♡ IKM UKE 33 ♡

Jeg trengte å bruke litt tid til å tenke igjennom spørsmålet ditt, og har likevel ikke landet på hva jeg føler. Det er veldig todelt. På den ene siden er jeg veldig takknemlig for at jeg får medisinsk hjelp med AMH-verdier på 4,1. På den andre siden kjenner jeg en form for tristhet. For ca 4 år siden ble jeg gravid i PP6 med datteren min. I prøvetiden ble jeg gravid totalt 3/6 måneder. Selv om de to andre graviditetene endte i kjemisk/SA, så ble jeg hvertfall gravid. Nå har jeg ikke fått en eneste positiv test på 8 PPer. Det er trist/vondt å måtte innse at alderen er årsaken (mannen har fine verdier).

Nå skal jeg bruke tiden til å lade batteriene i form av økt fysisk aktivitet, bedre kosthold og tilskudd som kan ha effekt på eggkvaliteten. Håper selvfølgelig at jeg blir naturlig gravid denne syklusen :) For - det er dyrt med privat IVF
Skjønner at det er todelt, ja. Krysser alt jeg har for at det klaffer pp'en :Heartred og om ikke, så håper jeg at dere kun trenger én runde med ivf.

Jeg har heller ikke fått en eneste positiv test på de 8 pp'ene vi har holdt på, ikke så mye som en skygge en gang. Jeg har trodd at jeg har sett skygger når jeg har tatt bilde av testene, men aldri sett noe i virkeligheten. Begynner jo å bli så smått bekymret.

Tusen takk for at du startet ny gruppe! :Heartred :gen014

Pippimor19 - 35 -B2- PP3 - EL 30.07- IKM 12.08

Er på fjellet med ei vennninne + en haug med kids så får ikke testet etter EL enda, men pleier å ha relativt stabil syklus så satser på det holder med å starte EL testing og humpings på lørdag/søndag :smiley-angelic002

Håper vi i denne gruppen får langt bedre uttelling enn sist runde! :Heartred

Jeg blir med her, selv om det kan hende jeg må bytte uke.

TulleTrille - 34 - B1 - PP8 - EL 3.8 (eller 4.8) - IKM 17.08 (eller 18.08)

Er på reise og bor på gjesterommet hos broren min, så det blir kanskje litt redusert testing denne PP, men vi får se!

CD 8 i dag og første EL test tatt :Heartred Det føles veldig godt og være i gang med ny pp :happy093 20250725_224726.jpg

CD 8 i dag og første EL test tatt :Heartred Det føles veldig godt og være i gang med ny pp :happy093Vis vedlegget 465710
Hurra, alltid gøy å se de første testene, om det så er EL tester eller graviditetstester :joyful:

Jeg tror jeg skal begynne å teste på mandag. Hva med dere andre?

Jeg har ikke fått til å tempe ennå, datteren min våkner så ofte at det ikke blir så mye sammenhengende søvn, og så går det i glemmeboka.

Hurra, alltid gøy å se de første testene, om det så er EL tester eller graviditetstester :joyful:

Jeg tror jeg skal begynne å teste på mandag. Hva med dere andre?

Jeg har ikke fått til å tempe ennå, datteren min våkner så ofte at det ikke blir så mye sammenhengende søvn, og så går det i glemmeboka.
Jeg har testet i noen dager nå… Er på CD13 og det skjer ingenting…

Vedlegg

• IMG_5369.png
    IMG_5369.png
    1,3 MB · Visninger: 56
I dag fikk jeg faktisk en positiv digital test, men synes det er rart da strips fra BP kun var på 0.45 - noen erfaringer på at de digitale er mer sensitive?

Vedlegg

• IMG_8372.jpeg
    IMG_8372.jpeg
    384,4 KB · Visninger: 47
Har aldri prøvd de digitale før, dessverre. Merkelig at det skal være så stor forskjell på dem.
Jeg vet, synes det var rart men jeg kjenner tydelige EL smerter så noe er på gang men fortsetter å teste med strips. Vi la inn første aksjer i går, og skal prøve oss på en tredagers, hehe…

Vi har begynt å brukte sprøyte til inseminering vi, da det blir litt mye prestasjonsproblematikk i hjemmet til tider. Spent på om vi får det til, men denne syklusen er siste før mannen må få seg en test og jeg tenker å sjekke progesteron nivåer.

Jeg vet, synes det var rart men jeg kjenner tydelige EL smerter så noe er på gang men fortsetter å teste med strips. Vi la inn første aksjer i går, og skal prøve oss på en tredagers, hehe…

Vi har begynt å brukte sprøyte til inseminering vi, da det blir litt mye prestasjonsproblematikk i hjemmet til tider. Spent på om vi får det til, men denne syklusen er siste før mannen må få seg en test og jeg tenker å sjekke progesteron nivåer.
Lurt med sprøyter når det blir for mye press rundt det å komme på "vanlig vis". Jeg heier på alt som gjør hele dette opplegget mindre stressende :joyful:

Takk for gode ønsker, håper så inderlig for oss begge nå :shy: :Heartpink Syns vi har ventet lenge nok nå :hilarious:
Enig! Pp 9 er ikke der jeg trodde jeg skulle være. Hadde jeg blitt gravid i pp1 så hadde jeg bare hatt noen få uker igjen av svangerskapet liksom.

Jeg forventet ikke å bli gravid i pp 1 altså, men man tenker jo på sånt allikevel. Sjansen for å bli gravid er vel like stor/liten uansett hvor mange pper man har, eller?

Back
Topp