Just fått en bunke i posten Godt å vite at de to månedene vi har prøvd, så har vi bomma på EL med en dag. Nå blir det andre boller!
Dumt spørsmål kanskje... men hvordan vet du at dere bommet på el med en dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Just fått en bunke i posten Godt å vite at de to månedene vi har prøvd, så har vi bomma på EL med en dag. Nå blir det andre boller!
Jeg fikk ny sveis på tirsdag [emoji2]I går fikk jeg meg en ny sveis, i dag skal øyenbryn fikses og hår farges. Anbefaler alle litt egenpleie og en ny look i denne tålmodighetskrevende tiden Det gjorde godt!
Tanta er på vei til å pakke sakene sine, og en uke til den fruktbare fasen starter. Må tiden fly. God helg alle sammen!
Tanta er på vei til å pakke sakene sine, og en uke til den fruktbare fasen starter. Må tiden fly. God helg alle sammen!
Den pakker snart sammen her også [emoji16]Tanta er på vei til å pakke sakene sine, og en uke til den fruktbare fasen starter. Må tiden fly. God helg alle sammen!
Ny PP, nye muligheter. Fant ingen IKM uke 46 tråd, så her er den.
Nick - PP - Barn nr - EL - IKM
Hvordan lever dere i prøveperioden? Drikker dere alkohol i dpo-perioden? Bestiller dere turer og melder dere opp på arrangementer selv om dere kanskje er gravide på den tiden?
Jeg gjør akkurat det jeg har lyst og mulighet til. De få gangene i året jeg tar meg en fest drikker jeg så fremt jeg ikke har positiv test.Hvordan lever dere i prøveperioden? Drikker dere alkohol i dpo-perioden? Bestiller dere turer og melder dere opp på arrangementer selv om dere kanskje er gravide på den tiden?
Jeg har sluttet å snuse, tar folat og tran. Utenom det lever jeg som normalt. Har også prøvd i over ett år, så tror jeg hadde blitt gal om jeg skulle levd som om jeg var gravid hver mnd. Man får uansett vite tidlig i forløpet om man er gravid, og da kutter man selvsagt alkohol og andre ting gravide ikke er anbefalt Hvis jeg er påmeldt arrangementer kan jeg bare selge billetten eller avlyse Hadde egentlig ikke brydd meg om jeg mistet penger hvis jeg ble gravid.Hvordan lever dere i prøveperioden? Drikker dere alkohol i dpo-perioden? Bestiller dere turer og melder dere opp på arrangementer selv om dere kanskje er gravide på den tiden?