♡ØnskeLille♡

❤️❤️❤️
 
Kjenner meg så godt igjen i denne. Skulle ønske jeg kunne sagt at det blir enklere, men dessverre gjør det ikke det.
Sender deg en god klem [emoji813]red

Sender deg masse klemmer[emoji173][emoji173][emoji173]

Sender deg en god klem [emoji813]pink[emoji813]pink[emoji813]pink

[emoji173]️[emoji173]️

[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

God klem [emoji173]️
Takk for alle klemmer og tanker [emoji173] Noen ganger må all frustrasjonen ut, og dagboka er det perfekte stedet for det!

Denne syklusen sender vi prøve til Aten, så nå kan tr egentlig komme [emoji4] Og har sendt mail til Porsgrunn ang letrozol/femar denne syklusen og[emoji4] Spent på å høre hva de sier, dr E har lovt meg det så nåde de om de går bort fra det igjen! Mvh Sinnataggen [emoji6]
 
Da har heksa kommet, sender prøve til Athen i ettermiddag [emoji16] Håper de finner noe, så vi får svar! For er så utholdelig å ikke vite, verste jeg veit [emoji36] Har også sagt ifra til Porsgrunn, og de skulle sette meg opp på fersk i august [emoji6] Sånn at vi slipper å vente.. nå mangler egentlig bare resept på letrozol/femar [emoji12]
 
Da har heksa kommet, sender prøve til Athen i ettermiddag [emoji16] Håper de finner noe, så vi får svar! For er så utholdelig å ikke vite, verste jeg veit [emoji36] Har også sagt ifra til Porsgrunn, og de skulle sette meg opp på fersk i august [emoji6] Sånn at vi slipper å vente.. nå mangler egentlig bare resept på letrozol/femar [emoji12]

Sommeren går fort og snart kommer nye muligheter heldigvis! :)
 
Da har heksa kommet, sender prøve til Athen i ettermiddag [emoji16] Håper de finner noe, så vi får svar! For er så utholdelig å ikke vite, verste jeg veit [emoji36] Har også sagt ifra til Porsgrunn, og de skulle sette meg opp på fersk i august [emoji6] Sånn at vi slipper å vente.. nå mangler egentlig bare resept på letrozol/femar [emoji12]
Håper du får noen svar på den prøven :) Det er så utrolig tøft å ikke vite, det å på en måte ikke få noen grunn til barnløsheten føles litt meningsløst:( Krysser alt jeg har for at neste forsøk gir spire nå:Heartpink
 
Sommeren går fort og snart kommer nye muligheter heldigvis! :)
Og i mellomtiden skal jeg prøve letrozol, så da har vi ihvertfall en sjanse i sommer + utfall av prøven til Athen blir veldig spennende [emoji4]
Håper du får noen svar på den prøven :) Det er så utrolig tøft å ikke vite, det å på en måte ikke få noen grunn til barnløsheten føles litt meningsløst:( Krysser alt jeg har for at neste forsøk gir spire nå[emoji813]pink
Det gjør jeg og.. Neste forsøk blir med letrozol, starter allerede til søndag med tablettene [emoji4]
 
Og i mellomtiden skal jeg prøve letrozol, så da har vi ihvertfall en sjanse i sommer + utfall av prøven til Athen blir veldig spennende [emoji4]

Det gjør jeg og.. Neste forsøk blir med letrozol, starter allerede til søndag med tablettene [emoji4]
Så bra at dere får prøve letrozol [emoji177] Kanskje blir det ventespire[emoji1]
 
Så bra at dere får prøve letrozol [emoji177] Kanskje blir det ventespire[emoji1]
Det håper vi på [emoji177] Vært og hentet ut medisin nå, har fått til 6 måneder [emoji6]
 
Håper på gode svar fra Hellas og en ventespire i mellomtiden for dere ❤️
 
Håper på gode svar fra Hellas og en ventespire i mellomtiden for dere [emoji173]️
Takk for det Mator [emoji173] Det håper vi også! Første tablett med letrozol skal tas i dag [emoji6]
 
Har hatt den merkeligste mensen so far: litt blødning i 2 dager, men ikke nok til å samle i prøve [emoji17] og nå er den over...
 
Har hatt den merkeligste mensen so far: litt blødning i 2 dager, men ikke nok til å samle i prøve [emoji17] og nå er den over...
Så teit! Håper det bare var en tullemens og at du får en ordentlig blødning snart :)
 
44b8ab8c8655c8a169852e4cd64b4d96.jpg


Dagens eltest. Var på ultralydkontroll tirsdag 30. Mai, og da kunne hun se en folikkel på 22 mm på høyre side, samt at livmorshinna var 9.5 mm (?) og det sa dr B var bra [emoji4] Så hun mente at jeg skulle begynne med eltester hver dag og samleie hver andre dag.

Tirsdag ble det ingenting, det var altfor tørt hos meg selv om jeg var tent (og det har aldri skjedd før ) lurer på om letrozol har noe å gjøre med dette.. men i går ble det sengevals, og da var det ikke mer ørken. Tilbake til det gode, gamle [emoji23]

I dag på morningen tror jeg egget har sluppet, vondt i høyre side, føles som en strekk/stølhet/dragning inni der. Varte i ca 30 min. Og når jeg var på do i stad var elslimet på plass og, for første gang denne syklusen. Skikkelig strekkbart [emoji6] Tenker at vi må prøve en runde sengevals igjen i kveld, selv om det blir to dager etter hverandre..
 
Krysser fingrene for en hjemmelaget spire :)
 
Håper på en hjemmelaget sommeroverraskelse ✨❤️
 
587baca705728098ece665d4bdf92268.jpg


De 2 øverste er fra torsdag og den siste fra i dag.

Vet ikke hvem av de som er positive. Regner kanskje med at el var i går? Pga. smerter ved høyre eggstokk. Så da er jeg 1 dpo i dag [emoji4] Det ble sengekos i går og [emoji16] elslimet har gått fra å være skikkelig strekkbart og seigt til mer seigt og kremete.. Litt mer mensenlignende smerter i dag, med stråling nedover beina.. Dr. B sa på ultralyden på tirsdag at det er 20 % sjanse for å lykkes med letrozol.. men tar alle sannsynligheter vi kan få [emoji41][emoji12]
 
f9d19828eca5744b460c3c39342fc8c7.jpg


Dagens eltest er den nederste (de 2 øverste fra torsdag og den midterste fra fredag) [emoji4] Nå er det bare å vente i spenning [emoji6]
 
Back
Topp