♡ Skravletråd JUNI ♡

Herreguuuuud, folk...

Ja, skjønner ikke helt folk. Seriøst, hva er drop-sonen til? Kan det være noe med at unger ikke skal krysse veien, men gå av og på fra fortau? Og at biler derfor ikke da bør kjøre så de må faktisk inn i plana eller at ungene må krysse forran drop-sonen og i et kryss for å gå inn i ventende bil?

Den så morsom ut

Det virker sånn. Han er dog ikke akkurt kjempebitt av basillen og leser bare et kapittel når jeg ber ham om det, ikke av helt egen interesse... Men jeg har regler for lesing før skjermtid og her sier jeg et kapittel, mens i faktabøkene sine leser han bare en side, så det hjelper jo :)

Hvilken alder er den for vil du si?:)

Jeg har ikke lest den, men den er angitt "for ferske lesere". Min går ut tredje klasse og jeg tenker vel egentlig den kan fungere sånn ca 6-9?

Føler alt tar tid med de jeg. Nå skal jeg gå mot mi. 5 min å gå. Hu bruker nesten 30 [emoji23]

De så noe film på slutten av dagen og det tok litt tid så de var ikke helt ferdige når timen var over så de så ferdig først.

Grusomt er det. Og husker ikke helt jeg om første gang er verst (?) Er jo så mange år siden så

Husker ikke om det var vondere enn andre ganger, men vondt var det, også noe med at man ikke er vant med det.

Ja, skjønner ikke helt folk. Seriøst, hva er drop-sonen til? Kan det være noe med at unger ikke skal krysse veien, men gå av og på fra fortau? Og at biler derfor ikke da bør kjøre så de må faktisk inn i plana eller at ungene må krysse forran drop-sonen og i et kryss for å gå inn i ventende bil?
Ja, og.. Man MÅ ikke stå først hele tiden heller.......
Fikk dere dratt på biblioteket?

Ja, og.. Man MÅ ikke stå først hele tiden heller.......
Fikk dere dratt på biblioteket?

Jada, jojo til mellomste og armbånd og bokmerke til eldste. To karsten og petra og en tynn bok med nesten utelukkende bilder til mellomste og Gutta i trehuset (med 39 etasjer, det var den eneste de hadde inne, skulle vel helst begynt med den første?) på eldste men han skal først lese ferdig den han holder på med.

Jeg ser de har den første inne på den andre filialen, som er åpen bare to dager i uka , men den er åpen på mandag så jeg kan faktisk stikke innom og låne den der.

Håper dere har hatt en super dag og at storesøster har koset seg på overnatting[emoji1]

Hun har kost seg, og dagen var jo ikke så lang før jeg hentet dem og dro på biblioteket. Der har de ikke fått inn spinnere enda, å da må ungene pent vente til de kommer i posten de fra wish. (Ja, jeg så og tok på et par på obs i går, men jeg gidder ikke kjøpe til norske priser kliss like de jeg har på vei i posten til en helt annen pris...) Tror de første nærmer seg sånn enten i dag eller over helga...

Det virker sånn. Han er dog ikke akkurt kjempebitt av basillen og leser bare et kapittel når jeg ber ham om det, ikke av helt egen interesse... Men jeg har regler for lesing før skjermtid og her sier jeg et kapittel, mens i faktabøkene sine leser han bare en side, så det hjelper jo :)
Skjønner . Godt å lese :) leser du ?

Skjønner . Godt å lese :) leser du ?

Jeg elsker å lese men har lest minimalt i det siste, finner lite tid med småunger. Og prioriterer desverre oftere pc når de er i seng.

Skal finne meg frem en bok og lese igjen tenker jeg.

Back
Topp