♡ IKM uke 32 ♡

PP4(1PP etter kjemisk og første PP med Letrozol)/CD19/4DPO:
Kjenner jeg er sånn oppfylt nederst i magen, litt mer flytende spytt og mer av det(sånn som en får rett før en kaster opp). Ellers kjenner jeg ikke så mye, egentlig:) Måtte gjøre om info med CB-monitoren, for ellers ville FF sette med på 3DPO:hilarious: Uansett ikke så viktig, er 3DPO med den høyre eggstokken:p
Screenshot_20250729_083200_FF App.jpg

Screenshot_20250729_091320_ChatGPT.jpg

Screenshot_20250729_091325_ChatGPT.jpg

4 DPO i dag, andre som har begynt å få symptomer allerede ? :nailbiting: første test på fredag 7dpo, om jeg klarer å vente til da!!

8 dpo i dag. Enn så lenge bare negative tester. Skal teste en gang til i kveld, for føler jeg ser skygge på testene på kveld. Samboer ser ingenting, men fortsatt tidlig :cat: Fortsatt ikke fått ømme bryster, som jeg alltid pleier å ha før mens. Har konstant følelse av anspenthet i livmor, og hatt masse luft i magen i går og i dag. Men det kan for være fordi jeg er så oppmerksom på kroppen og alt som skjer i disse dager.

Spennende! Hva slags symptomer har du?:angel8
6 DPO her. Hadde relativt smertefulle kramper for to dager siden, etter det har jeg ikke kjent noe…Blir nok testing på meg på fredag også!
Luktesans som er insane siste dagene. Livmoren murrer og føles bare gravid ut. Så dette blir spennende :shy:

Ja!! Jeg kan skimte noe

Selv har jeg ikke tatt noen test enda, men krysser fingrene for at dette er en implantasjonsdipp. Jeg har bare en tidligtest (tenkte jeg skulle være mer tålmodig), så er i tvil om jeg skal bruke den 9DPO eller 10DPO.
Godt det ikke bare er meg som ser :D
Tror jeg er 12dpo i dag, men begynner nesten å tro eggløsning var senere enn jeg trodde..

Spennende, sikkert fornuftig å vente til 10dpo:love017

Noen flere som kan skimte noe på denne? :confused004
Det ser veldig «strekete» ut i alle fall! :joyful: Krysser fingre og tær for at den blir sterkere og sterkere! :Heartred

Og her sitter jeg og er sutrete fordi metode-testene mine ikke viser antydning til strek. Alt håp er ikke ute, er jo bare 9 dpo i dag. Tror jeg har blitt litt metta på tester.. Nå skjønner jeg hva dere mener med at det er skuffende å få negativ etter negativ. Det går mer utover humøret enn jeg trodde. Så skal pause litt i hysteriet. Eller.. gi meg selv en pause. Er det noe der som sitter fast, så er det der i helgen også :bag:

Jeg ser noe! Har du testet/tempet etter EL? Hvis ikke kan jo EL ha skjedd senere enn du trodde. Og egget kan jo ha festet seg sent. Spennende :Heartpink
Testet gaaanske høyt 17/7, men når jeg testet 18/7 var den veldig svak. Har derfor tatt utgangspunkt i at jeg fikk el den 18. Gikk fri for tester den 19 så jeg orket ikke teste videre heller, haha. Men kan absolutt være at el skjedde senere :love017

Æsj, pleier vanligvis å ha el tidlig, dag 11-13 de siste syklusene, men nå virker det som el var i går pga «smertene». Og har ikke fått lagt noen aksjer nå siden vi er på telttur med barna :arghh: det er kjedelig!

Back
Topp