♡ ☆ Januar 2020 ☆ ♡

Jeg melder meg av her - har blitt naturlig gravid!
Masse lykke til i januar, jenter! :Heartred Skal tenke ekstra på dere.


Så fantastisk, gratulerer så mye :Heartred
 
Jeg melder meg av her - har blitt naturlig gravid!
Masse lykke til i januar, jenter! :Heartred Skal tenke ekstra på dere.
Så fantastisk!! ❤️ Gratulerer! Eg har to sjansar før IVF-oppstart på nyåret, håpar eg følgjer etter!
 
Jeg vil bare si at pga dødsfall i nær familie, så blir det ikke mye oppdatering nå.
Men kommer tilbake og oppdaterer lista!
 
Jeg har blitt gravid, så hvis alt går greit blir det ikke IVF på meg i januar. Lykke til alle sammen! :Heartred
 
Jeg har blitt gravid, så hvis alt går greit blir det ikke IVF på meg i januar. Lykke til alle sammen! :Heartred

Så fantastisk! Gratulerer! ❤️ Håpar på meir babystøv i gruppa her og at me andre snart følgjer etter på den eine eller andre måten. Kor lenge har de prøvd på nr. 2?
 
Så fantastisk! Gratulerer! ❤️ Håpar på meir babystøv i gruppa her og at me andre snart følgjer etter på den eine eller andre måten. Kor lenge har de prøvd på nr. 2?
Tusen takk. :Heartred Håper også babystøvet sprer seg hit. :happy: Vi har prøvd et halvt år cirka, så jeg er ganske sjokkert. Siden det tok 8 år å få første, så så jeg for meg lang tid med mye hjelp og kanskje ikke noe resultat i hele tatt.
 
Hei.

Vet ikke om dette er gruppa jeg skal være med i, men vi har fått samtale den 22 januar!

Er så spent!
Men tror ikke forsøket er før i februar da kanskje?
Hva tenker dere?
 
Noen jeg har glemt å oppdatere?
 
Back
Topp