★☆★Felles skravletråd vår2016★☆★

Den ligger nedpå her, under alle skravletrådene :)
 
Vet noen av dere om gode filmer på YouTube med zumba?
Ikke linker, da jeg bruker WiiU.

Skulle prøve meg på det i dag, men fikk ikke koblet til internett så jeg prøver på nytt i morgen :D
 
Mensvekt er den største sabotøren noensinne... nesten +1 kilo, jeg sverger. =( =(

Har gått opp et fjell i dag og håper det hjalp, men tviler sterkt.
 
Mensvekt er kjip. Men unngår man å ryke er det ren bonus neste veiing da

Jeg har ikke syklus, har en fem mnd gammel baby i stedet, og kan derfor ikke skylde på andre enn meg selv for den antatt elendige veiinga i morgen
 
Innom å ser til dere :) hvordan går det med slankingen deres? :) håper det blir ny runde til høsten, da skal eg være med igjen :D har til nå gått ned 30 kg siden 4.januar og er storfornøyd :D det e -27,2727% :D klær i M(!!!!!!) passer :D
 
Innom å ser til dere :) hvordan går det med slankingen deres? :) håper det blir ny runde til høsten, da skal eg være med igjen :D har til nå gått ned 30 kg siden 4.januar og er storfornøyd :D det e -27,2727% :D klær i M(!!!!!!) passer :D
Imponerende!!!

Det er mange som ønsker ny runde til høsten. Jeg er usikker på om jeg skal være med, men vekta har stagnert så jeg bør vel det.... Da kan jeg i så fall alltids styre det om ikke noen andre gjør det
 
Jeg er fortsatt usikker på hva jeg skal gjøre når jeg drar på ferie, men er med på slankekrigen så lenge jeg ikke er på målvekta mi.
 
Imponerende!!!

Det er mange som ønsker ny runde til høsten. Jeg er usikker på om jeg skal være med, men vekta har stagnert så jeg bør vel det.... Da kan jeg i så fall alltids styre det om ikke noen andre gjør det

Du gjør en god jobb som krigleder, så det synes jeg så absolutt du skal :D
 
Imponerende!!!

Det er mange som ønsker ny runde til høsten. Jeg er usikker på om jeg skal være med, men vekta har stagnert så jeg bør vel det.... Da kan jeg i så fall alltids styre det om ikke noen andre gjør det

Takk :D

Du har gjort ein super jobb ja, hadde vært topp om det blei en ny runde. :D
 
Takk :D

Du har gjort ein super jobb ja, hadde vært topp om det blei en ny runde. :D

Tja, jeg har jo ikke gjort så veldig mye egentlig, så det er ikke det. Litt usikker på hvordan dette skal gå om en god måned når jeg er 2-3 fredager på ferie. Greit nok at jeg sikkert kan få veid meg hos svigermor, dog ikke samme vekt som min da men det går sikkert greit, om jeg altså ikke er ute innen den tid hvilket jeg egentlig regner med. Det er mer det å få tid til å ta utregningene fredagskvelden jeg kan slite med. Man er liksom SOSIAL på den tiden når vi er på ferie. Når ungene er i seng setter man seg ikke ned med pc, da hentes brettspill og snopeskål frem....
 
Du gjør en god jobb som krigleder, så det synes jeg så absolutt du skal :D

Det er ikke jobben som gjør at jeg er usikker på om jeg skal være med, men skal jeg ikke delta i krigen orker jeg neppe styre den heller.
 
Det er ikke jobben som gjør at jeg er usikker på om jeg skal være med, men skal jeg ikke delta i krigen orker jeg neppe styre den heller.

Nei det er klart, det hadde jo ikke vært logisk. Men det er da trivelig å ha deg her, så om du bestemmer deg for å bli med så vet du i det minste at du er ønsket som krigleder pga din gode innsats ☺
 
Innom å ser til dere :) hvordan går det med slankingen deres? :) håper det blir ny runde til høsten, da skal eg være med igjen :D har til nå gått ned 30 kg siden 4.januar og er storfornøyd :D det e -27,2727% :D klær i M(!!!!!!) passer :D

Det er jo helt rått!! Flink er du!!

Er snart på -10 kg siden krigen startet, men tatt av 20 siden jeg startet selv i mars så en god steam ha :D
 
Innom å ser til dere :) hvordan går det med slankingen deres? :) håper det blir ny runde til høsten, da skal eg være med igjen :D har til nå gått ned 30 kg siden 4.januar og er storfornøyd :D det e -27,2727% :D klær i M(!!!!!!) passer :D
Bra jobba! Jeg har snart gått ned 10 kg siden jul, og må si jeg er stolt av det også. Men de tallene dine er bare helt RÅ :D
 
Tja, jeg har jo ikke gjort så veldig mye egentlig, så det er ikke det. Litt usikker på hvordan dette skal gå om en god måned når jeg er 2-3 fredager på ferie. Greit nok at jeg sikkert kan få veid meg hos svigermor, dog ikke samme vekt som min da men det går sikkert greit, om jeg altså ikke er ute innen den tid hvilket jeg egentlig regner med. Det er mer det å få tid til å ta utregningene fredagskvelden jeg kan slite med. Man er liksom SOSIAL på den tiden når vi er på ferie. Når ungene er i seng setter man seg ikke ned med pc, da hentes brettspill og snopeskål frem....
Trenger du vikar noen fredager, er det bare å si i fra. Jeg skal være hjemme i hele sommer, mannen er borte, og jeg har ikke barn.
 
Trenger du vikar noen fredager, er det bare å si i fra. Jeg skal være hjemme i hele sommer, mannen er borte, og jeg har ikke barn.
Det hadde vært topp. Jeg skal nemlig bort 2-3 fredager, litt avhengig av om vi starter før eller etter 15. Juli. Er tilbake innen fredag 5. August men siste halvdel av juli hadde vikar vært fint
 
Det hadde vært topp. Jeg skal nemlig bort 2-3 fredager, litt avhengig av om vi starter før eller etter 15. Juli. Er tilbake innen fredag 5. August men siste halvdel av juli hadde vikar vært fint
Du får gi beskjed når du trenger vikar, så stiller jeg opp. Skal kanskje en tur til mamma i løpet av sommeren, og der har jeg ikke super dekning, men grei nok til å få lagt ut resultater :)
 
Back
Topp