Ikke fornøyd altså?Bikkja syter
Sånn mens hodet mitt vil sende en melding til mannen: Bikkja er luftet. Og har fått vann. Og syter likevel. Hva da???? Så vet jeg det jo egentlig selv. Får bare lufte IGJEN da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke fornøyd altså?Bikkja syter
Sånn mens hodet mitt vil sende en melding til mannen: Bikkja er luftet. Og har fått vann. Og syter likevel. Hva da???? Så vet jeg det jo egentlig selv. Får bare lufte IGJEN da.
Litt dårlig i dag. Ingen søvn og høyt trykk. Alene med lille. Håper vi kan sove litt etterpå [emoji173]Bra der?
Håpe du får hviltLitt dårlig i dag. Ingen søvn og høyt trykk. Alene med lille. Håper vi kan sove litt etterpå [emoji173]
Med deg da Syn?![]()
Gjør nok det. Ånei? Hva har skjedd?Håpe du får hviltJoda greit , men fikk akkurat vite paps er innlagt
HjerteinfarktGjør nok det. Ånei? Hva har skjedd?
Åpenbart ikke.Ikke fornøyd altså?
Huff da, noe alvorlig?Håpe du får hviltJoda greit , men fikk akkurat vite paps er innlagt
Oi da.Hjerteinfarkt
Halvannet.Flink da. Hvor gammel?
Ja vetOi da.
Det kan for all del gå bra det altså. Men det er alvorlig nok. Klem
Under sofaen er en slager her.Hehehe. Morsom. Hvis vi mangler noe her, må vi alltid sjekket under lokket på setet til bilen til lillemor. Der ligger det mye rart.
Flinke leger. De gjør det de kanJa vetkjipt å være i Bergen nå, men ser an. Han skal videre til Ullevål i dag(kalnes nå)
Ånei, så skummeltHjerteinfarkt
Åh, den ser jeg. Hadde vært lettest alene det der.Åpenbart ikke.
Nå derimot ligger hun og snorker etter en tur ut for å tisse.
Det er jo greit å ta på seg et par sko og bånd på henne og slippe henne ned i hagen for å tisse.
Det er litt mer tiltak når man må ta på sko og jakke og lue på jentungen og ta med henne ut. Som går motsatt vei en hunden og stikker ned i hagen til naboen mens jeg prøver å hindre hunden i å drikke sølepyttene. Og jentungen var ikke det minste enig i at vi skulle inn heller. Men hunden. Og jeg, var ikke så interessert i å være ute. Det regner
Så flink da! Mi skjønner ingenting om jeg spør henne [emoji14]Halvannet.
Det er slett ikke hver gang hun kan svare altsåSå flink da! Mi skjønner ingenting om jeg spør henne [emoji14]
Definitivt og derfor synes jeg mannen kunne luftet henne før han drar på jobb slik han pleide.Åh, den ser jeg. Hadde vært lettest alene det der.
Kjedelig. Håper turen går fortVel. Kjenner meg furtete. Dårlig plass og trøtt. [emoji14]
Enn der?
TypiskNope. Også la han forran ned setet og..