♡♡♡

spent21

Forelsket i forumet
Hvordan fortalte dere mannen at dere var gravide? :Heartred Hvordan var rekasjonen? Kreative måter å fortelle? Tok dere testen sammen?
 
Hvordan fortalte dere mannen at dere var gravide? :Heartred Hvordan var rekasjonen? Kreative måter å fortelle? Tok dere testen sammen?

Jeg tok mange tester i hemmelighet og da jeg begynte ane en strek spurte jeg om vi ikke skulle ta en test nå sammen :hilarious: gjort det alle gangene.
 
Jeg ga ham testen sammen med to bodyer med favorittlaget vårt på, samt noen fine ord.
Han takket meg i ettertid for at jeg hadde laget det så koselig til :Heartred
Han hadde dog vanskelig for å forstå når jeg hadde t
 
Jeg ga ham testen sammen med to bodyer med favorittlaget vårt på, samt noen fine ord.
Han takket meg i ettertid for at jeg hadde laget det så koselig til :Heartred
Han hadde dog vanskelig for å forstå når jeg hadde t
Herregud. Mobiltasting ass.
Han klarte ikke forstå når jeg hadde testet, og om det virkelig var sånn at det ikke var noen tvil når det var to streker der. Første gang han har sett en test i hele sitt liv :knegg:
 
Jeg tok alene (trodde jeg hadde pms og var litt "meh" kan vel teste like vel siden jeg ikke fikk mensen i løpet av natten), men ropte sambo inn ganske så kjapt når jeg såg den ble positiv. Hadde lekt med tanken på å pakke den inn og gi som kalendergave, men jeg ble så satt ut jeg bare måtte dele med en gang :)
 
Vi skulle på hytta og jeg hadde planer om å kjøpe vin slik at vi kunne kose oss med det i helgen. Mannen ba meg ta en test i tilfelle jeg var gravid. Først tok jeg en test som jeg trodde jeg ødela for den ble dekt av urin over «max»-streken, deretter tok jeg en ny. Den viste raskt 2 streker! Jeg gikk rett ut av badet og til soverommet, der satt han og ventet. Jeg fortalte han at det var to streker. Han var ikke overrasket, han hadde en magefølelse på at jeg var gravid. Jeg kunne nesten ikke tro det. Vi dro på hytta den kvelden og tok en digitaltest dagen etter som viste «gravid 2-3 uker». Hadde en fantastisk edru helg på hytta! :cat:
 
Min ble gal av all testingen min, så han visste med en gang testen var positiv fordi jeg gliste fra øre til øre :hilarious:
 
Back
Topp