Åhhh herlig daPlanen er når arm 1 er ferdig og begynne på arm 2. Da med portrett av barna [emoji7] Begge i 4 årsalderen [emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åhhh herlig daPlanen er når arm 1 er ferdig og begynne på arm 2. Da med portrett av barna [emoji7] Begge i 4 årsalderen [emoji7]
Mitt er i grunn veldig tykt til tross for bleket siden 13årsalderHar så tynt hår. Ser fælt ut når det er langt [emoji23][emoji33]

Altså. Hun har jo lest i nesten 5 timer da. Men forventet ikke det skulle gå såpass opp. Hun har med seg bok nr 2 til tilbaketuren..Oi imponerende![]()
Flink hun erAltså. Hun har jo lest i nesten 5 timer da. Men forventet ikke det skulle gå såpass opp. Hun har med seg bok nr 2 til tilbaketuren..
Og det er bra eller?Snaaart fremme...
Joda! Og det er bedre at hun har blitt underholdt med bok, heller enn spillFlink hun er![]()
Ja, begynner bli drittlei av tog nå.Og det er bra eller?![]()
Bind har hu hatt i sekken sin siden 4klasse. I en subtil liten boks. Sagt at den kan vi også legge en smertestillende oppi. Så har hu alt på en plass hvertfallEneste som funker på meg er paracet og naproxen, men så er jeg plaga med endo, så ikke helt innafor normaldelen av smerteskalaen
Typisk sånn "voksengreier", brått må man gå med bind/tamponger og smertestillende på seg hele tida, bare sånn i tilfelle.
Tusen takkAhaa! Haha. Jeg tenkte du mente et transportmiddel, men kom med skrivefeil [emoji28][emoji28]
Får håpe det. God bedring til henne!
Så bra og så gøy ! [emoji324][emoji324][emoji1]Shit. L leste ferdig gutta i trehuset. Alene. I dag. Og gikk visst fra nivå 1 til nivå 7 på et blunk.....
Gledee meg ja. Må bare vinne lotto [emoji23]Åhhh herlig da[emoji173]️
Heldiggris! [emoji1][emoji1]Mitt er i grunn veldig tykt til tross for bleket siden 13årsalder![]()
Haha, bra det!Tusen takkFølte seg mye bedre allerede og er helst klar for å gå ut med venner nå [emoji23]
Flink da. Lest i ca 5 timer i dag. Ikke rart hun nå er utålmodig og hopper rundt litt. Begynner bli klar for å røre seg [emoji14]Så bra og så gøy ! [emoji324][emoji324][emoji1]
Hjelper godt med litt piller og fred og ro hvertfallHaha, bra det!
Skjønner jeg godt. Er lenge og sitte i strekk å lese det. Så flink da [emoji123]Flink da. Lest i ca 5 timer i dag. Ikke rart hun nå er utålmodig og hopper rundt litt. Begynner bli klar for å røre seg [emoji14]
Veldig braJoda! Og det er bedre at hun har blitt underholdt med bok, heller enn spill
Fornøyd jeg.
Glad hun får trent seg litt på lesing.. Bare sunt det [emoji14]
Blir det her ogsåStraks middag [emoji7] Skrubbsulten. Pizza [emoji56] Kun meg og unger så [emoji1]