★☆★Felles skravletråd vår2016★☆★

Årets første treningsøkt gjennomført :D
 
Da nya året starta godt! Ingen start på bilen :(
 
Gikk på vekta nå og har gått opp 6(!!!!) kg i desember! Til sammenligning gikk jeg opp 4kg forrige svangerskap :p
Nå må både kosthold og trening skjerpes. Kanskje det blir bedre når jeg begynner å jobbe igjen nå, og ikke går hjemme og småspiser hele dagen!
 
Gikk på vekta nå og har gått opp 6(!!!!) kg i desember! Til sammenligning gikk jeg opp 4kg forrige svangerskap :p
Nå må både kosthold og trening skjerpes. Kanskje det blir bedre når jeg begynner å jobbe igjen nå, og ikke går hjemme og småspiser hele dagen!

Åisann :/ 6kg?
Jaja, vi skal nok få de bort igjen. Eg va og på vekta, men eg va gått ned litt. Og det skjønner eg ingen ting av. Eg har ete alt eg e komt over siden i november :/ glede meg til å starte dietten før operasjonen no på torsdag. Ser virkelig frem til å endre livet mitt no.
 
Åisann :/ 6kg?
Jaja, vi skal nok få de bort igjen. Eg va og på vekta, men eg va gått ned litt. Og det skjønner eg ingen ting av. Eg har ete alt eg e komt over siden i november :/ glede meg til å starte dietten før operasjonen no på torsdag. Ser virkelig frem til å endre livet mitt no.

Får håpe det er en del vann og slikt, så de går like fort av som de har kommet på! Gikk også ned en god del etter fødselen, så er nå tilbake til før graviditet vekta. Så ligger nå der jeg har vært de siste årene. Men er utrolig kjedelig å veie mer nå enn jeg gjorde dagen etter jeg fødet!
 
Ja, ikke lett det der. Blir kjempe gira for en periode og så dabber det like fort av igjen.
Tror jeg rett og slett kanskje trenger noen å trene med vet ikke. Har mye treningsutstyr hjemme. Bor rett ved fjellet og flotte turmuligheter...men neida, lett er det ikke.
Vil bli litt strammere i fisken rett og slett.
Og den kondisen er et kapittel for seg.

Ganske likt som meg. ;) har treningsutstyr hjemme, marka er rett utafor døra og ikke langt til fjellet. Men dørstokkmila er laaaang!

Ting og tang må strammes opp, ja, og ikke snakk om kondis. :p Men tror den er blitt litt bedre etter forrige krig faktisk.

Mannen gremmer seg over sin egen vekt, så han er også gira på å ta tak i ting. Det hjelper nok på min motivasjon.
 
Får håpe det er en del vann og slikt, så de går like fort av som de har kommet på! Gikk også ned en god del etter fødselen, så er nå tilbake til før graviditet vekta. Så ligger nå der jeg har vært de siste årene. Men er utrolig kjedelig å veie mer nå enn jeg gjorde dagen etter jeg fødet!

Ja, kroppen jobber alltid mot å nå max vekta. Så det e naturlig. Eg e på min max vekt no, så e nok derfor eg bare kan spise uten at det vises på vekta. Men fra torsdag av blir det andre boller! :D
 
Oida. :/ Får dere fikset det?

Nei :( NAF for med den i går :/ de trudde da va ein del som kosta mellom 10-15.000 å fikse(!!!!). Typisk min flaks :/ som om at de 98.000 eg må betale denne mnd ikkje va nok :/
 
Ganske likt som meg. ;) har treningsutstyr hjemme, marka er rett utafor døra og ikke langt til fjellet. Men dørstokkmila er laaaang!

Ting og tang må strammes opp, ja, og ikke snakk om kondis. :p Men tror den er blitt litt bedre etter forrige krig faktisk.

Mannen gremmer seg over sin egen vekt, så han er også gira på å ta tak i ting. Det hjelper nok på min motivasjon.

Du får be mannen din om å melde seg på her :D
 
Ganske likt som meg. ;) har treningsutstyr hjemme, marka er rett utafor døra og ikke langt til fjellet. Men dørstokkmila er laaaang!

Ting og tang må strammes opp, ja, og ikke snakk om kondis. :p Men tror den er blitt litt bedre etter forrige krig faktisk.

Mannen gremmer seg over sin egen vekt, så han er også gira på å ta tak i ting. Det hjelper nok på min motivasjon.
Dere får trene sammen:D
ja alt ligger til rette,men neeeeeida..håpløst:arghh:
Skjerpins ja!!
 
Ingen bergensere som trenger treningskompis da?:p
 
Nå gleder jeg meg! I går gikk jeg en liten tur med hunden helt alene, noe som ikke har skjedd på nesten et år (bekkenløsning i graviditeten og en liten en siden i sommer). Nå er minien stor nok til at jeg kan begynne å tenke litt på meg selv igjen, og det føles ordentlig godt! Godteristopp fra i morgen, dette
blir bra! :)
 
No e vi 36 påmeldte :D da e jo kjempe bra :D
 
Årets første treningsøkt er gjennomført! Baby veier 6,5 kg og begynner å bli en grei vekt for enkelte øvelser. :p
 
Back
Topp