Så en strek derEr litt skeptisk, men hadde ikm fredag som var.. Har veeeeldig lyst å juble!!![]()
![]()
Og one step testene treng vel en del hcg? Blir en ny i mårra tidlig og en tur på apoteket!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så en strek derEr litt skeptisk, men hadde ikm fredag som var.. Har veeeeldig lyst å juble!!![]()
![]()
Og one step testene treng vel en del hcg? Blir en ny i mårra tidlig og en tur på apoteket!!![]()
Jeg har opplevd det er par ganger og da kom TR to uker etterpåJeg hadde nesten helt positiv EL-test den 21. desVis vedlegget 98567. Den 22. var den sterkest.
Har nå tatt g-test som gal, såkalt testetøsBare negative.
Tok en EL-test kl 14 i dag(!), for da jeg var på do var det masse slim, geleaktig klumper og stikkinger i nedre region.. Den er på kanten til positiv??!Vis vedlegget 98568 Så nå er jeg litt rådløs..? Selvfølgelig skal aksjene "på bordet", men er fortsatt forvirret. Noen som har opplevd det samme?Flere av IKM'ere som fortsatt er over tiden?
![]()
Tenk hvis du er gravid da ?? :O åsså har du for lavt hcg?? :O hohoho!! Dettee jammen mæ gøyJeg hadde nesten helt positiv EL-test den 21. desVis vedlegget 98567. Den 22. var den sterkest.
Har nå tatt g-test som gal, såkalt testetøsBare negative.
Tok en EL-test kl 14 i dag(!), for da jeg var på do var det masse slim, geleaktig klumper og stikkinger i nedre region.. Den er på kanten til positiv??!Vis vedlegget 98568 Så nå er jeg litt rådløs..? Selvfølgelig skal aksjene "på bordet", men er fortsatt forvirret. Noen som har opplevd det samme?Flere av IKM'ere som fortsatt er over tiden?
![]()
Tanta hakkje meldt sæ inn endaDa er vår uke over, men det er ikke alle som enten har fått pos test eller tr ennå og noen mangler jeg oppdatering fra.
Hvordan går det med dere?![]()
Ser jo noen oppdaterer, men dere er med på lista likevel![]()
Passert IKM??
→ Knøtte
→ Vilhaentil
→ Sunsmile
→ LilleMikro
→ EnSkattTil
→ SoulCla13
Ikke oppdatert
¿ Snillpike1
¿ Sandrapedersen
¿ ashh
¿ Kernaw
Aha..!Jeg har opplevd det er par ganger og da kom TR to uker etterpå![]()
Hehe, føler med deg!!Tenk hvis du er gravid da ?? :O åsså har du for lavt hcg?? :O hohoho!! Dettee jammen mæ gøyæ sku og ha mens den 10 menneh.. Kjenner bare stikking i nedre region sjæl men ifølge BV så ska æ ha mens imorra :/ jaja.. Kjennes blaut ut heile tia og trur at æ har fått mens.. Når æ går på do for å sjekke så e d bare utflod -_- blææh!! Har bare negative tester æ å
tok den siste idag siden æ e enten 13-14 DPO :/ hakkje peiling æ.. :/
Lenge leve håpet og troskapHehe, føler med deg!!Jeg skulle iflg EL hatt mens 5.1 eller noe..?! Men det er jo så godt som en uke siden. Lever i håpet, men har fortsatt trua
![]()
![]()
Jeg fikk kjemisk. Venter bare på TR. Bare å sette meg på tr.Da er vår uke over, men det er ikke alle som enten har fått pos test eller tr ennå og noen mangler jeg oppdatering fra.
Passert IKM??
→ Knøtte
→ Vilhaentil
→ Sunsmile
→ LilleMikro
→ EnSkattTil
→ SoulCla13
Ikke oppdatert
¿ Snillpike1
¿ Sandrapedersen
¿ ashh
¿ Kernaw
uff det var syndJeg fikk kjemisk. Venter bare på TR. Bare å sette meg på tr.
Jeg fikk kjemisk. Venter bare på TR. Bare å sette meg på tr.
Gratulerer til dere <3
Gratulerer !!
Da er vår uke over, men det er ikke alle som enten har fått pos test eller tr ennå og noen mangler jeg oppdatering fra.
Passert IKM??
→ Knøtte
→ Vilhaentil
→ Sunsmile
→ LilleMikro
→ EnSkattTil
→ SoulCla13
Ikke oppdatert
¿ Snillpike1
¿ Sandrapedersen
¿ ashh
¿ Kernaw