★☆★Felles skravletråd vår2016★☆★

Eg skal rett på operasjonsbordet etterpå :D hehehe. Det blir vel mer en c9 uten middager på meg. Og må dra den ut på 14 dager :) e du forhandler? :)
Hehe, ja du må vel kutte middagene siden det er kur rett før operasjon. men det går fint ;) Det er jeg ;)
 
Brus og potetgull er vel min største svakhet ;p spiser helt greit ellers, men kan sikkert velge litt sunnere alternativer.

Trener styrke, og prøver å komme meg på noen timer også :)

Liker ikke light brus da? Potetgull er alt for godt ja:(
Smakte noe gode greier fra min søster for ikke lenge siden fra helsekost. Det var noe chips, men da mye sunnere!

Styrke må jeg definitivt begynne med også.
 
Har visst tyvstarta slankinga nå, ligger helt utslått med halsbetennelse og får ikke ned så mye som en matbit! Greit å gjøre seg ferdig med sykdom nå da, så jeg er fit for fight når vi skal starte!
 
Liker ikke light brus da? Potetgull er alt for godt ja:(
Smakte noe gode greier fra min søster for ikke lenge siden fra helsekost. Det var noe chips, men da mye sunnere!

Styrke må jeg definitivt begynne med også.

Niks, bare the real deal ;p

Har funnet ut at jeg trenger litt ytre motivasjon, så skal spare 1000kr for hver kg jeg går ned :p og klarer jeg 10 kg (ikke nødvendigvis iløpet av slankekrigen), så har jeg en pen sum til å kjøpe ny veske for :D
 
Niks, bare the real deal ;p

Har funnet ut at jeg trenger litt ytre motivasjon, så skal spare 1000kr for hver kg jeg går ned :p og klarer jeg 10 kg (ikke nødvendigvis iløpet av slankekrigen), så har jeg en pen sum til å kjøpe ny veske for :D
Ikke dumt!:)
Oh, vesker:D
Hva veske blir i såfall ditt neste kjøp;)?
 
Ikke dumt!:)
Oh, vesker:D
Hva veske blir i såfall ditt neste kjøp;)?

Aner ikke :p har just bestilt meg weekendbag fra by Malene Birger, så har ingen på ønskelisten for øyeblikket. Men det kommer vel ganske kjapt ;)
 
Aner ikke :p har just bestilt meg weekendbag fra by Malene Birger, så har ingen på ønskelisten for øyeblikket. Men det kommer vel ganske kjapt ;)
Ohh nice! Jeg elsker malene birger!:D
Fikk du den på salg:)?
 
Back
Topp