★☆★Felles skravletråd vår2016★☆★

Sånn som jeg spiser denne romjulen må jeg nok snart endre vekt og bmi i påmeldingen ;)
 
Sånn som jeg spiser denne romjulen må jeg nok snart endre vekt og bmi i påmeldingen ;)

Du er ikke aleine :D hihi. Men det e vekta som registreres startdagen som er det viktige. Den skal meldes inn den 8 januar om mårningen :)
 
Sånn som jeg spiser denne romjulen må jeg nok snart endre vekt og bmi i påmeldingen ;)

Godt jeg ikke er alene! Har gitt meg selv lov til å spise det jeg vil ut desember, men så er det slutt!!
 
Januarbestikket er på plass :p
1451423175343.jpg
 
Noen som har aktivitetsarmbånd her? Vurderer å kjøpe meg ett, og tar gjerne imot anbefalinger.
 
Noen som har aktivitetsarmbånd her? Vurderer å kjøpe meg ett, og tar gjerne imot anbefalinger.
Jeg har vivofit, men jeg husker ikke hvor jeg har lagt den :eek:
 
Ikke å anbefale med andre ord?
Joda, liker den godt. Jeg bare sklidde helt ut av det siste månedene og husker ikke hvor jeg har gjort av den :p
 
Ja, litt usikker på hvor mye penger jeg vil legge i det!

Ellers har eg og hatt vivofit i mangen år. E å anbefale den også altså, er bare veldig vanskelig å gå tilbake til noe etter iwatch :D men no har søsteren min arva min vivofit, og ho e kjempe fornøyd :) men det e jo mer en skritteller og søvnmåler, men funker absolutt :) eg har og polar klokke, men den må du bruke pulsbelte til. :)
 
Ellers har eg og hatt vivofit i mangen år. E å anbefale den også altså, er bare veldig vanskelig å gå tilbake til noe etter iwatch :D men no har søsteren min arva min vivofit, og ho e kjempe fornøyd :) men det e jo mer en skritteller og søvnmåler, men funker absolutt :) eg har og polar klokke, men den må du bruke pulsbelte til. :)

Jeg har også en polar klokke og er fornøyd med den. Så aktivitetsarmbåndet blir jo mer som en motivasjon til hverdagsaktiviteten.
Søvnmåler hadde også vært gøy, har en liten gutt som fortatt mener at han må ammes hver time på natta så lurer litt på hvor mye søvn det faktisk blir!
 
Jeg har også en polar klokke og er fornøyd med den. Så aktivitetsarmbåndet blir jo mer som en motivasjon til hverdagsaktiviteten.
Søvnmåler hadde også vært gøy, har en liten gutt som fortatt mener at han må ammes hver time på natta så lurer litt på hvor mye søvn det faktisk blir!

Då e vivofit god. :) den kan du dusje og bade med også :)
 
Noen som har prøvd Fitbit? Vurderer den eller vivofit.
 
Noen som har prøvd Fitbit? Vurderer den eller vivofit.
Jeg har fitbit charge HR og er veldig fornøyd med den :) Kjøpte den til forrige krig :D Bruker den sammen med appen my fitnesspal siden de "prater" med hverandre og jeg da enkelt får oversikt over forbrente kalorier og hvileforbrenning med fitbit, og legger inn spiste kalorier på my fitnesspal :)
 
Endelig ny krig! Etter en tøff høst med utroskap og samlivsbrudd trenger jeg å fokusere på noe annet og på meg selv :)
 
Endelig ny krig! Etter en tøff høst med utroskap og samlivsbrudd trenger jeg å fokusere på noe annet og på meg selv :)

Off. Kjedelig :( men kjekt å ha deg med i krigen :) no e det nytt år og nye muligheter :)
 
Godt nytt år jenter!
 
Back
Topp