♡ IKM UKE 1 ♡

Jeg må endre på infoen min. Skrevet pp2 uten å ha tenkt meg om [emoji14]
Og hufsa kom idag istede, så da:

Skvirevippen - pp3 - B1 - el ca 23/12 - IKM 5/1

Krysser fingrer, tær og armer... men ikke beina for å si det slik xD

Milla_1981. Pp 11, barn nr 1, EL 22/12, IKM 5/1.

Lykke til damer! :Heartpink Håper på mange fine septemberbebiser :happy7

Jeg må endre på infoen min. Skrevet pp2 uten å ha tenkt meg om [emoji14]
Og hufsa kom idag istede, så da:

Skvirevippen - pp3 - B1 - el ca 23/12 - IKM 5/1

Krysser fingrer, tær og armer... men ikke beina for å si det slik xD
Krysser med deg :D da er det oppdatert her!
Milla_1981. Pp 11, barn nr 1, EL 22/12, IKM 5/1.

Lykke til damer! :Heartpink Håper på mange fine septemberbebiser :happy7
lykke til til deg og! På tide at spira di sitter nå :) noe du skal gjøre annerledes denne pp? :)

Noen som skal prøve noe nytt denne pp da? :)
Gjør et nytt forsøk med solvipect og tenker å tempe for første gang, da jeg bare har to nattevakter denne perioden. I tillegg skal jeg til gyn igjen, så da får jeg se eggene igjen og ta den blodprøven før el :) du?

Gjør et nytt forsøk med solvipect og tenker å tempe for første gang, da jeg bare har to nattevakter denne perioden. I tillegg skal jeg til gyn igjen, så da får jeg se eggene igjen og ta den blodprøven før el :) du?
Tenkte å hamstre grapefruktjuice i Sverige i morgen og kjøpe solvipect. Bestilt meg nye eltester(nytt merke), fortsetter tempinga og prøve ananas i lutealfasen :)
Så ananas og ny type tester blir det nye denne pp :)

Jeg vurderer å kjøpe el-tester, men er redd jeg skal bli "testegal":-p Bruker du el-tester og er de evt enkle å forholde seg til? Hvilket merke er å foretrekke?:-)
Jeg har brukt noen enkle fra ebay, men har antagelig veldig kort lh-vindu så rekker aldri få med meg toppen. Men nå skal jeg prøve one-step, også bestilt fra ebay. Jeg temper i tillegg og har gjort det i 3 sykluser, så veit ca når el er så tar en test om dagen (sparer urin mellom kl 10-14 da jeg har funnet ut at det er disse timene jeg har mest hell) og starter med det ca en uke før forventa el :)
Jeg føler ikke "testegalskap" omhandler eltester. For man tar kun disse til de er gått fra positiv til negativ, motfor gtester som man tar altfor tidlig i håp om graviditet [emoji14]
Så lenge du har stabil syklus med el så kjør på :)
Men anbefaler heller å begynne å tempe om du ikke gjør det allerede :)

Noen som skal prøve noe nytt denne pp da? :)
Ikke noe annet enn at jeg har nettopp begynt å tempe så får se hvordan det går :) i tillegg til el-testing og ananas dagene etter el.

Back
Topp