Det ville være veldig sent i så fall - jeg er 13DPO i dagOi, det blir spennende å se om TR kommer eller om det er den berømte festeblødningen.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ville være veldig sent i så fall - jeg er 13DPO i dagOi, det blir spennende å se om TR kommer eller om det er den berømte festeblødningen.![]()
Syns den ser endel sterkere ut på bildet. Det er jo mange faktorer som påvirker streken, som hvor konsentrert urinen er og fargestoff i testen bla, så ville prøvd å slå meg til ro med at den er sterkereLitt usikker på om det er nok stigning.. Venstre fra i går og høyre fra idag. Ca 1 døgn mellom.
11 eller 12 dpo idag.
Ja jeg ser en strek der!8 dpo, er i alle fall noe jeg kan ane baki her.. men stoler ikke helt på de tidligtestene til babyplan
Vis vedlegget 467030

Ser på begge!

Ser på begge!![]()

Det skjønner jeg godt! Er så sykt spennende med alle andre sine tester6 dpo. Sprakk som en dong! Ikke lett å holde fokuset på hjemmekontorVis vedlegget 467059

Testa i går, den var blendaNervepirrende dager nå, har du testa ennå eller?
. Masse lykke til alle sammen! 
Uff, så kjipt! Mange klemmer til deg. Håper virkelig du blir gravid innen den tidTr meldt seg inn her!! Blir ikke ivf i august heler pga fulle lister i august. Blir utsatt til sep eller okt. Vi sees på neste ikm gruppe for de med negative tester og gratulerer til de med positive tester![]()

Så kjipt med TR! Håper spiren sitter neste ppDa har jeg begynt å spotte og det murres og vrenges der nede. Jeg kan settes på tr. «sukk og snufs». Masse lykke til alle sammen!
![]()