Gooood morgen [emoji4]Good morning![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gooood morgen [emoji4]Good morning![]()
Den er ikke sååå stødig til f.eks et plastglass med brus [emoji28][emoji28]Bruke magen som bord? [emoji6]
Syns ho at mamma skravla for mye?Litt dårlig ide at lillemor SLÅR AV mobilen min og slenger den oppi ei lekekasse...
Ja, er ikke særlig god plass...
Alt bra der?God morgen![]()
Ja, er ikke særlig god plass...
Ouch ja det er vel ikke beste ideen nei [emoji54]Litt dårlig ide at lillemor SLÅR AV mobilen min og slenger den oppi ei lekekasse...
Godt det da. Usikker på om mi hadde skjønt det særlig i den alderen [emoji14]Vel, jeg spurte henne hvor den var (hadde en vag ide) opg hun gikk til den aktuelle kassen og ropte på meg for hun nådde ikke tak i den.
Grei sånn da i det minste...
Syns forresten veldig synd på jordbær planta vår, blir nok ikke noe jordbær der [emoji13]
![]()
Litt. Ca 5 timer.Æsj da[emoji13] håper du gikk litt søvn!
Så ikke ut til å være kjempegod plass der nei.. God beinplass for en 5 timers tur...
Er togstasjon her og sånt, men er jo ikke av typen lokaltog da. Om man først tar tog her, er det gjerne langt.![]()
![]()
(edit: første bilde hentet på google)
Kanskje det... på pc daSyns ho at mamma skravla for mye?![]()
Med samboer og dattera mi. Skal ta helgetur [emoji4]Du har min medfølelse. Reiser du alene eller er det hele familien?
Ouch ja det er vel ikke beste ideen nei [emoji54]
God morgen. Gjett hvem som slukna i går kl 2030 gitt? [emoji33][emoji33]
Og har sovet helt til jeg måtte stå opp gitt. Straks dusjen. Før jobben.![]()
Med samboer og dattera mi. Skal ta helgetur [emoji4]
Vel. Kjenner meg furtete. Dårlig plass og trøtt. [emoji14]Alt bra der?![]()
God tur[emoji16]6 min til toget kommer.. Vente vente [emoji14]
Nope. Også la han forran ned setet og..Så ikke ut til å være kjempegod plass der nei![]()
Takk [emoji4]Kos dere på tur da