♡ IKM Uke 27 ♡

Okei, har ikke prøvd monitor. Men har testet selv én gang for dagen til det nærmer seg med vanlige.
ja, man ser jo ofte når testene begynner øke på; eller at kroppen begynner føle seg fertil :p

Og ja, svarte ikke på den i stad, men; det er et godt stykke :bag: Nærmeste private GYN som var å finne, rett og slett. Skulle ønske vi hadde sånt i nærområdet, men.. det har vi ikke :p

ja, man ser jo ofte når testene begynner øke på; eller at kroppen begynner føle seg fertil :p

Og ja, svarte ikke på den i stad, men; det er et godt stykke :bag: Nærmeste private GYN som var å finne, rett og slett. Skulle ønske vi hadde sånt i nærområdet, men.. det har vi ikke :p
:cool: Det er sant!

Kjipt med lang reisevei. Heldigvis blir det gjort fine ting der.

Så fin gruppe @Trinity85 :smiley-angelic003 Da melder jeg meg inn her! Ny PP: Ready-Set-Go :smiley-bounce022

En_gang_kanskje - 38 år - B1 - PP3 - EL 20.06 - IKM 04.07

Starter EL testing på søndag CD10 eller mandag CD11 :smiley-bounce015

Jeeepp, har blåst liv i monitoren, termometeret er satt i gang og har handlet litt ekstra tester :hilarious:
Så koselig å se deg her @Lillafrosk :happy: Jeg kommer meg ikke inn på den gamle brukeren min, men jeg het «Lykkepåstrimmel» og vi var i samme termingruppe i Juli 23. Gøy å se at du også prøver på Nr. 5 nå :love017

Så koselig å se deg her @Lillafrosk :happy: Jeg kommer meg ikke inn på den gamle brukeren min, men jeg het «Lykkepåstrimmel» og vi var i samme termingruppe i Juli 23. Gøy å se at du også prøver på Nr. 5 nå :love017

Å, husker deg! :love017 Kjedelig å miste brukeren, du får ikke evt hjelp av moderatorer? :dead:

Alltids hyggelig å se kjente "fjes" rundt her :love017

Monitor sier selvsagt High enda, det slutter den vel ikke med før jeg får max :p
Synes at strek 2 (østrogen??) har økt litt i styrke nå da, så kan godt hende at den ville flippet på high nå snart uansett. LH er derimot nesten blenda :hilarious:
Siden det er så tidlig i syklus enda, så bruker jeg datotestene mine (gått ut på dato i hhv 2023 og mars i år), så fargestoffet på dagens henger litt igjen; men definitivt ikke noe EL på gang, nei :hilarious:

Å, husker deg! :love017 Kjedelig å miste brukeren, du får ikke evt hjelp av moderatorer? :dead:

Alltids hyggelig å se kjente "fjes" rundt her :love017
Nei dessverre, har prøvd. Den er i tillegg registrert på en mailadresse jeg ikke har brukt på lenge, så usikker på om jeg sier den riktig og da er det nok ikke bare-bare å hjelpe. Men det går fint, selv om det selvfølgelig er kjedelig også :smiley-ashamed004

Kan man få «Julilykke 2023» ved navnet sitt for det, eller er det sånn at man må ha vært medlem med det nicknavnet i den gruppa?

Nei dessverre, har prøvd. Den er i tillegg registrert på en mailadresse jeg ikke har brukt på lenge, så usikker på om jeg sier den riktig og da er det nok ikke bare-bare å hjelpe. Men det går fint, selv om det selvfølgelig er kjedelig også :smiley-ashamed004

Kan man få «Julilykke 2023» ved navnet sitt for det, eller er det sånn at man må ha vært medlem med det nicknavnet i den gruppa?

Må vel gå greit tenker jeg, men skriv inne på presentasjonstråden (tag ditt gamle innlegg og skriv at du er du). Den forrige brukeren din har jo tilgang, så.. :)

Sniker fra en annen gruppe og må bare spørre her også: Hvordan er deres humør i lutealfasen? Kan dere huske hvordan humøret har vært som tidlig gravid vs dagene før mensen kom? Sist PP var jeg så sjukt nedfor og irritabel.

Hei hei :greet025 Tror jeg kanskje tilhører her, men melder meg ikke inn helt enda da jeg har så uregelmessig syklus. Men jeg er på dag 2 med høy og pleier å ha det i 6-9 dager før max. Så henger litt her med dere og melder meg inn ved evt positiv eggløsningstest / max :shy:

Melder meg inn her, jeg!
Sol92 - 32 - B2 - PP2 - EL 17.06 - IKM 01.07

Startet prøving på nr2 etter en litt uplanlagt graviditet som endte i tidlig sa, og nå er jeg allerede såå utålmodig:hilarious:

Sniker fra en annen gruppe og må bare spørre her også: Hvordan er deres humør i lutealfasen? Kan dere huske hvordan humøret har vært som tidlig gravid vs dagene før mensen kom? Sist PP var jeg så sjukt nedfor og irritabel.

Mener jeg blir ganske sur og irritabel de dagene rett før TR; men tror ikke det er noe særlig bedre som gravid; annet enn at jeg evt er happy for strekene :bag:

Back
Topp