Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Takk [emoji14]God tur[emoji16]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk [emoji14]God tur[emoji16]
Hvor lenge skal du sitte på toget?Må ha plassbillett når man skal såpass langt [emoji28]
Og nei.. Dårlig med det :/ men har 81% foreløpig. Kan håpe det holder.
Ja da må jeg sove litt med henne. Usikker på hva som plaget henne i natt, mulig tett nese.Huff da, det hørtes ikke godt ut. Håper lille får sove seg en god dubb etterhvert og kanskje du kan få deg en hvil også.
God morgenGood morning![]()
Litt lei meg nåLitt trøtt men ellers bra [emoji4] og der?
Hehehe. Morsom. Hvis vi mangler noe her, må vi alltid sjekket under lokket på setet til bilen til lillemor. Der ligger det mye rart.Litt dårlig ide at lillemor SLÅR AV mobilen min og slenger den oppi ei lekekasse...
Det er detNeeei, er akkurat det.
Så bra! Godt med fri da.
Bra derGod morgen!
åMorn!
Høres ut som en trivelig morgen gitt.
Her driver jeg og tar tog. Og det er trangt. Kjente en mild klaustrofobisk tendens når han foran la ned setet og gjorde plassen enda mindre. Hurra [emoji33]
Hehe mulig . Er dårlig med jobb der for han.Klarer du ikke omvende ham?![emoji23]
Men han skulle sove der [emoji14] Så jeg la meg på rommet hvor lillemor allerede sov. Men hun våknet, og siden har vi vært våkne.Hehe, spark ham ut av sofa[emoji23]
Håpe det stemmerHer også[emoji13] men sola skal komme kl 12[emoji41]
Ettervekst bareHva skal du gjøre?[emoji2]
Ja egentlig [emoji14] Da setter han kanskje mer pris på alt som gjøres når han er på jobb og vi er hjemme. Ikke alltid det er så lett.Godt det [emoji6]
Enig!Jupp, litt for smarte noen ganger [emoji23]
Ojoj, ikke verst!Kom gjerne, alt er ferdig om 10 min [emoji54]
Da får vi øke til 20 da17' blir lett![emoji1]
Flink da. Hvor gammel?Vel, jeg spurte henne hvor den var (hadde en vag ide) opg hun gikk til den aktuelle kassen og ropte på meg for hun nådde ikke tak i den.
Grei sånn da i det minste...
Håper hun tar det igjen så du også får sovet litt igjen.
Her er det rydding og vasking (as always) ferdig med rommet til snuppa bare x antall igjen