♡◇♡IKM uke 46♡◇♡

Er temmelig sikker nå på at det var null el denne runden mens kommer nok mandag ca. Så da blir jeg med dere en stund fremover[emoji4]

Da hiver jeg meg inn her, da tr meldte sin ankomst tidligere enn forventet.

Smikksmakk88 - pp3 - b3 - EL 01/11 - IKM 16.11

Hvordan lever dere i prøveperioden? Drikker dere alkohol i dpo-perioden? Bestiller dere turer og melder dere opp på arrangementer selv om dere kanskje er gravide på den tiden?

Hvordan lever dere i prøveperioden? Drikker dere alkohol i dpo-perioden? Bestiller dere turer og melder dere opp på arrangementer selv om dere kanskje er gravide på den tiden?

Prøver å leve som normalt. Drikker ikke ofte, men skal jeg på en fest så tar jeg en test for sikkerhetskyld. Blir jeg gravid og formen gjør at jeg ikke orker ting jeg har planlagt, så er det ikke verre enn å avlyse,

Jeg gjør akkurat det jeg har lyst og mulighet til. De få gangene i året jeg tar meg en fest drikker jeg så fremt jeg ikke har positiv test.
Har stort sett blitt lettere gravid i fylla[emoji13]

Jeg har sluttet å snuse, tar folat og tran. Utenom det lever jeg som normalt. Har også prøvd i over ett år, så tror jeg hadde blitt gal om jeg skulle levd som om jeg var gravid hver mnd. Man får uansett vite tidlig i forløpet om man er gravid, og da kutter man selvsagt alkohol og andre ting gravide ikke er anbefalt:happy: Hvis jeg er påmeldt arrangementer kan jeg bare selge billetten eller avlyse:) Hadde egentlig ikke brydd meg om jeg mistet penger hvis jeg ble gravid.

Lever så normalt som mulig og gjør det jeg pleier:happy: Skulle det bli en positiv test, blir det så klart slutt på snus og alkohol.

Back
Topp