♡ IKM UKE 1 ♡

Dagens ikm:
Skvirevippen - pp3 - B1 - el ca 22.12 - IKM 6/1
LilleMikro - pp2 -B3 - el ca 23/12 - ikm 6/1
B-gjengen - PP13(?) - B1 - EL 27.12. - IKM 06.01
curlygirl - pp9 - B2 - EL ? - IKM ca 6/1
Cath141 - pp2 - B1 - EL 21/12 - IKM 2/1
Rusk - pp1 - b2 - el 23/12 - ikm 6/1
Novemberbarn - pp? - prøver på nr 2, EL 23/12 IKM 6/1

Tell us? :D

Veldig hovne bryster og dårlig i magen. Ingen tegn til tr og negative tester....

Hei! Lurer på om jeg kan bli med her. Er helt ny så jeg driver å leter etter tråder jeg passer inn i:happy: Okei... jeg fikk mens 1oktober og 28 oktober, det vil jo si syklus på 27 dager, så fikk j mens 2.desember og det var en syklus på 35. Har ikke hatt mens siden 2 desember og ifølge el-kalkulator var el 23.des. Litt usikker på Ikm, men må jo da bli 2 dag ikm??? tenker jo på det hele tiden. Noen som vil hjelpe meg??

Hei! Lurer på om jeg kan bli med her. Er helt ny så jeg driver å leter etter tråder jeg passer inn i:happy: Okei... jeg fikk mens 1oktober og 28 oktober, det vil jo si syklus på 27 dager, så fikk j mens 2.desember og det var en syklus på 35. Har ikke hatt mens siden 2 desember og ifølge el-kalkulator var el 23.des. Litt usikker på Ikm, men må jo da bli 2 dag ikm??? tenker jo på det hele tiden. Noen som vil hjelpe meg??

Nå trenger jeg hjelp av dere! Jeg trodde jeg fikk tr forrige mandag, spottet mandag, blødde lett tirsdag og onsdag, spottet torsdag og fredag, dette ligner ikke den tr jeg har da jeg som regel stokkblør i 5-6 dager... Jeg har vært trett, reagert på lukter, fryser veldig(men har ikke feber), stikninger og tyngdefølelse i livmor så jeg valgte å ta en(flere:p) test nå for litt siden, og jaggu er de positive! Jeg hadde egentlig ikm på torsdag. Jeg tok først en billigtest, positiv etter 1 minutt, så en test fra babyplan, positiv etter 1 1/2 minutt og en cb digital, positiv etter 2 minutter:-D Spørsmålet er om jeg kan stole på testene siden jeg nå har hatt noe som ligner på tr?:-s
Vis vedlegget 214617

Når du blødde lett tirsdag og onsdag, hvor mye snakker vi om da?:) Her har og mens vært rar, blødde mye mindre en jeg pleier, og nesten over etter to dager :woot:

Når du blødde lett tirsdag og onsdag, hvor mye snakker vi om da?:) Her har og mens vært rar, blødde mye mindre en jeg pleier, og nesten over etter to dager :woot:

Trengte ikke bind, brukte bare vanlige truseinnlegg. Dette er ikke normal tr for meg da jeg til vanlig må bruke nattbind de første dagene:-/ blødde lett to dager, spottet litt en dag før og to dager etter jeg blødde.

Trengte ikke bind, brukte bare vanlige truseinnlegg. Dette er ikke normal tr for meg da jeg til vanlig må bruke nattbind de første dagene:-/ blødde lett to dager, spottet litt en dag før og to dager etter jeg blødde.
Sniker fra uke 3. Det var akkurat sånn jeg fant ut at jeg var gravid. Etter tre dager uten av TR kom i gang (bare spotting) tok jeg en test. Blødde litt i tre dager før det stoppa. :D

Tatt noen test? Mener du IKM om 2 dager eller at du er 2 dager over IKM?

Kom ikke noen testet i posten i dag :( men siden de er like om hjørnet så gidder jeg ikke kjøpe på butikken.... men enten så bare innbiller jeg meg alle symptomene fordi tr ikke kommer eller så er jeg jammen gravid :-)

Tra
Tatt noen test? Mener du IKM om 2 dager eller at du er 2 dager over IKM?

Tok test på lørdag og den var negativ. Jeg tenker jo sånn at hvis jeg hadde EL 23 desemper som kalkulatoren regnet ut, skal jo mens komme 14 dager etter el og det vil jo si at jeg er 2 dager over ikm?

Tra

Tok test på lørdag og den var negativ. Jeg tenker jo sånn at hvis jeg hadde EL 23 desemper som kalkulatoren regnet ut, skal jo mens komme 14 dager etter el og det vil jo si at jeg er 2 dager over ikm?

Får ta en ny test kanskje?

Ventet også mensen på fredag men enda ikke kommet, venter på testene skal dukke opp i posten :-) hatt 30 og 31 dagers syklus før, men fordi det også nå så ganske spent :-)

Får ta en ny test kanskje?

Ventet også mensen på fredag men enda ikke kommet, venter på testene skal dukke opp i posten :) hatt 30 og 31 dagers syklus før, men fordi det også nå så ganske spent :)

Jeg bestillte billigtester ista. =D skal vente med å teste til de dukker opp jeg også. gleder meg max. Håper bare ikke tr kommer imellomtiden. Jeg har veldig på følelsen at det har klaffa men samtidig lite symptomer så det er vanskelig å si. Har du noen symptomer du da?

Last edited:
Jeg bestillte billigtester ista. =D skal vente med å teste til de dukker opp jeg også. gleder meg max. Håper bare ikke tr kommer imellomtiden. Jeg har veldig på følelsen at det har klaffa men samtidig lite symptomer så det er vanskelig å si. Har du noen symptomer du da?

Jeg bestilte torsdag kveld og hadde håpet de skulle komme i dag...

Veldig trøtt, tett nese, fort andpusten, tisser ofte og litt småkvalm innimellom....

Ubehagelig i magen når 2åringen la seg på den før i dag....

Nei så kjedelig lykke til med neste pp. (Tusen takk for at du svarte meg her inne. Det var snilt.)

Testet i dag, siden jeg enda ikke har fått mensen. Fikk noe som kanskje er en supersvak strek. Spent på om det faktisk er noe[emoji33]
Spennende da :)

Back
Topp