♡ IKM UKE 1 ♡

Kommer inn her :) Aner egentlig ikke når jeg forventer el pga kjemisk forrige pp men setter sånn som dette så får vi se om det blir noe forsinkelse eller ikke :)

LilleMikro - pp2 - b3 - el ca 23.12 - IKM 6.1

Kommer inn her :) Aner egentlig ikke når jeg forventer el pga kjemisk forrige pp men setter sånn som dette så får vi se om det blir noe forsinkelse eller ikke :)

LilleMikro - pp2 - b3 - el ca 23.12 - IKM 6.1
Da er du med. Synd med kjemisk :( masse lykke til denne pp!

Hvordan går det, damer? :)

Ikke noe spennende å melde, lenge til el :p
Ja, dette er den kjedelige delen. jeg har forøvrig neste uke (den fertile uken) nøye planlagt. Rart hvordan man klarer å reise seg etter hvert nederlag og ha like trua hver mnd :P godt er det.

Hvordan går det, damer? :)
Jeg hater denne delen mer enn dpo-dagene... sitter å venter på el-tester som forhåpentligvis kommer idag (bestilte fra ebay og England, tok ikke lang tid sist), for når jeg ikke veit 100% hvordan syklusen er og el mellom dag 16-23 så fikk jeg plutselig vannete utflod i går og tempen steg litt inatt og er dermed livredd for å misse el [emoji19]

Men tror grapefruktjuicen har gjort susen og at det er bare derfor utfloden er slik den er, og at tempen steg litt har den gjort etter tr i 2 sykluser allerede [emoji13]

Men vi skal på hotelltur til helga og regner med å få starta ballet da, for da er det 6 dager til antatt el :)

Men til alle som ikke har prøvd: grapefruktjuice ass.... [emoji106]

Ja, dette er den kjedelige delen. jeg har forøvrig neste uke (den fertile uken) nøye planlagt. Rart hvordan man klarer å reise seg etter hvert nederlag og ha like trua hver mnd :P godt er det.

Ja heldigvis klarer man det! :p jeg har egentlig ikke planlagt noe, men tenker å prøve annenhver dag i stedet for hver dag :) siden det ikke har funket med hver dag x)

Går også og venter på EL. Og er det ikke typisk at vi begge blir forkjølet? Får håpe vi kommer oss begge to før helgen. Etter WomanLog kalenderen begynner fruktbar periode for oss på lørdag. Forventet EL er onsdag om en uke. Og forrige pp stengte denne kalenderen EL med EL testene. Så da satser jeg på ar det stemme sånn ca denne gangen også :-)
Vurdere om jeg skal tvinge i meg litt grapefruktjuice og eller solvipect. Hva tenker dere, damer?

En stund til el her også. Ser ut til at el blir midt i jula. Samboer og jeg feirer hver for oss, så får satse på lillejulaften og 2.dag [emoji6] Blir nok annenhver dag så langt det går fremover.

Går også og venter på EL. Og er det ikke typisk at vi begge blir forkjølet? Får håpe vi kommer oss begge to før helgen. Etter WomanLog kalenderen begynner fruktbar periode for oss på lørdag. Forventet EL er onsdag om en uke. Og forrige pp stengte denne kalenderen EL med EL testene. Så da satser jeg på ar det stemme sånn ca denne gangen også :)
Vurdere om jeg skal tvinge i meg litt grapefruktjuice og eller solvipect. Hva tenker dere, damer?
grapefrukt og juice drikker og spiser jeg, med effekt :)
En stund til el her også. Ser ut til at el blir midt i jula. Samboer og jeg feirer hver for oss, så får satse på lillejulaften og 2.dag [emoji6] Blir nok annenhver dag så langt det går fremover.
Samme her, jeg har EL 23/24 desember, og huset fullt av folk, men vi skal vel få det til på et vis :P

Her har vi omgangssyka begge to så har ikke påbegynt det annnenhver dag. Håper forma er bedre til helga... er jo trossalt el på mandat tror jeg. Å håpte å legge inn aksjer hele uka her ...

Her har vi omgangssyka begge to så har ikke påbegynt det annnenhver dag. Håper forma er bedre til helga... er jo trossalt el på mandat tror jeg. Å håpte å legge inn aksjer hele uka her ...
Uff så kjedelig da.. god bedring og håper formen blir bedre snart så dere får lagt inn aksjer ;)

Tenkte å prøve eggløsningstester denne mnd for første gang! Når pleier dere erfarne testere å starte? Jeg har hatt en ganske lang syklus på 35 dager etter SA i sommer, før Sa var den på 30 dager. Har hver mnd et håp om kortere syklus, så redd for å starte å teste for sent

Tenkte å prøve eggløsningstester denne mnd for første gang! Når pleier dere erfarne testere å starte? Jeg har hatt en ganske lang syklus på 35 dager etter SA i sommer, før Sa var den på 30 dager. Har hver mnd et håp om kortere syklus, så redd for å starte å teste for sent
Jeg har en syklus på 27-28 dager, begynner da å teste rundt cd 9-cd 10. Hvis man har normal lengde syklus (28 dager) så kan man begynne rundt cd 10, om man har kortere eller lengre så endres jo dagene for når man begynner. Lykke til med testinga :)
IMG_5230.jpg

Ja, herregud. Snart må det bli vår tur så vi får handla litt og :p
Jeg skal jo ikke klage, bare pp3. Men i likhet med alle så kunne det ikke klaffa fort nok [emoji14] ei venninne sa hu var gravid i går, og jeg er suuuper glad på hennes veiene.... Bare litt kjipt når hu sa det klaffa på første [emoji13] liksom bare...
Har et inntrykk av at går du over 3 pp så blir man drivende på lenge... er det bare noe jeg ser for meg?

Back
Topp