Jaa, må sikkert spørre deg om hjelp etterhvert
Hehe, jeg er ikke ekspert men skal prøve å svare så godt jeg kan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa, må sikkert spørre deg om hjelp etterhvert
Ikke noe annet enn at jeg har nettopp begynt å tempe så får se hvordan det går i tillegg til el-testing og ananas dagene etter el.
Eneste minuset er at jeg ikke kan sove så lenge jeg vil om morgenen nå ringer vekkerklokka kl ni på hverdagene ihvertfallTemping er gøøy
Jeg har brukt noen enkle fra ebay, men har antagelig veldig kort lh-vindu så rekker aldri få med meg toppen. Men nå skal jeg prøve one-step, også bestilt fra ebay. Jeg temper i tillegg og har gjort det i 3 sykluser, så veit ca når el er så tar en test om dagen (sparer urin mellom kl 10-14 da jeg har funnet ut at det er disse timene jeg har mest hell) og starter med det ca en uke før forventa el
Jeg føler ikke "testegalskap" omhandler eltester. For man tar kun disse til de er gått fra positiv til negativ, motfor gtester som man tar altfor tidlig i håp om graviditet [emoji14]
Så lenge du har stabil syklus med el så kjør på
Men anbefaler heller å begynne å tempe om du ikke gjør det allerede
Gjør detDet er sant, el-test vil jo før eller senere i syklusen bli positiv, det er værre med gtestene Prøver å ikke stresse og tenke at det skjer når det skjer, men det er ikke enkelt kjenner jeg da ønsket om lillebror/lillesøster er stort<3 Jeg har ikke gjort annet enn sex annenhver dag, er helt ny på prøveområdet selv om det er barn nr.2, førstemann satt selv om jeg gikk på p-piller så der kom det hele som en stor overraskelse midt i pillebrettet etter jeg ble gravid (A) Må lese litt om temping tenker jeg, så kjører jeg nok på med el-tester denne pp og temper i tillegg om d skulle bli en neste pp etter denne
Gjør det
Vi har ikke prøvd lenge, men selv etter to pp tenker jeg liksom " hva var vitsen med å bruke så mye penger på prevensjon??" Men herregud, jeg skjønner jo at det er mye som skal klaffe men i teorien virker det så simpelt [emoji14] spesielt for oss som prøver på første
Missforstå meg rett, klager ikke, er forberedt på mange pp, men uansett irriterende [emoji14]
Lykke tilSandraa - PP2 - B1 - EL 20/12 - IKM 3/1
Så klart kan du det! Masse lykke til med nummer to gikk det fort med første?Håper på å få bli med her
Tror tr så vidt er i anmarsj, men litt usikker da jeg ikke har hatt første mens etter fødsel enda. hadde en lang prøveperiode før vi ble gravide med første, så vil begynne så tidlig som mulig med nummer to
Ladybird : pp1, barn 2, Ikm 7.1
Takk Nei, tok lang tid (har ikke tall på hvor mange pper). Måtte få dobbel kur Letrozol/femar sist, så må nok det denne gang også.Så klart kan du det! Masse lykke til med nummer to gikk det fort med første?
Ikke planlagt noe spesielt, satser på at litt juleferie og koselig stemning skal legge til rette for at den sitter denne gangen. [emoji6][emoji319] Hvis ikke blir det en ny tur til gyn etter nyttår for litt nærmere undersøkelser, så får vi se om det setter fart på ting etterhvert. [emoji2]Krysser med deg da er det oppdatert her!
lykke til til deg og! På tide at spira di sitter nå noe du skal gjøre annerledes denne pp?
Du er lagt til lykke til!Ikm lørdag 7.januar
Pp 21 med 2 ma imellom
NotertB1 visst du ville føre inn det Hehe
Da er du lagt til hva er femar for? Lykke til!Blir med i gruppa! 2 pp med Femar, og IKM 2/1. EL ca den 19/12
Femar er det samme som Letzotrol. Bedre enn Pergo faktisk, for oss som har PCOS.Da er du lagt til hva er femar for? Lykke til!