Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper alle mann kommer inn i september lykke til!Lena94-b1-pp3- el ca 20/12 -ikm 3/1
Satser på septemberbaby
Lykke tilPP 3 etter SA b1, ikm ca 8.12
Krysser med deg da er det oppdatert her!Jeg må endre på infoen min. Skrevet pp2 uten å ha tenkt meg om [emoji14]
Og hufsa kom idag istede, så da:
Skvirevippen - pp3 - B1 - el ca 23/12 - IKM 5/1
Krysser fingrer, tær og armer... men ikke beina for å si det slik xD
lykke til til deg og! På tide at spira di sitter nå noe du skal gjøre annerledes denne pp?Milla_1981. Pp 11, barn nr 1, EL 22/12, IKM 5/1.
Lykke til damer! Håper på mange fine septemberbebiser
Takk, men du glemte å flytte ikm en til 6/12Krysser med deg da er det oppdatert her!
lykke til til deg og! På tide at spira di sitter nå noe du skal gjøre annerledes denne pp?
Sånn går litt i surr innimellom, flott at du sier ifraTakk, men du glemte å flytte ikm en til 6/12
Men du gjør jo en suuper jobb med å følge med på alt da
Majaflyfly - PP2 - B1 - EL 21.12 - IKM 4.1
Da er dere lag til damer. Masse lykke tilFrøkenspiresnart, pp2, b2, el ca 22/12, ikm 05/01-17[emoji4]
Gjør et nytt forsøk med solvipect og tenker å tempe for første gang, da jeg bare har to nattevakter denne perioden. I tillegg skal jeg til gyn igjen, så da får jeg se eggene igjen og ta den blodprøven før el du?Noen som skal prøve noe nytt denne pp da?
Tenkte å hamstre grapefruktjuice i Sverige i morgen og kjøpe solvipect. Bestilt meg nye eltester(nytt merke), fortsetter tempinga og prøve ananas i lutealfasenGjør et nytt forsøk med solvipect og tenker å tempe for første gang, da jeg bare har to nattevakter denne perioden. I tillegg skal jeg til gyn igjen, så da får jeg se eggene igjen og ta den blodprøven før el du?
Noen som skal prøve noe nytt denne pp da?
Gjør et nytt forsøk med solvipect og tenker å tempe for første gang, da jeg bare har to nattevakter denne perioden. I tillegg skal jeg til gyn igjen, så da får jeg se eggene igjen og ta den blodprøven før el du?
Jeg har brukt noen enkle fra ebay, men har antagelig veldig kort lh-vindu så rekker aldri få med meg toppen. Men nå skal jeg prøve one-step, også bestilt fra ebay. Jeg temper i tillegg og har gjort det i 3 sykluser, så veit ca når el er så tar en test om dagen (sparer urin mellom kl 10-14 da jeg har funnet ut at det er disse timene jeg har mest hell) og starter med det ca en uke før forventa elJeg vurderer å kjøpe el-tester, men er redd jeg skal bli "testegal" Bruker du el-tester og er de evt enkle å forholde seg til? Hvilket merke er å foretrekke?
Jaa, må sikkert spørre deg om hjelp etterhvertYeeei, liker at du og skal tempe!
Ikke noe annet enn at jeg har nettopp begynt å tempe så får se hvordan det går i tillegg til el-testing og ananas dagene etter el.Noen som skal prøve noe nytt denne pp da?