☆ Luene til de minste

trina

Gift med forumet
Desemberlykke 2018
Jeg lurer på dette med luer til de nyfødte. Vet de skal bruke luer inne osv i begynnelsen, men jeg lurer på hva slags luer som er best til den type bruk? Ute blir det jo ull. Men inne.. med knyting, uten knyting, ull, bomull ??
 
Jeg bruker ikke lue inne, vi har det så varmt inne.
 
Hvis det er varm inne trenger man ikke lue. Men hvis det er kald så vanlig bomull er nok :) Jeg har sånn type:
 
Send for fort siste gang, her er bilde.
 

Vedlegg

  • 1411163575888.jpg
    1411163575888.jpg
    63,4 KB · Visninger: 60
Jeg tenker bomull, uten knyting inne. Men får vel først se hvordan temperaturen ute blir, har ikke vert akkurat kaldt i det siste....
 
Brukte ikke lue inne sist og han kom i desember, så satser på at det går fint nå og:) Men klorevotter har jeg kjøpt inn!
Ja det har jeg også kjøpt, men bare noen fra newbie serien. Har du noen klorevotter å anbefale?
 
Blir vel ull ute og bomull inne hvis det er kjøling. Som regel så er det i fyr i ovnen så tror ikke vi trenger noe særlig lue inne :)
 
Vi brukte ikke lue inne på de andre to :) De tok lue på guttene det første døgnet på sykehuset husker jeg, men etter det var det ikke nødvendig så lenge det er godt og varmt inne og ikke gjennomtrekk ;) Overoppheting er heller ikke bra for de små...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Billige og greie fra h&m, i sånn topakk:) De funket fint sist så går for de nå og.
Mannen min så på magen min som bølget og bumpa, sukka og sa "vi får sikkert en sånn unge som må ha klorevotter.." :p

-Fra appen-
 
Back
Topp