bra der?![]()
Hvilke da?Jada, baker kaker for harde livet her[emoji23]
Hun har kost seg, og dagen var jo ikke så lang før jeg hentet dem og dro på biblioteket. Der har de ikke fått inn spinnere enda, å da må ungene pent vente til de kommer i posten de fra wish. (Ja, jeg så og tok på et par på obs i går, men jeg gidder ikke kjøpe til norske priser kliss like de jeg har på vei i posten til en helt annen pris...) Tror de første nærmer seg sånn enten i dag eller over helga...
Åja. Fikk kake og mat. Og tjente 50 krSå snillt av henne[emoji1] vanker vel litt kaker og godis da[emoji12]
Hehe, han kan jo prøve[emoji12]
Har bestilt på Wish jeg også[emoji2] men det tar jo så lang tid?!