♡ Drømmen vår ♡

Veldig godt med ny, spennende plan etter eventuelle negative tester etter hvert. Uansett hva som skjer, er det veldig spennende uker i vente snart :D
 
Veldig godt med ny, spennende plan etter eventuelle negative tester etter hvert. Uansett hva som skjer, er det veldig spennende uker i vente snart :D

Jeg regner visst med at det blir negative tester jeg. :p Og egentlig føles det greit. Slipper jeg kanskje en tur i kjelleren. Mulig det er fordi det er sommer og fint, min favoritt årstid. Jeg er ganske sikker på at det er pga IVF rett rundt hjørnet. Det føles utrolig bra, jeg har kanskje heller for høye håp når det kommer til det.
 
PP 21, 8 dpo

Ingen test herfra i dag. :p Det blir sikkert en i morgen ettermiddag/kveld.

I går og i dag har jeg omtrent ikke noe endosmerter, det er veldig fint. Det kommer sikkert etter hvert. Jeg har derimot en god del menssmerter, og også sånne vonde tak på sidene. Jeg skvetter hver gang det kommer, og så blir jeg redd og tenker: "Å nei, tenk om det er mensen! Det er altfor tidlig for Ullevål." Så det er helt klart god grunn til at testetøsa er roligere enn normalt. Vi er visst veldig opptatt av det som skal skje fremover. SPENT!

Koser oss med helg. God helg til dere som titter innom. :)
 
PP 21, 8 dpo

Ingen test herfra i dag. :p Det blir sikkert en i morgen ettermiddag/kveld.

I går og i dag har jeg omtrent ikke noe endosmerter, det er veldig fint. Det kommer sikkert etter hvert. Jeg har derimot en god del menssmerter, og også sånne vonde tak på sidene. Jeg skvetter hver gang det kommer, og så blir jeg redd og tenker: "Å nei, tenk om det er mensen! Det er altfor tidlig for Ullevål." Så det er helt klart god grunn til at testetøsa er roligere enn normalt. Vi er visst veldig opptatt av det som skal skje fremover. SPENT!

Koser oss med helg. God helg til dere som titter innom. :)

God helg Lykkeliten :) Nyt helga for det den er verdt! Elsker den gode helgefølelsen :)
 
Ja, varme og sol hadde gjort seg!
 
PP 21, 9 dpo

Burde sikkert latt være å teste et par dager til, men det går nok ikke. Jeg vil ikke ha et håp som bygger seg opp, og det tror jeg det gjør da. Så det blir nok test i ettermiddag/kveld.

Lite endosmerter, endel mensmurringer, trøtt (det er jeg nesten alltid før tr), men ikke noe spesielt kvalm og heller ikke sure oppstøt.

Tror egentlig ikke at det er noen spire, men vi får se.
 
Ja, varme og sol hadde gjort seg!

Ja, det er jo juni! (Og jeg er litt bekymret for at jeg blir dårlig på nesespray, så jeg vil gjerne ha sommer fra nå og til midten av juli. :p)
 
Håpet må aldri dø.

Vet alt om å ikke ville håpe for å beskytte seg selv, men... Et lite håp må man ha. Selv om du egentlig sikter på riksen
 
Håpet må aldri dø.

Vet alt om å ikke ville håpe for å beskytte seg selv, men... Et lite håp må man ha. Selv om du egentlig sikter på riksen

Det er mest siden jeg ikke er kvalm og ikke har sure oppstøt at jeg egentlig ikke tror. Og den jevne grafen min. Så jeg har håp, men jeg håper visst mest på mai og IVF.
 
9 dpo, ettermiddagstest. Bilde er tatt etter 40 minutter, så testen er tørr. Negativ og kun med skygge der reagensstreken er. Ingenting spennende her altså. Og siden jeg ikke er kvalm så synes jeg ikke at det var så rart.

Tar med bilde, men ingen grunn til å studere det. :p Tror nok dessverre ikke at det er noe liv i magehulen min.

1433685123316.jpg
 
9 dpo, ettermiddagstest. Bilde er tatt etter 40 minutter, så testen er tørr. Negativ og kun med skygge der reagensstreken er. Ingenting spennende her altså. Og siden jeg ikke er kvalm så synes jeg ikke at det var så rart.

Tar med bilde, men ingen grunn til å studere det. :p Tror nok dessverre ikke at det er noe liv i magehulen min.

Vis vedlegget 120522
Velger å håpe litt for deg likevel :)
 
Velger å håpe litt for deg likevel :)

Hver gang jeg venter på at g-testen skal trekke ferdig, eller liksom de første 10-15 minuttene, så klarer jeg ikke å la være å håpe litt. Likevel så burde jeg vært kvalm nå. Og streken skulle vært tydeligere synes jeg. :p Hyggelig at du håper! :)
 
Vel, tiden vil vise. Det er jo når jeg ikke har troen i det hele tatt at jeg er gravid, viser det seg... den syklusen da jeg ikke ser poenget med å teste og utsetter det. For jeg er jo ikke gravid.
 
Vel, tiden vil vise. Det er jo når jeg ikke har troen i det hele tatt at jeg er gravid, viser det seg... den syklusen da jeg ikke ser poenget med å teste og utsetter det. For jeg er jo ikke gravid.

Tja. Jeg tester jo da. Så Testetøsa gir tydeligvis ikke opp. Og bruker Albyl-E og prednisolon som unnskyldning. Tja. Det er ingen god grunn egentlig. Jeg er veldig spent på IVF, tenker på det hele tiden. :p

Men jeg har virkelig ikke noen tro på positiv test, og kjenner at jeg egentlig bare er spent på hvor lenge jeg kan utsette tr.
 
Det er jeg også spent på da.... men jeg ønsker jo at du ikke trenger det
 
Det er jeg også spent på da.... men jeg ønsker jo at du ikke trenger det

Det er veldig hyggelig at du håper for meg. ♥ Det er lettere å håpe for andre enn for seg selv. :)
 
Back
Topp