♡ IKM uke 32 ♡

Så kjedelig. Kan du ha hatt tidlig EL før du begynte å teste? Temper du også?

Oppdater gjerne datoene mine på oversikten når du får tid :happy: EL 25/7 - IKM 10/7
Har aldri hatt så tidlig eggløsning før og hadde verken el slim eller smerter så jeg tviler. I tillegg har jeg lutealfase på 7 dager så dersom el kom før jeg begynte å teste så skulle jeg fått TR snart nå :hilarious: skal fikse det!

Last edited:
Tenker jeg får de sterke strekene mine imorgen, men nå skjer det noe for fyyy, der kom EL-smertene:joyful:
Screenshot_20250725_105344_Premom.jpg

Melder meg forsiktig inn her :shy:
Ble gravid i april etter 8PP, endte dessverre i MA. Etter en mislykket cytotec kur og utskrapning har jeg endelig fått syklusen i orden og har idag hatt EL test på 0.92, regner derfor den som positiv Ila dagen idag og eggløsningen imorgen/søndag :Heartpink

Heffalomp - 28 - B1 - PP1 (etter MA i juni) - El trolig imorgen/søndag 26.-27.07 - IKM rundt 09.08-10.8

Melder meg forsiktig inn her :shy:
Ble gravid i april etter 8PP, endte dessverre i MA. Etter en mislykket cytotec kur og utskrapning har jeg endelig fått syklusen i orden og har idag hatt EL test på 0.92, regner derfor den som positiv Ila dagen idag og eggløsningen imorgen/søndag :Heartpink

Heffalomp - 28 - B1 - PP1 (etter MA i juni) - El trolig imorgen/søndag 26.-27.07 - IKM rundt 09.08-10.8
Velkommen :Heartred

Har skikkelig el-smerter på venstre side igjen, og testene er blitt sterkere. Så tester igjen imorgen tidlig, men ganske sikker på at EL er nå, muligens allerede idag:nailbiting::smiley-bounce012

Screenshot_20250725_201224_Premom.jpg

Har skikkelig el-smerter på venstre side igjen, og testene er blitt sterkere. Så tester igjen imorgen tidlig, men ganske sikker på at EL er nå, muligens allerede idag:nailbiting::smiley-bounce012

Screenshot_20250725_201224_Premom.jpg

Sei meg, e det ein spesielt utvikla skills som gjer at du klare å tissa så sjukt ofta? :hilarious:

Hadde så vondt fra kl 20.00-2015 på venstre side:dead::eek: Så tror kanskje EL har vært, men vi får se. EL var nå ikveld eller imorgen.. ser ann tempen. Testene er iallefall positive:smiley-bounce012:binkybaby:love017:sign19 Vet jeg er testegaaal, men kan få LH-topp uten at EL er, men hvis de er sterke, så vet jeg det er EL❤️
Screenshot_20250725_214635_Premom.jpg

Sei meg, e det ein spesielt utvikla skills som gjer at du klare å tissa så sjukt ofta? :hilarious:

Tisser på kommando, jeg :happy093. :smiley-bounce012 :knegg: Må dobbeltsjekke siden jeg kan få falsk lh-topp, er ikke testene skikke sterke, så er det ikke EL hos meg:thumleft

Screenshot_20250725_230214_Premom.jpg

Då blei det positiv EL-test idag! Så då slipper nok egget inatt rekne eg med. I PP1 fekk eg positiv test kl 21, og egget slapp då, så då var eg 1dpo dagen etter ifølge syklusen. Meeen, trur eg går for EL i måro eg, kan eg heller bruka det som unnskyldning for å teste 7dpo :hilarious:

Tisser på kommando, jeg :happy093. :smiley-bounce012 :knegg: Må dobbeltsjekke siden jeg kan få falsk lh-topp, er ikke testene skikke sterke, så er det ikke EL hos meg:thumleft
Der e ikkje eg nei, klare kanskje skvisa ut nåken dråpar om eg må, men slettes ikkje alltid det heller :hilarious:
Du bevise iallefall at urinen ikkje trenge ligga i blæra i evigheter slik folk tenke. Uvist koffer folk tenke det dogg, er jo nyrene som skiller ut disse hormonene, ikkje blæra liksom, så så lenge det er tiss så er det gått gjennom nyrene:happy090 :confused013

Vis vedlegget 465712
Då blei det positiv EL-test idag! Så då slipper nok egget inatt rekne eg med. I PP1 fekk eg positiv test kl 21, og egget slapp då, så då var eg 1dpo dagen etter ifølge syklusen. Meeen, trur eg går for EL i måro eg, kan eg heller bruka det som unnskyldning for å teste 7dpo :hilarious:

Jeeeij, da er vi snart i dpo-land :smiley-bounce012

Der e ikkje eg nei, klare kanskje skvisa ut nåken dråpar om eg må, men slettes ikkje alltid det heller :hilarious:
Du bevise iallefall at urinen ikkje trenge ligga i blæra i evigheter slik folk tenke. Uvist koffer folk tenke det dogg, er jo nyrene som skiller ut disse hormonene, ikkje blæra liksom, så så lenge det er tiss så er det gått gjennom nyrene:happy090 :confused013

Hahah, kan holde meg i mange timer også, så går begge veier:hilarious: mannen som må tisse heeele tiden når jeg er gravid ikke meg, skjer hver gang:laughing021sympatigravid han, stakkars:knegg:

Nei, jeg vet ikke? Den blir jo svakere med veldig lyst urin, men når EL er på gang så får jeg sterke streker uansett hvor konsentrert urinen er:confused013

Hahah, kan holde meg i mange timer også, så går begge veier:hilarious: mannen som må tisse heeele tiden når jeg er gravid ikke meg, skjer hver gang:laughing021sympatigravid han, stakkars:knegg:

Nei, jeg vet ikke? Den blir jo svakere med veldig lyst urin, men når EL er på gang så får jeg sterke streker uansett hvor konsentrert urinen er:confused013
Ja altså mengden væske på kort tid gjennom nyrene vil jo skape meir volum med mindre konsentrasjon, så eg trur jo at kor mykje du drikker vil påvikre, men ikkje kor lenge den er i blæra :hilarious: men kjære tid, aldri tenkt på før, jammen får dette forumet/prøvetida ein til p tenke på mykje rart! Men, sånn e det, cogito ergo sum!:cool14

Ja altså mengden væske på kort tid gjennom nyrene vil jo skape meir volum med mindre konsentrasjon, så eg trur jo at kor mykje du drikker vil påvikre, men ikkje kor lenge den er i blæra :hilarious: men kjære tid, aldri tenkt på før, jammen får dette forumet/prøvetida ein til p tenke på mykje rart! Men, sånn e det, cogito ergo sum!:cool14

Yes, de små grå får kjørt seg; "jeg tenker, altså er jeg"✨❤️ Vakkert og poetisk- må ha litt filosofisk tankegang også:joyful: Det er hjernen som holder kroppen igang:hilarious: Den blir jo mer konsentrert, dess lenger den er der tar opp stoffer/ hormoner mer, maybe? Vet ikke, men kroppen er ikke alltid logisk, den bare gjør det:p

Da er det lagt inn aksjer:sign17:sign19 Får se om vi får mulighet igjen imorgen:angel10

Cd21 positiv test! Da blir el mest sannsynlig cd22 denne runden. Temping har ikke funket denne runden pga sykdom, ferie og våkenetter med minste. Dermed har det ikke vært aktuelt med så mange aksjer heller. Dersom vi ikke får til noe i kveld så anser jeg denne runden som tapt og dropper progesteron slik at jeg slipper en lang syklus unødvendig.
1000018948.jpg

PP4(1 PP etter kjemisk og 1 runde med Letrozol)/CD16/1DPO og endelig i dpo-land :smiley-bounce012

Ifølge tempen er jeg i dpo-land:dance011Har fortsatt positive tester, blir kanskje negative utover dagen eller imorgen:) Fikk lagt inn aksjer natt til CD13, natt til CD15(EL CD15 kl 20.00-20.15) og natt til CD16:sign17:sex:sign19
Skal se om vi får til å legge inn aksjer ikveld og, så skal vi være dekket:smiley-bounce022

Da er det bare å vente ei uke før testetøsa slippes friii:smiley-bounce015

Screenshot_20250726_072753_FF App.jpg

Screenshot_20250726_091101_Premom.jpg

Back
Topp