Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan lever dere i prøveperioden? Drikker dere alkohol i dpo-perioden? Bestiller dere turer og melder dere opp på arrangementer selv om dere kanskje er gravide på den tiden?
Sluttet å røyke men snuser frem til positiv test.Hvordan lever dere i prøveperioden? Drikker dere alkohol i dpo-perioden? Bestiller dere turer og melder dere opp på arrangementer selv om dere kanskje er gravide på den tiden?
Hvordan lever dere i prøveperioden? Drikker dere alkohol i dpo-perioden? Bestiller dere turer og melder dere opp på arrangementer selv om dere kanskje er gravide på den tiden?
Hva gjør dere for at det skal klaffe? Temping, EL-testing, medisiner, babyklister, grapefruktjuice, Ligger med bena høyt etc...?
Venter litt før jeg står opp etter kos, temper for å få litt oversikt igjen nå etter MA. Vurderer å satse mere på el tester neste pp.Hva gjør dere for at det skal klaffe? Temping, EL-testing, medisiner, babyklister, grapefruktjuice, Ligger med bena høyt etc...?
Skal begynne i morgen tenkte jeg. Tror det er best å teste på ettermiddag, da lh er høyestEr det noen som har begynt å teste for el enda?
Jag tänkte jeg skulle begynne nå snart, for første gang
Er det best å teste på ettermiddagen?
Skal begynne i morgen tenkte jeg. Tror det er best å teste på ettermiddag, da lh er høyest
Jeg har brukt og bruker el-tester fra wish, litt treige og noen har litt dårlig fargestoff, men har sett når de er positive og ellers når det er endring Tror de skal fange opp lh som andre testerJeg tok en test i sted, men ikke noe strek... Det er el-tester fra wish, så får se om de er brukbare.. hvis ikke kjøper jeg andre til neste pp
Jeg tror ikke el er før til helgen, så kanskje ikke rart at det ikke viste noe enda.
Du får legge ut test imorgen da!
Jeg starter EL-testinga i morgen [emoji4] Da er jeg på cd9