♡ IKM Uke 31 ♡

Ja veldig spennende, for 2 dager siden måtte jeg vise mannen min tempereraturgrafen min de siste tre måneder «SE DA, kroppstempen min ØKER etter eggløsning HVER gang, er det ikke helt UTROLIG?» :woot:

Han så ikke nevneverdig imponert ut og skjønte ikke oppstyret :bored:
Hehe akkurat som samboeren min da jeg viste i sted. Prøvde å virke interessert, men tror ikke han forstod helt. Må si kvinnekroppen er så mye mer utrolig

Den er vel ikke helt blank? Rart at denne og har blekk øverst. Da vet man jo ikke om skyggen kunne vært sterkere
Kan kanskje skimte noe veldig svakt hvis jeg legger godviljen til. Men føler det skulle vært noe mer hvis jeg er gravid. Selv om jeg vet det fortsatt er tidlig. Men så vil ikke hode tro at det faktisk fortsatt kan komme strek.

Kan kanskje skimte noe veldig svakt hvis jeg legger godviljen til. Men føler det skulle vært noe mer hvis jeg er gravid. Selv om jeg vet det fortsatt er tidlig. Men så vil ikke hode tro at det faktisk fortsatt kan komme strek.
Kanskje litt lettere å bedømme testene IRL og. Håper på deg fordet :smiley-angelic001

Hei folkens! Jeg svidde av en graviditetstest idag, altfor tidlig kanskje er 9 dpo, for fikk negativ resultat:( men håpet er fortsatt der, så skal fortsette å teste :happy: Våknet med murringer idag, på grensen til vonde mensensmerter, bruker aldri å ha mensensmerter før dagen før og/eller samme dag som mensen kommer, har fortsatt ømme bryst (har hatt det siden eggløsning:rolleyes:) og en ny ting som kanskje har betydning, jeg har ikke tørr hud i ansiktet lenger, det har jeg alltid slitt med:oops: Altså huden ser og føles mer fuktig ut, så kanskje dette er et tegn?

God morgen damer! :) Selvfølgelig tok jeg en ny test nå når jeg skimtet strek igår. Å jeg føler det er strek i dag også, å den ‘’kom fortere’’ men fortsatt svak. Men vet ikke, dyppet en clearblue digital og den viste et stort MINUS:grumpy: ser dere noe på dagens test? Eg føler det synes slik at jeg faktisk kan vise kjæresten:Heartred (er 10-11dpo)
Ser streken godt :) så gøy:Heartblue

Hei folkens! Jeg svidde av en graviditetstest idag, altfor tidlig kanskje er 9 dpo, for fikk negativ resultat:( men håpet er fortsatt der, så skal fortsette å teste :happy: Våknet med murringer idag, på grensen til vonde mensensmerter, bruker aldri å ha mensensmerter før dagen før og/eller samme dag som mensen kommer, har fortsatt ømme bryst (har hatt det siden eggløsning:rolleyes:) og en ny ting som kanskje har betydning, jeg har ikke tørr hud i ansiktet lenger, det har jeg alltid slitt med:oops: Altså huden ser og føles mer fuktig ut, så kanskje dette er et tegn?
Ja du må fortsette å teste og holde motet oppe :happy: Noen begynner med svake streker 8-9 dpo, noen får det ikke før 11-12 dpo, og i enkelte tilfeller så kan det være den ikke kommer før ikm! Implantanasjon skjer fra 6-12 dpo, og så skal hcg produseres som tar tid også - så håpet er ikke ute før TR kommer! La det bli positiv strek snart!’ :happy093.

Back
Topp