♡ IKM Uke 31 ♡

3 DPO - der kom krysset :happy093

Det ryker nok en test 9dpo, har lyst til å vente til 10 dpo, men har ikke klart det de forrige periodene :hilarious: Bare 6-7 dager igjen for min del!
Snart vår IKM gruppes uke - håper på masse positive tester :smiley-angelic001:Heartred

IMG_4683.jpeg

Hei Spendt! Dette er første PP etter at jeg slutta på Desirett. Ikke hatt mens etter. Fikk positiv el test 17/07. Men hadde ikke samleie før 24 timer senere. Så den tror jeg ikke sitter.

Men symptomer er fortsatt sterke på DPO 6 idag siden EL dag.
Ømme/fuktige nippler
Stikkinger i livmor ofte
Trett/ forkjølelses symptomer

Fyrinnen - 34 - B3 - PP1 - EL 17.07 - IKM 01.08

Jeg tror jeg har litt symptomer, men jeg tror også dette kan være symptomer på mens da, de er så like disse symptomene hehe ;) Ivhertfall, igår var det en del "jobbing" i livmor område, som i litt stikking av og til og "bobling"?, bare den følelsen av at noe holder på der nede. har ikke fått noe festeblødning som jeg leser så mange opplever:/ Ømme pupper har jeg hatt siden 1 DPO så det er nok ikke et sikkert tegn her hos meg;) Og plutselig idag begynte tannkjøttet å blø helt ut av det blå, vet ikke om det har noe for seg i denne situasjonen men låv å håpe :)

Jeg tror jeg har litt symptomer, men jeg tror også dette kan være symptomer på mens da, de er så like disse symptomene hehe ;) Ivhertfall, igår var det en del "jobbing" i livmor område, som i litt stikking av og til og "bobling"?, bare den følelsen av at noe holder på der nede. har ikke fått noe festeblødning som jeg leser så mange opplever:/ Ømme pupper har jeg hatt siden 1 DPO så det er nok ikke et sikkert tegn her hos meg;) Og plutselig idag begynte tannkjøttet å blø helt ut av det blå, vet ikke om det har noe for seg i denne situasjonen men låv å håpe :)
Har alltid lett for å blø fra tannkjøttet som gravid og bare da

Back
Topp