Tovvar
Glad i forumet
Svarte tidligereSkriv meg opp på tr, er på veg her nå så da går jeg over i pp7 og satser på at det blir oktober baby
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Svarte tidligereSkriv meg opp på tr, er på veg her nå så da går jeg over i pp7 og satser på at det blir oktober baby
TR her, inn i pp 4 etter sa i august. Neste PP er siste mulighet til å få spire før termin skulle vært.. veldig sårt og tenke på og ser for meg en tung, laaaang ventetid og en enda tyngre dag hvis tr kommer enda en gang!
GratuleraInger tr i går og denne i dag (tross negativ digital i går) så tror du kan sette meg på gravid Vis vedlegget 214611
Inger tr i går og denne i dag (tross negativ digital i går) så tror du kan sette meg på gravid Vis vedlegget 214611
Gratulerer! Tror jeg ville ha stolt på testene, vet om flere her inne som har hatt en "mens" men som har vist seg å være gravid. Men om du er usikker, ta en ny test om noen dagerNå trenger jeg hjelp av dere! Jeg trodde jeg fikk tr forrige mandag, spottet mandag, blødde lett tirsdag og onsdag, spottet torsdag og fredag, dette ligner ikke den tr jeg har da jeg som regel stokkblør i 5-6 dager... Jeg har vært trett, reagert på lukter, fryser veldig(men har ikke feber), stikninger og tyngdefølelse i livmor så jeg valgte å ta en(flere) test nå for litt siden, og jaggu er de positive! Jeg hadde egentlig ikm på torsdag. Jeg tok først en billigtest, positiv etter 1 minutt, så en test fra babyplan, positiv etter 1 1/2 minutt og en cb digital, positiv etter 2 minutter:-D Spørsmålet er om jeg kan stole på testene siden jeg nå har hatt noe som ligner på tr?:-s
Vis vedlegget 214617
Nå trenger jeg hjelp av dere! Jeg trodde jeg fikk tr forrige mandag, spottet mandag, blødde lett tirsdag og onsdag, spottet torsdag og fredag, dette ligner ikke den tr jeg har da jeg som regel stokkblør i 5-6 dager... Jeg har vært trett, reagert på lukter, fryser veldig(men har ikke feber), stikninger og tyngdefølelse i livmor så jeg valgte å ta en(flere) test nå for litt siden, og jaggu er de positive! Jeg hadde egentlig ikm på torsdag. Jeg tok først en billigtest, positiv etter 1 minutt, så en test fra babyplan, positiv etter 1 1/2 minutt og en cb digital, positiv etter 2 minutter:-D Spørsmålet er om jeg kan stole på testene siden jeg nå har hatt noe som ligner på tr?:-s
Vis vedlegget 214617
Jeg hadde stolt på testene - gratulerer!Nå trenger jeg hjelp av dere! Jeg trodde jeg fikk tr forrige mandag, spottet mandag, blødde lett tirsdag og onsdag, spottet torsdag og fredag, dette ligner ikke den tr jeg har da jeg som regel stokkblør i 5-6 dager... Jeg har vært trett, reagert på lukter, fryser veldig(men har ikke feber), stikninger og tyngdefølelse i livmor så jeg valgte å ta en(flere) test nå for litt siden, og jaggu er de positive! Jeg hadde egentlig ikm på torsdag. Jeg tok først en billigtest, positiv etter 1 minutt, så en test fra babyplan, positiv etter 1 1/2 minutt og en cb digital, positiv etter 2 minutter:-D Spørsmålet er om jeg kan stole på testene siden jeg nå har hatt noe som ligner på tr?:-s
Vis vedlegget 214617
Takk for det Godt å vite at man ikke er alene i denne båten!Jeg krysser fingrene for at neste pp skjer det. Skjønner godt hvordan du føler deg. For to år siden hadde jeg en MA og syns det var veldig tøft når det begynte å nærme seg termin. Men en mnd før terminen satt jeg med positiv test. Krysser fingrene for at det er siste tr på leeenge hos deg nå.
Jeg hadde stolt på testene - gratulerer!
- og så gir du litt håp her også, for det jeg trodde var TR i går viste seg å være veldig lett, brun spotting, og har ikke tatt seg opp i styrke i dag heller...
Denne gangen var den første jeg gråt da jeg trodde tanta kom, for jeg trodde faktisk det hadde klaffa denne gangen :/
Gratulerer! Tror jeg ville ha stolt på testene, vet om flere her inne som har hatt en "mens" men som har vist seg å være gravid. Men om du er usikker, ta en ny test om noen dager
Sitter på jobb, så har ikke fått sjekket noe mer. Var litt brunt før jeg dro på jobb kl 12, og kjenner ikke at det har blitt noen større blødning, så håpet er fremdeles der... Om tanta ikke setter i gang ordentlig tester jeg i morgen tenker jeg! Aldri spottet før i hele mitt liv, så noe rart er det i alle fallTusen takk <3
Det er en følelsesmessig berg og dalbane dette prøveprosjektet, skjønner godt at du ble nedfor! Jeg spottet brunlig den siste dagen før blødningen var borte. Har du testet?
Sitter på jobb, så har ikke fått sjekket noe mer. Var litt brunt før jeg dro på jobb kl 12, og kjenner ikke at det har blitt noen større blødning, så håpet er fremdeles der... Om tanta ikke setter i gang ordentlig tester jeg i morgen tenker jeg! Aldri spottet før i hele mitt liv, så noe rart er det i alle fall
Lykke tilTusen takk <3
Kommer til å teste frem til 5+0, da ryker neste cb digital og jeg håper den da slår ut på mer enn 1-2 uker