♡♡IKM uke 2♡♡

Da er vår uke over, men det er ikke alle som enten har fått pos test eller tr ennå og noen mangler jeg oppdatering fra.

Hvordan går det med dere? :)

Ser jo noen oppdaterer, men dere er med på lista likevel :)

Passert IKM??
→ Knøtte
→ Vilhaentil
→ Sunsmile
→ LilleMikro
→ EnSkattTil
→ SoulCla13

Ikke oppdatert
¿ Snillpike1
¿ Sandrapedersen
¿ ashh
¿ Kernaw

Jeg hadde nesten helt positiv EL-test den 21. des
ImageUploadedByBV Forum1421077442.481852.jpg
. Den 22. var den sterkest.

Har nå tatt g-test som gal, såkalt testetøs :P Bare negative.
Tok en EL-test kl 14 i dag(!), for da jeg var på do var det masse slim, geleaktig klumper og stikkinger i nedre region.. Den er på kanten til positiv??!
ImageUploadedByBV Forum1421077679.478913.jpg
Så nå er jeg litt rådløs..? Selvfølgelig skal aksjene "på bordet", men er fortsatt forvirret. Noen som har opplevd det samme? :) Flere av IKM'ere som fortsatt er over tiden? :)

Jeg hadde nesten helt positiv EL-test den 21. desVis vedlegget 98567. Den 22. var den sterkest.

Tok en EL-test kl 14 i dag(!), for da jeg var på do var det masse slim, geleaktig klumper og stikkinger i nedre region.. Den er på kanten til positiv??!Vis vedlegget 98568 Så nå er jeg litt rådløs..? Selvfølgelig skal aksjene "på bordet", men er fortsatt forvirret. Noen som har opplevd det samme? :) Flere av IKM'ere som fortsatt er over tiden? :)
Jeg har opplevd det er par ganger og da kom TR to uker etterpå ;)

Jeg hadde nesten helt positiv EL-test den 21. desVis vedlegget 98567. Den 22. var den sterkest.

Tok en EL-test kl 14 i dag(!), for da jeg var på do var det masse slim, geleaktig klumper og stikkinger i nedre region.. Den er på kanten til positiv??!Vis vedlegget 98568 Så nå er jeg litt rådløs..? Selvfølgelig skal aksjene "på bordet", men er fortsatt forvirret. Noen som har opplevd det samme? :) Flere av IKM'ere som fortsatt er over tiden? :)
Tenk hvis du er gravid da ?? :O åsså har du for lavt hcg?? :O hohoho!! Dettee jammen mæ gøy :D æ sku og ha mens den 10 menneh.. Kjenner bare stikking i nedre region sjæl men ifølge BV så ska æ ha mens imorra :/ jaja.. Kjennes blaut ut heile tia og trur at æ har fått mens.. Når æ går på do for å sjekke så e d bare utflod -_- blææh!! Har bare negative tester æ å :P tok den siste idag siden æ e enten 13-14 DPO :/ hakkje peiling æ.. :/

Da er vår uke over, men det er ikke alle som enten har fått pos test eller tr ennå og noen mangler jeg oppdatering fra.

Passert IKM??
→ Knøtte
→ Vilhaentil
→ Sunsmile
→ LilleMikro
→ EnSkattTil
→ SoulCla13

Ikke oppdatert
¿ Snillpike1
¿ Sandrapedersen
¿ ashh
¿ Kernaw
Tanta hakkje meldt sæ inn enda :) ingen mensenmurringer elr nokka som helst.. Men ifølge BVs appen så ska æ ha mens imorra.. Trur tanta har bestæmt sæ for å forrandre syklus

Tenk hvis du er gravid da ?? :O åsså har du for lavt hcg?? :O hohoho!! Dettee jammen mæ gøy :D æ sku og ha mens den 10 menneh.. Kjenner bare stikking i nedre region sjæl men ifølge BV så ska æ ha mens imorra :/ jaja.. Kjennes blaut ut heile tia og trur at æ har fått mens.. Når æ går på do for å sjekke så e d bare utflod -_- blææh!! Har bare negative tester æ å :P tok den siste idag siden æ e enten 13-14 DPO :/ hakkje peiling æ.. :/
Hehe, føler med deg!! :D Jeg skulle iflg EL hatt mens 5.1 eller noe..?! Men det er jo så godt som en uke siden. Lever i håpet, men har fortsatt trua :P :D

Passert IKM??
→ Knøtte
→ Vilhaentil
→ Sunsmile
→ LilleMikro
→ EnSkattTil
→ SoulCla13

Ikke oppdatert
¿ Snillpike1
¿ Sandrapedersen
¿ ashh
¿ Kernaw
Jeg fikk kjemisk. Venter bare på TR. Bare å sette meg på tr.

Gratulerer :)

Passert IKM??
→ Knøtte
→ Vilhaentil
→ Sunsmile
→ LilleMikro
→ EnSkattTil
→ SoulCla13

Ikke oppdatert
¿ Snillpike1
¿ Sandrapedersen
¿ ashh
¿ Kernaw

Tr kom til slutt:) så klar for neste PP:)

Back
Topp