♡ IKM uke 32 ♡

Cd19, ser dårlig ut for å få uttelling for gårsdagens aksjer :sorry:
1000018933.jpg

Haha, lol, meg å deg altså :hilarious:
Du har jo blitt gravid på aksjer 3 dagar før EL før:cool::cool:
Hahah, skjer hver mnd detta :hilarious: Men mine er ikke positive ennå, spørs om de blir det imorgen, kanskje? Vi får se:flower joa, men var nok et éngangtilfelle, tror jeg:laughing002

Hei! Første gangen jeg skriver noe her på det vanlige prøveforumet, jeg har til nå holdt meg inne på assistert, men der er det veeeeldig sommerstille om dagen pga. stengte sykehus/klinikker, så håper det er i orden at jeg blir med på å skravle litt her :Heartred

Jeg er gift med en kvinne og vi hadde vårt første egguttak i mai, fikk da fire embryoer på frys (satte ikke inn noe ferskt). Det første av embryoene ble satt inn helt i starten av juli, men det ble dessverre negativt den runden. Vi skal ha innsett av embryo nummer to tirsdag til uken og krysser selvfølgelig alt vi har for at det skal gå denne gangen! Jeg har EL i dag (satte EL-sprøyte i forgårs kveld) og begynner også på Cyclogest (progesteron) i dag, så da er det nok fullt symptomkjør allerede om noen dager, altså før jeg har noe embryo i kroppen, hehe. Men jeg har jo egentlig ikke så mye å melde før vi faktisk har hatt innsett, så jeg lar sikkert høre mer fra meg i neste uke.

IKM-datoen min er for øvrig satt ut fra hvordan det ville vært i en normal syklus, men jeg får ikke mensen før jeg eventuelt slutter med støttemedisiner, så her blir det hCG-blodprøve 15 DPO som gir fasit.

Hassel - 28 - B1 - IVF innsett #2 - 24/07 - 06/08

Når er egentlig eggløsning? Den forskyver seg nesten hver dag. Jeg fikk positiv test 22. og gikk derfor ut fra at eggløsning var 23, som også premom sa. Jeg hadde en topp morgenen 23., og ved registrering av test i dag der LH sank igjen flyttet den seg til 24. Jeg hadde også temperaturøkning i morges, men har ikke målt dette så lenge at jeg har så mye erfaringsgrunnlag.

Er det 1 døgn etter LH-topp eller LH stigning man tar utgangspunkt i? Verken jeg eller samboer er mentalt klar for å legge inn aksjer i kveld, da vi tenkte vi var ferdige for denne runden.. men premom er ikke helt enig lenger.

Vedlegg

• IMG_6694.jpeg
    IMG_6694.jpeg
    98,5 KB · Visninger: 39
  • IMG_6695.jpeg
    IMG_6695.jpeg
    188,5 KB · Visninger: 29
God kveld, vi la inn aksjer CD10 da jeg trodde el skulle være CD13. Men så testet jeg litt med noen eltester jeg plutselig fant fra sist. Har vært negative men i kveld lyste den positivt. Da ble det aksjelegging i kveld også, regner med el blir CD16 da, og at vi likevel treffer. :angelic: CD15 i dag.

Jeg må endres til el 25.07 og mens 8.08.

Flaks i uflaks, mannen sku egentlig reist offshore på tirsdag, men helikopter har blitt kansellert, mening med det kanskje? Hehe litt overtroisk :nailbiting:

Når får dere el etter positiv test?

Vedlegg

• IMG_2905.jpeg
    IMG_2905.jpeg
    138,6 KB · Visninger: 45
Fått lagt inn aksjer:sign17:sign19 Så får vi se når neste mulighet byr seg:cool14

Jeg fikk positiv LH test ikveld og regner med at EL skjer ila morgendagen :joyful:
Da kan datoene mine endres til:

EL 25/7 - IKM 10/7
IMG_9563.jpeg

Når er egentlig eggløsning? Den forskyver seg nesten hver dag. Jeg fikk positiv test 22. og gikk derfor ut fra at eggløsning var 23, som også premom sa. Jeg hadde en topp morgenen 23., og ved registrering av test i dag der LH sank igjen flyttet den seg til 24. Jeg hadde også temperaturøkning i morges, men har ikke målt dette så lenge at jeg har så mye erfaringsgrunnlag.

Er det 1 døgn etter LH-topp eller LH stigning man tar utgangspunkt i? Verken jeg eller samboer er mentalt klar for å legge inn aksjer i kveld, da vi tenkte vi var ferdige for denne runden.. men premom er ikke helt enig lenger.
Premom tar vell alltid utgangspunkt i dagen etter LH topp, så er kun ved temping du får fasiten. Eg får EL samme dag som positiv test, heilt regardless av topp, så premom bomme alltid. Trur nok eg ville tatt utgangspunkt i 1 døgn etter positiv test. Og uansett er aksjer rett i forkant gode nok sjanser❤️

CD15: Testene nærmer seg positive nå. Kjenner dog ikke så mye annet enn bittelitt murringer og EL-slim :flower Fikk lagt inn aksjer inatt, så får vi se om vi får mulighet til å legge inn mer:sign19
Screenshot_20250725_095405_Premom.jpg

CD 17/4 DPO
I dag er det null aktivitet å spore nedi magen. Har vært stikkinger, murring og/eller leamus siden helga. I dag er det altså ingenting å kjenne etter på. Så kan det selvsagt komme av at jeg i går begynte å tenke at det ikke er symptomer før positiv test og at hjernen min sorterer ut alt nå :bored: Like gal som forrige pp her, altså!
Har vært kvalm i tre dager, så det er nytt.. men akkurat kvalme ser jeg ikke for meg kommer såå tidlig. Det henger nok mer sammen med at spisemønsteret er litt ute på viddene.
Jeg som har lovet meg selv å ikke teste før tidligst etter IKM.. det blir nok test 13dpo..

På sidelinja så føler jeg hele denne prosessen er så fin og bra for oss som par :Heartred Vi har så mange fine, sårbare og bekreftede samtaler. Blir helt forelsket! :smiley-ashamed005

Noe er på gang, for testene er positive :flower kanskje jeg først får de sterke strekene mine ikveld eller imorgen? Første PP med Letrozol, så kanskje jeg ikke får de sterke strekene mine som jeg vanligvis får?:think005
Screenshot_20250725_101820_Premom.jpg

Fikk iallefall maks på monitoren, så får vi se hva kroppen bestemmer seg for :p
20250725_102622.jpg

Back
Topp