☆ Skravletråd September ☆

Ja jøss. For all del. Var ganske mange tanker som raste igjennom hodet i går.
Skal til legen på mandag. Og da tror jeg at jeg skal få full sykemelding resten av svangerskapet. Har hatt litt for mye på meg i det siste.
Det er lurt! Jobb og stress er ihvertfall noe du skal unngå nå!
 
Tja. Jeg stresses ikke av gaver på den måten.
Og joda, hver for seg er alt dette koselig, men vi henger i stroppen i desember fant vi ut særlig i fjor og enda mer er det i år og det skjer så mye at de små tingene jeg har lyst til sliter jeg med å finne tid til. Så julegaver ungene skal lage må de lage i november. Førstr halvdel helst. Baking, pynting og å lage godteri må planlegges og smettes innimellom mer av det blir uten barn enn jeg ønsker for skal vi rekke det blir noe på kvelden. Det er nok å henge i stroppen for å rekke oppmøte her og der gjerne tidvis så man tvinges til å avspassere for å rekke det. DET stresser meg mer enn gavehandel i desember. Vel, jeg handler mest på stappfulle butikker en sen kveld i november når det er kundekveld fra 20 til 24 med mange meget gode tilbud. Da hamstrer jeg mye gaver. Mannen er hjemme med ungene for han stresses av slikt, mens jeg koser meg.
Godt vi er forskjellige. Men ja, ser at det blir stress og rekke alle avslutninger og alt det andre man skulle gjort.
 
Godt vi er forskjellige. Men ja, ser at det blir stress og rekke alle avslutninger og alt det andre man skulle gjort.

Godt vi er forskjellige ja, og veldig fint at jeg og mannener forskjellige, så melder han seg frivillig til å ta ungene den kvelden og jeg får kose meg med handlingen. Alene, ja, mange andre, men ingen jeg må ta hensyn til. Luksus. For os begge.

Kalenderen i desember 2016 var ganske full, men vi koste oss likevel. Da var jo jeg hjemmeværende da, så jeg må nok planlegge enda bedre for å få det til i år, men kose oss skal vi Jeg elsker desember. Jeg bare innser at juni, september og desember er mnd da alt skal skje med ungene.
 
Jeg ønsker jo tingene hver for seg men det blir mange og det blir stress. Men det er fordi, det samme som gir oss travle helger, vi har mange barn og har valgt å la dem delta på ting som blir sånn. Da særlig eldste som spiller i korps i tillegg til forball og skolen. Det gir ham enormt mye, og er viktigere enn at mor får en stresset desember. Jeg får kose meg i jula uansett.
min får også velge men vi har ingen avslutninger i desember å det er jeg veldig glad for
 
min får også velge men vi har ingen avslutninger i desember å det er jeg veldig glad for

Ja, det kan man jo være glad for men når de har valgt korps er det litt vanskelig å unngå, julekosterter og julegrantenning skjer oftest i adventstiden.... At fotballen kunne droppet den avslutnigen er nå så, de forsetter jo bare med trening likevel, det er ikke en AVSLUTNIG, det er bare at en trening tildig i deseber er "juleavslutning". Og juleavslutninger enten de er på skolen eller andre steder skjer jo gjerne i desember. Det er jo da det er jul. Og en julekosert i krika med kulturskolen er jo en meget hyggelig opplevelse da. Jeg bare vet av erfaring at kulturskolen derved trolig krever en del ekstra øvelser, som geografisk sett tilsier at han må kjøres. Som går greit, men da må jeg nesten sitte det og vente for jeg rekker ikke hjem annet enn for å snu, og derved får jeg ikke gjort så mye annet da. (i seneste laget å nettshoppe gaver også når den tid kommer :) )
 
Ja, det kan man jo være glad for men når de har valgt korps er det litt vanskelig å unngå, julekosterter og julegrantenning skjer oftest i adventstiden.... At fotballen kunne droppet den avslutnigen er nå så, de forsetter jo bare med trening likevel, det er ikke en AVSLUTNIG, det er bare at en trening tildig i deseber er "juleavslutning". Og juleavslutninger enten de er på skolen eller andre steder skjer jo gjerne i desember. Det er jo da det er jul. Og en julekosert i krika med kulturskolen er jo en meget hyggelig opplevelse da. Jeg bare vet av erfaring at kulturskolen derved trolig krever en del ekstra øvelser, som geografisk sett tilsier at han må kjøres. Som går greit, men da må jeg nesten sitte det og vente for jeg rekker ikke hjem annet enn for å snu, og derved får jeg ikke gjort så mye annet da. (i seneste laget å nettshoppe gaver også når den tid kommer :) )
Her er er fotballavslutningen når serien slutter i okt
slolen har forestilling i nov
så. er vel bare julebord i des for oss voksne
 
Godt vi er forskjellige ja, og veldig fint at jeg og mannener forskjellige, så melder han seg frivillig til å ta ungene den kvelden og jeg får kose meg med handlingen. Alene, ja, mange andre, men ingen jeg må ta hensyn til. Luksus. For os begge.

Kalenderen i desember 2016 var ganske full, men vi koste oss likevel. Da var jo jeg hjemmeværende da, så jeg må nok planlegge enda bedre for å få det til i år, men kose oss skal vi Jeg elsker desember. Jeg bare innser at juni, september og desember er mnd da alt skal skje med ungene.
Det er godt da. Her liker vi ikke å handle noen av oss, så det er en "kamp" om å få slippe. Uansett bedre å gjøre det alene, enn å skulle ta hensyn i hytt og pine.
 
Her er det heldigvis ikke noen avslutninger i des
var det før da han gikk på turm
Godt å slippe slikt i desember kan jeg tenke meg[emoji4] her er det kun i bhg, men det krasjer med legging av snuppa. Så blir ikke noe i år.
 
Her er er fotballavslutningen når serien slutter i okt
slolen har forestilling i nov
så. er vel bare julebord i des for oss voksne

Ingen serie, ofte turnering i januar og treninger hele året.

Men den på fotballen er ikke så mye stress, det er i stedet for en trening, liksom. Jeg skulle bare ønske de deretter tok fri fra trening resten av desember. Min gjør muliges det likevel, kulturskolen liker onsdag til spilleøving, som er hans hovedfotball-dag...
 
Men nå er det natt her også

Og i morgen er det oktober
 
Back
Topp